Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä minä sen niin ajattelisin, että niistä 20 vain yksi on missään olosuhteissa kelvollinen. Mitäs sitten jos juuri siinä ainoassa priimakierrossa ei talletukset osukaan kohdilleen tai tulee flunssaa tai joutuu käyttämään lääkkeitä jne. 20 kiertoa on lähes kaksi vuotta. Meillähän yritys alkoi kun olin 42-vuotias ja kaksi km-plussaa ja kolmas oli pysyvä plussa. Ja aikaa meni yli kaksi vuotta. Joten jotakuinkin noilla prosenteilla mentiin.No voi ei Peppi mutta hyvä että nouset barrikadeille!!!
mä oon tossa pyöritelly tota tutkimusjuttuakin mielessä, ja yleisesti kaikkea hoitoon liittyvää. Että miten se menee, jos sä meet IVF ja sulla tulee 20 munasolua jotka kerätään. Näistä hedelmöittyy kolme joista selviää siirtoon enää yksi. Niin olisiko se sit menny luomukierrossa ns. niin että sä oisit 20 kuukautiskiertoa mahdollisesti joutunut käymään läpi ennen kun sieltä olis randomisti irronnut tuo yksi hyvä munasolu, ja jos kuu ja tähdet on kohdillaan se ois saattanu hedelmöittyä?
Vai tuleeko sit hoidoissa kuten tuossa tutkimuksessakin jotenkin sivuttiin, että kun käytetään hormoneja silloin kypsyy myös nekin rupusakki munat jotka normaalikierrossa ei edes valikoituisi kypsymään ja irtoamaan.
Ehkä ei pidä miettiä liikoja
Otin työsuojeluun yhteyttä kun muut pitää lomaa ja mun talvilomaa 2017 roikutetaaan... Ottaisin loparit, niin paljon vituttaa. Mutta tämä lapsiasia... Tulispa pian raskaaksi niin pääsisi täältä.
Tekin olette ihania ihan jokainen. En ole koskaan ennen ollut missään keskustelupalstalla mukana. Täällä on hyvä meininki. Voi Pernilla. Tuo tihkutus on sieltä minne aurinko ei ylety. Mulla alkoi noin. Ensin kaksi viikkoa sitten kolme ja nyt kettu vie joka päivä tässä kierrossa. Jospa olisi vain tämä kierto sulla ovuloimaton. En heittäisi vielä kirvestä kaivoon.
Iäkäs ja sympaattinen lääkäri antoi sydämellisesti ymmärtää, ettei ikääntymisen vaikutuksiin enää voi lääketieteellisesti vaikuttaa. Onnistumisen todennäköisyys omilla soluilla lottovoiton luokkaa.
Jos vauvahaaveet vielä pyörivät mielessä, vaihtoehtona on lahjasoluhoito. Sekin mahdollisuus enää puolisen vuotta, jos hoitoja mielii Suomessa.
Viimeistään nyt saa Pernilla olla todella kiitollinen kahdesta ivf-hoidoilla saadusta lapsesta. Jäänee kolmas vain haaveeksi.
Mites Viro?Dpo 6
Maha oli aamust kipee ja huono olo oli
Mä oon niin menetetty tapaus 46v 1kk. Hullu että yrittää ja toivoo. Kyttää kalenterii, testaa ovista. Hoitoja ei saa vaikka vois halutakin. Että luonnon keinoilla mennään, lottovoittoa toivoen
Yksi kierto keräilykierto, toinen kierto alkiodiagnostiikan vuoksi välikierto, ja kolmanteen kiertoon pakastealkiosiirto. Sitä en tiedä, saako kerätyt alkiot siirtää senkin jälkeen kun on täyttänyt 46, sitä ehkä kannattaa kysyä joltain klinikalta. Jos saa, niin sittenhän kannattaa tehdä peräjälkeen keräilyjä ja istutella niitä myöhemmin. Mutta tosiaan en tiedä saako istutuksia tehdä sen jälkeen kun on täyttänyt 46, kannattaa tarkistaa klinikalta.Suski, miten kauan sinulla menee munasolujen keräämisestä alkiodiagnostiikan kautta siirtoon Siis jos on vain puolisen vuotta aikaa, niin ehtiikö tuollaista vaihtoehtoa ennen kuin ikä tulee vastaan vai voidaanko siirto tehdä vaikka olisi täyttänyt 46 vuotta ,jos prosessi on jo aloitettu?
Minä en matkaile muutenkaan niin en kyllä tämänkään takia ala. Mutta kuten sanottu lottovoittoa odotellessa jatkamme varmaan harrastelinjalla. Jos ei vauvaa niin ainakin riittävästi panoa tässä tuvassa, saahan sitä ihan vaan nautinnonkin vuoksi ...Mites Viro?
Sitä en tiedä, saako kerätyt alkiot siirtää senkin jälkeen kun on täyttänyt 46, sitä ehkä kannattaa kysyä joltain klinikalta. Jos saa, niin sittenhän kannattaa tehdä peräjälkeen keräilyjä ja istutella niitä myöhemmin. Mutta tosiaan en tiedä saako istutuksia tehdä sen jälkeen kun on täyttänyt 46, kannattaa tarkistaa klinikalta.
Minä en matkaile muutenkaan niin en kyllä tämänkään takia ala. Mutta kuten sanottu lottovoittoa odotellessa jatkamme varmaan harrastelinjalla. Jos ei vauvaa niin ainakin riittävästi panoa tässä tuvassa, saahan sitä ihan vaan nautinnonkin vuoksi ...
Hei onko tuo kela korvaus vielä sen vuoden kun on 43?vai päättyy synttäreinä 43v?
Rippuu montako alkiota on pakkasessa. Yksi kierto per alkio, tai joskus antavat kaksikin kerralla.