----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko Tähti testaillu uusiksi? Entä kukaan muu?

M-M :) Testaan kerran päivässä, aamulla ennen töihin lähtöä.

Liian negalta tuo mun testi näyttää - katsotaan.

Klinikan antama testipäivä on kahden päivän päästä.

Olisipa vaan hyviä testejä myynnissä, ettei rahat valu hukkaan. Clearblue on pahin, kalliskin ja täysin epäluotettava. Pregcheck on varmaan ihan paras näistä tarjolla olevista, mutta saisi olla vähän herkempi, kuin 25mIU.

Tässäpä aamun PC, jotain ehkä näkyy, ehkä ei. Buuu. Eilinen lussa oli siis uudelleen dipattu 10-herkkyydellä (eka kerralla ei toiminu). Kannatan kierrätystä ja ekologisuutta mutta eiliseen plussaan en luota kun paketissa lukee että testi on kertakäyttöinen. Miten teillä muilla jotka on samaa RFSUn varhaista testiä käyttäneet kahdesti samasta syystä - onko testi ollu nega?

PC on kuitenkin herkkuydeltään 25 että voihan tästä vielä plussa tulla mutta hiukan alkaa jo epäilyttämään. Toki moni plussaa vasta kun viikkoja on lähemmäs 5 eli toivoa kuitenkin on.

Tilasin First Responseja. En testaa ennenku posti tuo uudet testit koska meinaa jo viduddaa tää tiirailu :angry4 Mutta olot ja hailurat kertoo kuitenkin sen verran että tänään iltavuorossa en osallistu sytostaatti-potilaan hoitoon varmuuden varalta.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille! Kuvasaastetta luvassa ke-to :grin

View attachment 73878

M-M :).Mielestäni näen, mutta on hennompi viiva.

Rupasin oikein katsomaan tätä sun kuvaa nyt tarkemmin kotona.

On se siellä:cheers

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Tähti, vielä ehtii plussa tulla - älä lannistu! Kamu sai haamun ku menkat oli 3 pvä myöhässä, kierto 30 päivää hänellä. Niin kauan ku menkat on pois, toivoa on!

View attachment 73878

M-M :)
Kiitos tsempistä! Jotain on tekeillä, koska kroppa on nytkin outo....ja aina tulee kova närästys inssin jälkeen about dpo5 --> Myös kova nälkä jne.

Ilman inssiä näitä oireita ei ilmaannu.

Ehkä mun munasolu ei vaan ole riittävän hyvä, jotta raskaus voisi alkaa:scratch

Sanoinkin jo miehelle, että jos sittenkin...eli katsottaisiin se viimeinen kortti, eli IVF. Vielä klinikalla sen tekisivät ennen, kuin aika on loppu.

Mietinnässä asia on osaltani, siksi, kun sanoivat, että tilastollinen onnistumis-% on lähes sama 0.8, ilmankin.

Mutta raskauden onnistuminen olisi kuitenkin vähän mahdollisempi, kuin vaan tää meidän inssi, sillä valitsevat "hyvät" munasolut ja ne hedelmöitetään.

Mitähän mun pitäis tehdä?:arghh::rolleyes:

PC oli plussa ja rfsu liuska nega. Sama pissa.

Vastavirran akka :)

Oho...kas...:wideyed:

No mulla oli pregcheck selvä plussa ja RFSU:n testi selvä nega. Sama pissa.
Molemmissa testipaketeissa sanotaan, että herkkyys 25mIU. Poika tuli.

Ehkä se RFSU olisi tullut plussaksi joskus myöhemmin, mutta ei ollut tarvetta enää hankkia testejä. Arvostan Pregchekin korkealle.

Mä en itse luota rfsu yhtään kun oon saanut sillä selviä plussia ilman raskautta.
PC luotan. Ja se näyttää yleensä kanssa ajoissa jos on raskaana.

Wheelchair Mama :) Erikoista. Itselläni kokemus ihan toisinpäin. Olin raskaana, mutta Rfsu:n mielestä en ollut.

Rfsu:lla tosin tulee "outoja", viivoja/haamuja/viivanpaikkoja"....

Kiitos tsempistä! Jotain on tekeillä, koska kroppa on nytkin outo....ja aina tulee kova närästys inssin jälkeen about dpo5 --> Myös kova nälkä jne.

Sanoinkin jo miehelle, että jos sittenkin...eli katsottaisiin se viimeinen kortti, eli IVF. Vielä klinikalla sen tekisivät ennen, kuin aika on loppu.

Mietinnässä asia on osaltani, siksi, kun sanoivat, että tilastollinen onnistumis-% on lähes sama 0.8, ilmankin.

Mutta raskauden onnistuminen olisi kuitenkin vähän mahdollisempi, kuin vaan tää meidän inssi, sillä valitsevat "hyvät" munasolut ja ne hedelmöitetään.

Olen ollut ehdottomasti tyytyväinen meidän valintaan yrittää IVF:ää alkiodiagnostiikalla. 19 munasolua kerättiin, ja kaikkien vaiheiden jälkeen alkiodiagnostiikkaan asti pääsi 3 alkiota, joista vain yksi osoittautui terveeksi. Eli kaikista noista 19 munasolusta 18 munasolua olisi tuottanut negan tai keskenmenon.

