Tähti se on se rfsun one step 25 vahvuinen. Menkat oli jo alkaneet mutta kuitenkin testasin kun oli niukemmat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ON: Alaselkää jomottelee, ikäänkuin menkkojen kutsujoikua virittelee.
Mutta ottaa nyt sitten selvää onko vaan seurausta villihkön uuhen saksin keritsemisestä tuolla sumussa, oli meinaa hetkittäin rodeoo.. Ei muita oloja. kp 24/25-28
Ihania esittelyitä naiset
Pregchek on luotettava :)
Monihan vannoo ihan normaali Pregcheckin nimeen, ainakaan sitä Clearbluen plus-testiä ei kannata hankkia.
Kyllähän se oikea plussa nousee testeihin, selkeänä, kun HCG:tä on tarpeeksi. Hailuroista ei tartte sitten ajatella mitään!
En usko enää plussaan, seuraavaksi mahdollisesti lähdetään kohti IVF:ää. Heti seuraavasta kierrostahan sitä ei voi tehdä,vaan ehkä sitä seuraavasta...
En ole koskaan edes lentänyt. Haaveilen kyllä talvesta Espanjassa, mutta eipä taida toteutua. Mökkeily hoituu tässä kotonakin. Ikuista mökkeilyä.
Olen tuossa väsymisessä samanlainen. Kaikki on ok, kun voin itse päättää poistuvani. Jonkun kyläily saattaa viedä mehut. Oma rauha paras rauha. Meissä taitaa olla paljon samaa.
Harmin paikka, Tähti.
IVF-hoidoissa pistokset aloitetaan yleensä 2. (3) kp. Minulla hoitosuunnitelma ja pistokset on aloitettu lennosta saman tien pari kertaa.
Ainakin pitää olla ne ”tautitestit” tehtynä, siis Hiv jne. verikoe sekä uskoisin, että ultra. Periaattessa siis sovittava hoidon kulku, lääkitys, reseptit, pistosopetus jne.Pernilla :) Oliko tutkimuksia ennen sitä? Hoitosuunnitelmaa?
Joskushan sitä onnistutaan nopeastikin aloittamaan, niinku joku täällä mainitsi. Kriittisin on se infektiotesti, että voivat turvallisin mielin käsitellä teidän sukusoluja siellä labrassa.
On ilmastoteko olla lentämättä. Hienoa!Taitaahan se hieman olla erikoista. Meillä isompi 11v lensi ensi kerran tänä vuonna. En minä muuten kaihoile matkustelua, mutta tämä sää.
Sulla on viimeaikoina tainnut kierrot vähän venyä? Onko ne sieltä klinikalta osanneet sanoa siitä mitään? Kyllä olisin se plussan sulle suonut.
Taitaahan se hieman olla erikoista. Meillä isompi 11v lensi ensi kerran tänä vuonna. En minä muuten kaihoile matkustelua, mutta tämä sää.
Sulla on viimeaikoina tainnut kierrot vähän venyä? Onko ne sieltä klinikalta osanneet sanoa siitä mitään? Kyllä olisin se plussan sulle suonut.