----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hannuli, löytyykö mielen sopukoista niitä mietteitä että olisipa kiva käydä yksin vessassa, rauhassa suihkussa ja saunassa, käydä kaupassa ilman, että tietää missä on lähin vessa, nukkua aamulla pitkään tai katsoa telkkaria ilman häiriöitä. Pienen kanssa nämä ovat sellaista luksusta joista ei liian usein pääse nauttimaan.

Katjusha, minulla kun vauvakuume on ohi, niin toiveissa olisi että vaihdevuodet alkaisivat pian, ettei tarvitsisi miettiä ehkäisyä. Mitään lupaavia oireita siihen suuntaan ei ole ollut, kierto on aina ollut epäsäännöllinen ja on yhä. Vaihdevuosien jälkeen migreenin pitäisi helpottaa. Sitä odotellessa.

M-M, on kyllä jännät paikat siellä.

Hannuli, löytyykö mielen sopukoista niitä mietteitä että olisipa kiva käydä yksin vessassa, rauhassa suihkussa ja saunassa, käydä kaupassa ilman, että tietää missä on lähin vessa, nukkua aamulla pitkään tai katsoa telkkaria ilman häiriöitä. Pienen kanssa nämä ovat sellaista luksusta joista ei liian usein pääse nauttimaan.

Katjusha, minulla kun vauvakuume on ohi, niin toiveissa olisi että vaihdevuodet alkaisivat pian, ettei tarvitsisi miettiä ehkäisyä. Mitään lupaavia oireita siihen suuntaan ei ole ollut, kierto on aina ollut epäsäännöllinen ja on yhä. Vaihdevuosien jälkeen migreenin pitäisi helpottaa. Sitä odotellessa.

M-M, on kyllä jännät paikat
Kyllä. Tai siis nyt kun olen 8 vuotta elänyt niin, että puolet viikosta lapset on isällään, eli puolet ajasta saan elää joko yksin tai kaksin... Miten sopeutuisin siihen, että siinä on joku AINA?

Kyllä. Tai siis nyt kun olen 8 vuotta elänyt niin, että puolet viikosta lapset on isällään, eli puolet ajasta saan elää joko yksin tai kaksin... Miten sopeutuisin siihen, että siinä on joku AINA?

Ihminen on onneksi tosi hyvä sopeutumaan vallitsevaan tilaan:p!

Just kaupassa yksin kärryn kanssa törmäilin ja unohtelin mitä olin tekemässä..ei ole kas tottunut yksin tekemään mitään-aika moneen vuoteen. Tulee olemaan kova paikka olla "tarpeettomana" sitten kun kukaan ei mua enää yötäpäivää tarvitse. Mutta ehkä siihenkin samalla tavalla tottuu..(mutta ei nyt vielä:smiley-angelic001 )

Just kaupassa yksin kärryn kanssa törmäilin ja unohtelin mitä olin tekemässä..ei ole kas tottunut yksin tekemään mitään-aika moneen vuoteen. Tulee olemaan kova paikka olla "tarpeettomana" sitten kun kukaan ei mua enää yötäpäivää tarvitse. Mutta ehkä siihenkin samalla tavalla tottuu..(mutta ei nyt vielä:smiley-angelic001 )

Täällä vielä sopedutaan siihen, ettei tosiaankaan liiku enää yksin. Tuo 2v. on muuttanut kaikki entiset kuviot ja menemiset, joita koskaan aiemmin oli. Tiettyyn elämään näin kypsällä iällä ehti jo rutinoitua, ennen lasta.