Valitsemalla IVF:n ja alkiodiagnostiikan vältyin 18 kierron yritykseltä, joissa ei olisi ollut minkäänlaista mahdollisuutta vauvaan, koska munasolut olivat alusta asti viallisia.

Suski, tuo on kyllä selkeä näyttö alkiodiagnostiikan hyödyistä tässä ikäryhmässä. Kaikilla ei ole 18-19 kiertoa jäljellä.

Muokattu viimeksi:
Olen ollut ehdottomasti tyytyväinen meidän valintaan yrittää IVF:ää alkiodiagnostiikalla. 19 munasolua kerättiin, ja kaikkien vaiheiden jälkeen alkiodiagnostiikkaan asti pääsi 3 alkiota, joista vain yksi osoittautui terveeksi. Eli kaikista noista 19 munasolusta 18 munasolua olisi tuottanut negan tai keskenmenon.

Valitsemalla IVF:n ja alkiodiagnostiikan vältyin 18 kierron yritykseltä, joissa ei olisi ollut minkäänlaista mahdollisuutta vauvaan, koska munasolut olivat alusta asti viallisia.

Suski75 :) Kiitos tästä tiedosta:Heartblue, jospa alan harkita asiaa.

IVF:n kautta teille tuli lapsi? Miestä pelottaa, että raskaus menee herkemmin poikki, kuin normi yrityksellä. Anteeksi, ei kaikkea täällä muista.:smiley-ashamed008

Miten kivulias tämä toimenpide sinulle oli? Ja jouduitko ottamasn paljon lääkitystä? :rolleyes:

Mua nii
Vastavirran akka :)

Oho...kas...:wideyed:

No mulla oli pregcheck selvä plussa ja RFSU:n testi selvä nega. Sama pissa.
Molemmissa testipaketeissa sanotaan, että herkkyys 25mIU. Poika tuli.

Ehkä se RFSU olisi tullut plussaksi joskus myöhemmin, mutta ei ollut tarvetta enää hankkia testejä. Arvostan Pregchekin korkealle.
Mulla se tuli kaksi päivää myöhemmin. Olen joskus kuullut huhuja, että se rfsu olisi herkkyydeltään 50. En sitten todenperäisyyttä tiedä.

Suski, tuo on kyllä selkeä näyttö alkiodiagnostiikan hyödyistä ilman tässä ikäryhmässä. Kaikilla ei ole 18-19 kiertoa jäljellä.

Yölento :)
Totta! Tässä enää noin 4-5 kiertoa jäljellä, koska eivät keskeytä hoitoa IVF:n kohdalla siihen heti, kun ropisee 46v. mittariin.

Kuinka paljon tällaisesta tulee lisäkustannuksia? Tuohan on oikeasti hyvin fiksua, kun tässä iässä suurin osa on todellakin huteja.

Suski75 :) Kiitos tästä tiedosta:Heartblue, jospa alan harkita asiaa.

IVF:n kautta teille tuli lapsi? Miestä pelottaa, että raskaus menee herkemmin poikki, kuin normi yrityksellä. Anteeksi, ei kaikkea täällä muista.:smiley-ashamed008

Miten kivulias tämä toimenpide sinulle oli? Ja jouduitko ottamasn paljon lääkitystä? :rolleyes:
Lohduttaisin miestä, että iäkkäällä menee kesken puolet. Mahtaneeko ivf enää lisätä huonoa ennustetta enää. En tiedä tosiaankaan.Tsemppaan vaan.

Lohduttaisin miestä, että iäkkäällä menee kesken puolet. Mahtaneeko ivf enää lisätä huonoa ennustetta enää. En tiedä tosiaankaan.Tsemppaan vaan.

Vastavirran akka :) Tuota lohdutusta tein jo ennen esikoista, joka on nyt 2v.

Miehellä on kova vauvakuume. Himppasen kovempi, kuin itselläni, mutta tasoihin menee:p Siis 100%.

Kuinka paljon tällaisesta tulee lisäkustannuksia? Tuohan on oikeasti hyvin fiksua, kun tässä iässä suurin osa on todellakin huteja.

Vastavirran akka :) Tosi hyvän kysymyksen otit esille.

Ja fiksua kai ois... :)

On se pakko uskoa, ettei ne ole enää 20+++ munasolut, joita irtoaa, vaikka muutoin tuntee olevansa 20-ikäinen:laughing002

Tähti miehien mieli on välillä tosi arvoitus. Itse olen jopa miettinyt lahja alkioita Virosta. Se voisi olla sitten se viimeinen kortti. Vielä kuitenkin yritetään omilla soluilla kotikonstein. Onhan meillä jopa yhden prosentin mahdollisuus onnistua:laughing021 Meillä kuume vaivaa molempia reippaasti.

Jos olisin sinä, niin kokeilisin ivf, jos taloudellisesti mahdollista. Sitten voisi sanoa tehneensä kaikkensa. Hyvin paljon mahdollista, että mekin vielä koitetaan. Meillä mies jo ehdotteli varovasti, mutta ei vielä kannata, koska kiinnittymisongelmia. Se pirun polyyppi siis.

Takaisin