Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PC oli plussa ja rfsu liuska nega. Sama pissa.
Lailla pitäis kieltää paskat testit. Mulla ei tästä rfsun aikaisesta ole kokemusta, kun muutamasta negatestistä. Laitanpa sekin siis boikottiin.Joo RFSUt on paskoja. Minä olin yks niistä ketä tuonne plussa vai ei- ketjuun postailin tuolloin myös. Sekä liuska että puikko on mulle tehny vääriä viivoja. Kuun myös CB plussa testi.
Henk koht luotan vain pc ja apteekin omat.
Mä menisin kiljuen ivf jos ukko vielä lähtis. Onhan siinä hiton paljon paremmat tsäänssit kun jossain inssissä ett Tähden kengissä kyllä menisin jos ei rahasta ole kiinni. Siinä kuitenkin tulee useampi munia ja ne rupuset tippuu pois jo keräämisen jälkeen.
Proseduurinä mun mielestä yllättävän kivuton ja helppo, samat pistellyt kun inssissä ainut uusi asia oli se munien keräys ja siihen sai niin vahvat tropit et ei koskenu Nim. yksi ivf kokemus historiassa
Mahtavaa!!! Tästä tulee kyllä plussa tähän ketjuun sale se!Näin toivon! Pitäisi varmaan soittaa klinikalle ja kysyä seuraavat reseptit siirtoa varten. Veikkaan, että pitää silloinkin piikitellä, jotta kroppa on vastaanottavampi alkiolle.
Jos olisin sinä, niin kokeilisin ivf, jos taloudellisesti mahdollista. Sitten voisi sanoa tehneensä kaikkensa. Hyvin paljon mahdollista, että mekin vielä koitetaan. Meillä mies jo ehdotteli varovasti, mutta ei vielä kannata, koska kiinnittymisongelmia. Se pirun polyyppi siis.
Ikä tulee vastaan ja Suomen laki pian. Silti minusta tuntuu, että teillä olisi hyvät mahdollisuudet vielä onnistua. Teillä kuitenkin pieni siellä kotona.
Vastavirran akka :) Kiitos. Mies on mukana, kaikki on itsestä kiinni, että haluanko yrittää sitä IVF:ää....
Tiukoille vetää, kun töissäkin pitää käydä, enkä sinne kyllä voi vihjata poissaolojen syyksi hedelmöityshoitoa...
Ai niin, siis noista saa saikut nimikkeellä vatsakipu ja gynekologinen operaatio, eli ei siinä mainita lapsettomuutta ollenkaan.
Tähti
"Tosin voihan olla, ettet edes kerkeä hoitoihin ennen plussaa".