Nyt on tullut uusia elämyksiä lapsen myötä, esim. lasketaan liukumäestä HopLopisa ja hypitään trampassa. Nämä kokemukset oli ihan unohtuneet sitten oman lapsuusajan... Nyt taas saa nauttia lapsellisuuksistakin täysillä :)

Minä irtisanouduin esikoisen yrityksen aikaan siksi, että siinä firmassa tuli uudet säännöt ja alettiin suhtautumaan nihkeästi saikkuihin. Totesin, että tästä asiasta en lähde tappelemaan, firmahan siinä kärsii kun minä lähden, mutta siinähän kärsivät. Vuotta myöhemmin sinne tuli YT-neuvottelut, ja ihan yhtä lailla kenkää tuli niille, jotka olivat tehneet firman vuoksi uhrauksia kuin niillekin, jotka eivät uhrauksia olleet tehneet. Minulle ei olisi YT:ssä kenkää tullut, koska minulla oli yleensä aina 100% tunneista pelkästään asiakkailta laskutettavaa työtä (eli tuotin firmalle runsaasti voittoa), mutta kuten sanottu, tässä firma sai kärsiä omasta nihkeilystään. Toimari on edelleen katkera minulle ja työparilleni (joka myös kyllästyi nihkeilyyn), koska meidän asiakkaamme menetettiin meidän lähtömme myötä (muut firmassa eivät kyenneet meidän töihin), mutta toimari itse keksi nihkeilysääntönsä, joten syyttäköön itseään. En ole katunut lähtöäni sekuntiakaan. :grin

Suski75 :) Teitpä aika teon.

Vaihdoitko samalla parempaan paikkaan?:rolleyes:

Mulla ollut huonojakin työpaikkoja, mutta nykyinen on kaikista paikoista ihan paras.

On vaan vähän erilainen....ei ole standardi työpaikka, kun on iso yksityisyritys, jossa omistaja asuu ulkomailla ja käyttää kaiken vapaa-aikansa purjehtimalla ympäri maapalloa. Tällä hetkellä menee siellä kilpaa Atlantin yli omalla jahdilla/purjelaivalla, muiden 300 kruisailijoiden kanssa.

Mutta nyt jään vuoden vaihteessa osittaiselle hoitovapaalle, eli on tiedossa 6t. työpäiviä, kunnes lapsi on 3v. :) Ja voin ehkä livahtaa IVF hoitoihin kenenkään tietämättä:laughing002

Last edited by a moderator:
Kyllähän siellä MM testissä jotain pilkistää.. :pompus:

Mä oon kanssa ollut ihmeissäni tän lapsen itsenäistymisen kanssa ja että miten kaverit alkaa korvata äitin ja vietetään leikkimässä kavereiden luona 1-2 h ja SAAN TEHÄ MITÄ TYKKÄÄ sen ajan jne mikä on outoa :wacky: Sitä kaipaa kuiteki sitä pientä tissiposkea ja että saisi vielä kerran kokea vauva ajan ja lapsi saisi sisaruksen.
Yöheräilyt ja zombina olo on hirveetä :smiley-angry026mutta se onneksi helpottaa nopeasti.

Hei kuka on seuraava testaaja? Lambilla ainakin pian dpot kasassa? Mä tipuin siis jo, ei menkkoja mutta tiputtaa ruskeaa eli mulla ei jännitettävää.

Tähti älä menetä toivoa!
:smiley-angelic003

Peppipupu :) Oot aina niin ihana:Heartpink

Luultavasti me yritetään kaikki mahdollinen, koska vauvakuume valtasi miehen lapsen myötä. Sitä ennen hän oli hyvin skeptinen, eikä tiennyt mitään lapsista, eikä ne kiinnostaneetkaan. Nyt tämä pieni pallero on vallannut hänen sydämen ja hän automaattisesti haluaa lisää lapsia.

Mulla on ollut aina ura ykkösenä, vaikka olen halunnut lapsia jo kauan. Mutta ilman uraa olisi tylsä elää. Miehelle työ on todella tärkeä, ehkä jopa itseäni tärkempi.

