----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
5FA04F06-D02B-4B28-A5F7-CF221C3B974E.jpeg
Pistähän Tähti tiirattavaa!

Tässä mun rivistöä, seuraan siis miten Pregnyl poistuu ja tänään alin testi dpo 4 enää hentoinen toinen viiva.
Voi kun muutaman päivän päästä se rupeaisi palaamaan :rolleyes:

Siis oon ihan paniikissa! Mitä helvettiä oikeesti! Just asennoiduin ja luovutin koko raskaus-mahdollisuudesta niin joku kävi kuiskaan korvaan että teeppä vielä yks testi.. Ja minä tein!

Mun siskolla tuli menkat läpi raskauden eli voihan näinkin käydä. Tai sitten on varhainen km/kemiallinen ja hcg näkyy vielä testissä.

Nyt kyllä jännän nakkas!

Minä en valitettavasti näe tuossa mitään. :sad001 Käy verikokeessa tai tee digitesti?

Jännittää nyt taas kaikkien puolesta, plussapuhallus ketjuun!!
Mulla menossa kp 56 ja tulee ruskeaa tuhrua! Jos tämä tästä ja pääsisi uuteen kiertoon. Nyt olisi just seuraavien kuukautisten paikka, eli yhdet menkat jäi välistä.

Kyllähän se saattaa haamuilla hetken jos on raskaus ollu aluillaan. Ite sain pari vko keskenmenonki jälkeen plussaa.
Ja sitten voi olla että valemenkat...

Mulla tipahti tippa verta eilen sen aamuisen mahakivun ja pahanolon lisäks joten sanoinkin miehelle et voisin olla kevyesti optimistinen, ehkä.

ja lisää vaan testejä kehiin M-M :wink tuo on minusta selvin viiva ja jopa punainenkin verrattuna niihin aikaisempiin jota postasit.
Toivottavasti on vain runsaampaa kiinnittymisvuotoa! Ja jos suvussakin on tuollaista ollut niin miksei sinullakin.

Mutta verikokein on kyllä hyvä seurailla. Mullahan tuli kohdunulkoisessa ihan normi runsaat menkat. Ja vasta seuraavaa ovista testatessa tein raskaustestin huvikseen ja sehän oli kirkuva plussa. Mutta oli munanjohtimeen sitten tarttunut. Tämä kuitenkin olkoon ihan sitä itseään toivottavasti!:smiley-angelic003

M-M:
Kyl hetken vie kun kemiallisen jälkeen kokonaan viiva testistä häviää.
Jos olisi hyvin alkanut raskaus täytyy testin vahvistua. Ja noilla sun päivillä pitäisi melki olla jo selkeä toinen viiva.
Verikoetta suosittelen myös niin selviää mikä on hcg taso.

Mulla on huomenna amh ja fsh testit. Mehiläisen sivuilla ei hintaa mutta dextrassa a 210 pelkkä amh! Apua... Saako noistakin kelakorvausta?

Mulla on huomenna amh ja fsh testit. Mehiläisen sivuilla ei hintaa mutta dextrassa a 210 pelkkä amh! Apua... Saako noistakin kelakorvausta?

Peppipupu :) Kysy klinikalta. Kaikesta pitäisi saada, jos ikä alle 43v.

Tsemppiä matkaan!!:cheers

Takaisin