----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kp 26/25-28.
Ei oireita mitään, myöskään pmsää..
Eli maanantaihin mennessä vois alkaa menkat jos nyt normikierto olis. Aika maksimissaan sinne 31pvään on koskaan kierrot venyneet.
Ehkä hitunen toivoa on herännyt kun ei hullunlehmäntauti oo vielä iskenyt. Kerkee se tosin vielä.

keksin sallia itselle YKDEN karkkipäivän kuussa, se kp1. Vois niinku masistella yhden päivän ja sitten taas ladata sisukset täyteen puhtia, toivoa, terveyttä ja siittiöitä:shy:. Karkit odottaa jo hyllyssä, katsotaan pääseekö käyttöön. Yksi ainoo testiliuska kaapissa, venytän..

:greet025
Pahoittelu negasta M-M ! Uutta putkeen ja plussatuulta.

Mä en saanut nyt testattua, oon koko yön valvonut kuumeisen lapsen kanssa:banghead:

No, menkkoja ei näy ainakaan....

Plussapuhuria kaikille!!:blob6:blob3:blob7

• Tykkään
Reaktiot: M-M
:greet025 Plussaa kaikille....

Menkat yhä kadoksissa ja uusia raskaustestejä matkalla ostamaan. Mitäköhän testejä kannattaa ostaa, ehkä yhfen diginkin ostan. Kellään kokemusta RFSU:n digistä?:rolleyes:

Dpo17

ON: Alaselkää jomottelee, ikäänkuin menkkojen kutsujoikua virittelee.
Mutta ottaa nyt sitten selvää onko vaan seurausta villihkön uuhen saksin keritsemisestä tuolla sumussa, oli meinaa hetkittäin rodeoo.. Ei muita oloja. kp 24/25-28:nailbiting:

Ihania esittelyitä naiset:Heartred

Lambi :) Missä menet? Mikä dpo?

Toivottavasti plussa tulee!!:cheers:cheers:cheers

Monihan vannoo ihan normaali Pregcheckin nimeen, ainakaan sitä Clearbluen plus-testiä ei kannata hankkia.
Kyllähän se oikea plussa nousee testeihin, selkeänä, kun HCG:tä on tarpeeksi. Hailuroista ei tartte sitten ajatella mitään!

Monihan vannoo ihan normaali Pregcheckin nimeen, ainakaan sitä Clearbluen plus-testiä ei kannata hankkia.
Kyllähän se oikea plussa nousee testeihin, selkeänä, kun HCG:tä on tarpeeksi. Hailuroista ei tartte sitten ajatella mitään!

Katjusha :) Kiitos myötäelämisestä!!!:Heartpink

Miehen mielestä olen raskaana. Mutta en usko enää plussaan, seuraavaksi mahdollisesti lähdetään kohti IVF:ää. Heti seuraavasta kierrostahan sitä ei voi tehdä?...vaan ehkä sitä seuraavasta...

En usko enää plussaan, seuraavaksi mahdollisesti lähdetään kohti IVF:ää. Heti seuraavasta kierrostahan sitä ei voi tehdä,vaan ehkä sitä seuraavasta...

Harmin paikka, Tähti.

IVF-hoidoissa pistokset aloitetaan yleensä 2. (3) kp. Minulla hoitosuunnitelma ja pistokset on aloitettu lennosta saman tien pari kertaa.

En ole koskaan edes lentänyt. Haaveilen kyllä talvesta Espanjassa, mutta eipä taida toteutua. Mökkeily hoituu tässä kotonakin. Ikuista mökkeilyä.
Olen tuossa väsymisessä samanlainen. Kaikki on ok, kun voin itse päättää poistuvani. Jonkun kyläily saattaa viedä mehut. Oma rauha paras rauha. Meissä taitaa olla paljon samaa.

Vastavirran akka :)
Aika erikoista, ettet ole koskaan lentänyt.

Me ollaan lennetty varmaan "sata" kertaa ympäriinsä maapalloa. Ja nyt tuo meidän 2-vuotias on mukana lentänyt jo neljä kertaa! :)

Ehkä sinunkin on syytä tempasta ja käydä siellä Espanjassa!:laughing002

Harmin paikka, Tähti.

IVF-hoidoissa pistokset aloitetaan yleensä 2. (3) kp. Minulla hoitosuunnitelma ja pistokset on aloitettu lennosta saman tien pari kertaa.

Pernilla :) Oliko tutkimuksia ennen sitä? Hoitosuunnitelmaa?

PC on hyvä ja kyllähän digit on hyviä merkistä huolimatta ja noilla dpo:illa jo pitäisi reilusti näkyäkkin.
Mä luulen että ivfään voisi päästä nopeastikin, koska piikitys aloitettiin muistaakseni kp5 eli miksei jo seuraavasta jos otat asap yhteyttä klinikkaan ja pääset ultraan :smiley-angelic006

Ketkäs täällä on seuraavat testailijat?
Mulla on vasta dpo 5 että vielä joutuu muutaman päivän :smiley-angelic008

Joskushan sitä onnistutaan nopeastikin aloittamaan, niinku joku täällä mainitsi. Kriittisin on se infektiotesti, että voivat turvallisin mielin käsitellä teidän sukusoluja siellä labrassa.

Juu sanoisin, että käykää terkkarissa pyytämässä kaikki sukupuolitautitestit, mahdollisimman nopeasti. Terkkarissa ne ovat lähestulkoon ilmaisia, yksityisellä maksavat, joten hitusen voi joutua keksimään oireita, jotta terkkarissa ottavat kokeet. Minä marssin aikanaan sukupuolitautien poliklinikalle, sinne ei lähetettä tarvittu, ja sieltä saa saman todistuksen, joka kelpaa yksityisellä lapsettomuusklinikallakin.

Joskushan sitä onnistutaan nopeastikin aloittamaan, niinku joku täällä mainitsi. Kriittisin on se infektiotesti, että voivat turvallisin mielin käsitellä teidän sukusoluja siellä labrassa.

Mä olettaisin että Tähdellä ja miehellä nää kaikki ois jo hanskassa kun iui on tehty?

Taitaahan se hieman olla erikoista. Meillä isompi 11v lensi ensi kerran tänä vuonna. En minä muuten kaihoile matkustelua, mutta tämä sää.
Sulla on viimeaikoina tainnut kierrot vähän venyä? Onko ne sieltä klinikalta osanneet sanoa siitä mitään? Kyllä olisin se plussan sulle suonut.
On ilmastoteko olla lentämättä. Hienoa!

Taitaahan se hieman olla erikoista. Meillä isompi 11v lensi ensi kerran tänä vuonna. En minä muuten kaihoile matkustelua, mutta tämä sää.
Sulla on viimeaikoina tainnut kierrot vähän venyä? Onko ne sieltä klinikalta osanneet sanoa siitä mitään? Kyllä olisin se plussan sulle suonut.

Vastavirran akka :) Menkat on venyneet inssin jälkeen jokusen päivän.
Ilman ei myöhästy, kellontarkat.

Yhdessä kierrossa kerran testi näytti haliakkaa plussaa, mutta menkat alkoi. Klinikalla on sanottu, että jotain on "tekeillä", ellei menkat ala arvioituna päivänä....eli raskautta on tekeillä:laughing002

Venynyt ihan normi ajan sisällä -jokunen päivä.

Takaisin