Me ollaan jo saatu kaikki, kun tupsahti tämä lapsonen, mutta toisellekkin olisi tilaa :Heartblue

Tähti älä menetä toivoa!
:smiley-angelic003

Peppipupu :) Älä vaan itsekään menetä toivoa:Heartpink

Suosittelisin, että käyt lääkärissä niistä "polyypeista'. Ne pienimmätkin kannattaa poistaa ja kaikki lähtevät pois samalla tähystyskerralla. Oletan, että sun vuodot johtuu niistä. Ultralla niitä ei näe.

Tsemppiä ja plussapuhuria!!:cheers:wav

Hei kuka on seuraava testaaja? Lambilla ainakin pian dpot kasassa? Mä tipuin siis jo, ei menkkoja mutta tiputtaa ruskeaa eli mulla ei jännitettävää.

Peppipupu :)
Mulla on klinikan virallinen testipäivä huomenna, joten olen myös seuraava testaaja:p

Nämä aiemmat testit tein (kärsimättömänä) ominpäin:laughing002

Dpo15 (nega)
.

Last edited by a moderator:
Tuota polyyppi hommaa jäin ihmettelemään, että miksi minun pitää odottaa niitä tuloksia ennen kun se voidaan poistaa. Siis näytteistä voi selvitä joku limakalvon paksuuntuminen tai se pahin juttu syöpä. Kait tuon oisi voinut samalla poistaa. Tylsää, kun aikaa vaan kuluu. Vieläkin tuhruttaa. Ei siis taida keretä tulla enää tuhrutonta aikaa ennen uutta kierrosta.

Tuota polyyppi hommaa jäin ihmettelemään, että miksi minun pitää odottaa niitä tuloksia ennen kun se voidaan poistaa. Siis näytteistä voi selvitä joku limakalvon paksuuntuminen tai se pahin juttu syöpä. Kait tuon oisi voinut samalla poistaa. Tylsää, kun aikaa vaan kuluu. Vieläkin tuhruttaa. Ei siis taida keretä tulla enää tuhrutonta aikaa ennen uutta kierrosta.

Vastavirran akka :)

Mulla nähtiin tosi pieni polyyppi ultrassa ja sen jälkeen heti tuli aika tähystykseen. Ei mitään kokeita.

Tästä on jo jokunen vuosi, mutta muistelen, että olisi ollut 5mm... tosi tosi pieni...

Se otettiin heti pois, eikä tarvinnut edes pyytää. Samalla lähti kaksi 3mm kokoista, joita ei näkynyt missään. Vuodot loppui siihen paikkaan, eikä ole tulleet takasin.

Tähti
Sulla sujui hyvin. En sitten tiedä pitääkö tuloksien jälkeen vielä kuinka kauan odotella tuota poistoa. No en kyllä mitenkään malta kauaa. Taitavat tehdä yksityiselläkin.

Onko teistä kukaan koittanut tuota ovulaation induktiota? Melkein tekisi mieli koittaa pari kertaa. Kasvaako niillä pistoshoidoilla tässä tilanteessa useampia munasolua? Siis hedelmöityskokoisia.

Tähti
Sulla sujui hyvin. En sitten tiedä pitääkö tuloksien jälkeen vielä kuinka kauan odotella tuota poistoa. No en kyllä mitenkään malta kauaa. Taitavat tehdä yksityiselläkin.

Vastavirran akka :) Juu, se tapahtui nopeasti ja ihan julkisella. Odotin vain about 2kk..

Onko teistä kukaan koittanut tuota ovulaation induktiota? Melkein tekisi mieli koittaa pari kertaa. Kasvaako niillä pistoshoidoilla tässä tilanteessa useampia munasolua? Siis hedelmöityskokoisia.

Vastavirran akka :)

Se on juuri inssi! Sama asia.

On tehty inssi sillä ja ilman sitä, mulla vastine sama. Ainoa ero on se, että induktiolla munasolu kypsyy 2-3vrk aiemmin, kuin ilman.

Ovuloin säännöllisesti ilman lääkitystä.

Takaisin