Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kohdussa asusteli kuitenkin polyyppi, joka taitaa olla se syyllinen näihin vuotoihin. Jollei vastauksista löydy muuta selitystä, niin sitten polyyppi poistetaan. Lääkäri sanoi, että raskautta voi yrittää tällä välin. Ovulaatio viikonloppuna ja mies maailmalla. No ensi kuussa lupasi olla käytettävissä. Mahtavaa. Saan siis vielä pitää kohtuni.
Täällä moni on jännän äärellä. Puuh puuh plus plus
Ehdottomasti kannattaa. Ensin kuitenkin suljetaan muut syyt pois. Polyyppi on siitä kiva, että voi myös hävitä itsekseen. Hyvä, ettei toimenpidettä tarvitse pelätä.Vastavirran akka :)
Polyypit aiheuttaa vuotoa ja haittaavat raskautumista.
Kannattaa poistattaa. Toimenpide ei ole järin kivulias, mulle määrättiin 1g panadol noin tunti ennen tähystystä.
- mä oon ihan vakuuttunut että kaikki alkiot/sikiöt vaan ei kasva samaa vauhtia vaikka tiede väittäis mitä. se että jollakin tulee verenpunainen paksu tuplaviiva rv4, ei tarkoita toiselle mitään.
Mua kiinnostaisi tietää että jos mulla tuo hormonin erittyminen virtsaan on heikompaa ku yleensä niin vaikuttaako se sitten myös mun ovis testeihin? Onko siis ihmisen ominaisuus? Raskausviivoja saa mun tapauksessa aina odottaa. Haamuja saan kyllä.
Yleensä vaihdevuodet todetaan oireiden perusteella kypsillä naisilla. Jos olis kolmekymppinen, asiaan kiinnitettäisiin enemmän huomiota, jos lapsitoive. Ovuloimattomuus, kuivat limakalvot, oheneva tukka ... siinäpä niitä voi sit ihmetellä :)
En pelottele Tähti! Oireet vaihtelevat, toisille ei tule yhtikäs mitään: kuukautiset loppuvat ja sen pituinen se. Ikääntyminen tässä suhteessa on toisille mutkatonta, toisille piinaa :)Katjusta :) Kuuluuko oheneva tukka vaihdevuosiin?
Älä pelottele! Me kaikki täällä ollaan ikinuoria. Mulla on niin hirveän paksu tukka.....ihan "linnunpelätin", että taitaa sen puolesta olla vaihdevuodet aika kaukana
Ja lisäksi hiukset vaan kasvoi lisää odotusaikana pari vuotta sitten....
Tähti. Antoiko klinikka testipäivää?
Mä voin huomenna postata tänne plussa testin! Tökkäsin nääs tossa Pregnyl 5000miu eli II viivaa on sale huomen
Eikö se ole raskausoire? Kun minulla on PMS ei todellakaan tissit erotu. On vaan V...tus.
Rinnat tuli aroiksi, on dpo10
Yleensä se tapahtuu heti oviksesta.
Lie jotain PMS-oiretta, jota ei yleensä esiinny.
Eikö se ole raskausoire? Kun minulla on PMS ei todellakaan tissit erotu. On vaan V...tus.