----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti mahtavaa! Äkkiä sit kuva kun meet kotiin! Vihdoin! :smiley-angelic001

Peppipupu :) Kiitos!! Kokeilin työmaan vessassa ottaa kuvaa, ja valaistus on liian kirkas, eikä saa kuvaa. Mahtaako onnistua kotonakaan....

Mutta siis... viiva on punainen ja tosi hento - muistuttaa M-M:n testikuvaa!!!:drunken_smilie

Meinasin pyörtyä aamulla, kun tein testin, että mitä...mitä...mitä... :wideyed::eek::joyful:
Sillä eilen oli testipäivä ja tulos vitivalkoinen tyylipuhdas nega. Ajattelin testata tänään kuitenkin, kun menkkoja ei vaan näy.

Menee kyllä superjännäksi, että vahvistuuko tää....vai onko kemiallinen:smiley-ashamed004

Plussatuulta kaikille meille!!!:cheers:cheers:cheers:wav

20181115_083048.jpg
:greet025 Tuossa jokin kuva aamun One Step 25mIU testistä tiirattavaksi.

Samat oireet jatkuu, ne alkoi viikko sitten, eli pääasiassa kova närästys ja jatkuva nälkä. Rinnat on nippa nappa edes arat. Metallin maku on yhä välillä.

Menkat puuttuu ja menkkatuntemukset puuttuu. Menkkojen olisi pitänyt alkaa viimeistään eilen tai jo edellispäivänä.

Nyt kiiruhdan kauppaan hankkimaan testejä:p, sillä yhtäkään ei ole jäljellä.

Last edited by a moderator:
Osta digi, niin ei tarvitse tihrustaa viivoja.

Suski75 :) Katsotaan nyt jokunen päivä, ellei menkat ala, niin voin ostaa digin. Nyt mennään vaan fiiliksillä eteenpäin ja edullisimmilla vaihtoehdoilla, koska tosiaan kemiallisen riski on aika iso. Menkat voi alkaa koska vaan, vaikka aamulla.

Tsemppiä Tähti! Toivotaan että aamulla näkyy, peukut ja varpaat on pystyssä! :smiley-bounce016

Minä kyselin googlelta hcg:n noususta ja on mahdollista että joillakin näkyy virtsatestissä vasta rv 5 jjälkeen joten Tähti toivoa on!

Tästä samaa mieltä. Ja tuo testi voi näyttää omiaan.

Wheelhair :) Ai? En ole saanut koskaan edes haamun haamua saanut tuohon testiin, vaikka olin oikeasti raskaana muiden testien mukaan.

En tiedä miksi tämän testin tein, mutta aamulla kaapissa ei ollut enää muita, sillä kaikki oli jo käytetty ja olin satavarma alkavista menkoista. Siksi en varannut lisää testejä tähän kiertoon.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Tsemppiä Tähti! Toivotaan että aamulla näkyy, peukut ja varpaat on pystyssä! :smiley-bounce016

Minä kyselin googlelta hcg:n noususta ja on mahdollista että joillakin näkyy virtsatestissä vasta rv 5 jjälkeen joten Tähti toivoa on!

M-M :) Toivotaan, että olet raskaana "menkoista" huolimatta!!:p

Jospas ollaan molemmat raskaana yhtaikaa ja meidän vauvat syntyy samana päivänä:p:happy093

Aamun testejä jännittäessä!!:cheers:cheers:cheers

:greet025Heissan!!

Jokos pian on muitakin testaajia, niin saatais plussa aalto tänne ---45+++++ palstalle!!!!:smiley-bounce016

Last edited by a moderator:
Plussapinkka! Mä nii odotan aamua!

Peppipupu :) Tilanteet muuttuu niin super yllättävän äkkiä....edellispäivänä oli optimismi korkealla, eilen sit jo vajottiin synkkyyteen...tänään taas liidellään pilvissä:laughing002

Huomenna saatetaan jopa kaikki liidellä avaruudessa saakka:laughing002
Plussat pian kaikille!!:love7

Rfsu antaa näin selviä vääriä viivoja:
95f1fce399e08a6900fdd560296d07d2

Oli ihan punainen viiva. Pregchekillä varmistin niin oli blanko.

Wheelchair mama :) Palaan tähän. Onko tämä testi One Step?

Missä vaiheeassa kiertoa (mikä dpo) testasit?:rolleyes: Oliko menkat jo myöhässä?

Täällä selkeä nega! Nyt suuntaan katseen uuteen kiertoon, kemialliseksi jäi!

Mites muut testaajat? Tähti? Lambi?

Takaisin