T
Tähti ★
Vieras
Testipäivä dpo15/16 - nega!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SainHannuli77 :) Saitko, ukon kaadettua?
HumptyD :)
Oho...tiedän vain letroista. Inssin jälkeen paperissa lukee ovulaatio induktio.
Mulle ei anneta mitään muuta, kun arvot kunnossa ja ovuloin luomusti....eikä kyllä ole esitelty muita vaihtoehtojakaan.
Sitten toinen on vain IVF.
Tähti miksi teille ei suositeltu ivf:ää? Jos siinä valikoidaan hyvät "tavarat" niin onko joku syy miksi ei nosta onnistumismahdollisuuksia?
Harmistus sun tiputtelusta!Hei kuka on seuraava testaaja? Lambilla ainakin pian dpot kasassa? Mä tipuin siis jo, ei menkkoja mutta tiputtaa ruskeaa eli mulla ei jännitettävää.
ÄÄÄäh, voi tuska!Testipäivä dpo15/16 - nega!
Näitä minäkin olen miettinyt. Sitten vielä se, että kun/jos munasolua tulee enemmän niin onko se pois sieltä loppupäästä. Tuleeko siis vaihdevuodet aiemmin. Ehkä ei kannattaisi miettiä aina liikaa. Ja siltikin niin tulee tehtyä.No voi ei Peppi mutta hyvä että nouset barrikadeille!!!
mä oon tossa pyöritelly tota tutkimusjuttuakin mielessä, ja yleisesti kaikkea hoitoon liittyvää. Että miten se menee, jos sä meet IVF ja sulla tulee 20 munasolua jotka kerätään. Näistä hedelmöittyy kolme joista selviää siirtoon enää yksi. Niin olisiko se sit menny luomukierrossa ns. niin että sä oisit 20 kuukautiskiertoa mahdollisesti joutunut käymään läpi ennen kun sieltä olis randomisti irronnut tuo yksi hyvä munasolu, ja jos kuu ja tähdet on kohdillaan se ois saattanu hedelmöittyä?
Vai tuleeko sit hoidoissa kuten tuossa tutkimuksessakin jotenkin sivuttiin, että kun käytetään hormoneja silloin kypsyy myös nekin rupusakki munat jotka normaalikierrossa ei edes valikoituisi kypsymään ja irtoamaan.
Ehkä ei pidä miettiä liikoja