Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ai perkule Tähden viesti olikin jäänyt tuohon väliin.. harmi negasta
No kyllä se nyt jaksaa pitää jännityksessä. Itsellä oli nega se rfsu aikainen silloin. PC on itsellä ollut luottotesti.Tähti, vielä ehtii plussa tulla - älä lannistu! Kamu sai haamun ku menkat oli 3 pvä myöhässä, kierto 30 päivää hänellä. Niin kauan ku menkat on pois, toivoa on!
Tässäpä aamun PC, jotain ehkä näkyy, ehkä ei. Buuu. Eilinen lussa oli siis uudelleen dipattu 10-herkkyydellä (eka kerralla ei toiminu). Kannatan kierrätystä ja ekologisuutta mutta eiliseen plussaan en luota kun paketissa lukee että testi on kertakäyttöinen. Miten teillä muilla jotka on samaa RFSUn varhaista testiä käyttäneet kahdesti samasta syystä - onko testi ollu nega?
PC on kuitenkin herkkuydeltään 25 että voihan tästä vielä plussa tulla mutta hiukan alkaa jo epäilyttämään. Toki moni plussaa vasta kun viikkoja on lähemmäs 5 eli toivoa kuitenkin on.
Tilasin First Responseja. En testaa ennenku posti tuo uudet testit koska meinaa jo viduddaa tää tiirailu Mutta olot ja hailurat kertoo kuitenkin sen verran että tänään iltavuorossa en osallistu sytostaatti-potilaan hoitoon varmuuden varalta.
Mukavaa uutta viikkoa kaikille! Kuvasaastetta luvassa ke-to
View attachment 73878
Mä en itse luota rfsu yhtään kun oon saanut sillä selviä plussia ilman raskautta.
PC luotan. Ja se näyttää yleensä kanssa ajoissa jos on raskaana.
Sulla on hyvät hermot. Itse en ehkä kestäisi. Peukkuja pidellään.Katellaan mitä tapahtuu. Jotain yritystä kyllä ollut mutta PC:ssä ei näy mitään. Nyt dpo 14 eli kaikki vielä mahdollista.
Toivotaan ettei jää kemialliseksi! Olo edelleen sellanen että kyytiläinen matkassa.
Nyt pidän muutaman lepopäivän testien kanssa ja torstaina uusiksi jos ei menkat ala ennen sitä!
Tsemppiä meille!
Katellaan mitä tapahtuu. Jotain yritystä kyllä ollut mutta PC:ssä ei näy mitään. Nyt dpo 14 eli kaikki vielä mahdollista.
Toivotaan ettei jää kemialliseksi! Olo edelleen sellanen että kyytiläinen matkassa.
Nyt pidän muutaman lepopäivän testien kanssa ja torstaina uusiksi jos ei menkat ala ennen sitä!
Tsemppiä meille!
Ootko saanu valeplussia tikulla vai tuolla herkällä puikolla? Ärsyttävä testi!
Siis toissa kesänä piti sanomani.Noista testeistä en enää itse osta sitä Rfsun liuskatestiä. On ihan paskat kokemukset siitä. Kun plussasin viime kesänä PC testillä, niin rfsu testiin ei tullut mitään samasta pissistä. Näytti mulla plussa paljon myöhemmin. Ei siis sovi tällaiselle hätähousulle.
Plussa-vai-ei -ketjussa oli syys-lokakuussa monellakin selviä viivoja RFSU:n 25ml liuskoissa, tekivät reklamaatioitakin, ja saivat vastauksena että sitä sattuu, tässä lisää testejä.
Sulla on hyvät hermot. Itse en ehkä kestäisi. Peukkuja pidellään.
M-M :) Apua...kokeile yhtä herkällä, eli 10mIU tai sit tosiaan se First Response 6mIU.
Nyt pää kylmänä, siellä on sulla plussa!!!