----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No hyvä että tekin näette jotain! Laskin vau:n laskurilla että nyt ois rv 3+5/6 jos on tärppi käyny eli ei vielä voi leffaviivoja odottaakaan, toivottavasti ens viikolla!

M-M, hmm jotain häivettä näkyy, jospa se olis toivottuun suuntaan menossa!
Mun lämmön mittailut on mennyt viime aikoina ihan miten sattuu. En varmastikaan saa luotettavaa tulosta, kun heräilen niin paljon öiseen aikaan. Mutta liitteenä sikin sokin käppyrääni - kp 25-26 vielä tosi alhaiset lämmöt. Tuo ylösalaskuvio meinaa estrogeenivajetta. Olen nähnyt itselläni ennenkin joskus kolme vuotta sitten jo tmv.
Katjusha kp 50

Liitteet

• 5E905A9F-5935-431D-9855-7BE79F1F7223.png
    5E905A9F-5935-431D-9855-7BE79F1F7223.png
    89.2 KB · Katsottu: 189
No niin. Ultrassa käyty. Myoomia 2 pientä, mutta ne eivät selitä vuotoa. Myoomat ovat kohdun ulkopuolella ja niille ei tarvitse tehdä mitään. Eivät haittaa raskausyrityksiä. Otettiin pipelle näyte sekä papa. Vastaukset tulevat kuukauden päästä. Kohdussa asusteli kuitenkin polyyppi, joka taitaa olla se syyllinen näihin vuotoihin. Jollei vastauksista löydy muuta selitystä, niin sitten polyyppi poistetaan. Lääkäri sanoi, että raskautta voi yrittää tällä välin. Ovulaatio viikonloppuna ja mies maailmalla. No ensi kuussa lupasi olla käytettävissä. Mahtavaa. Saan siis vielä pitää kohtuni.
Täällä moni on jännän äärellä. Puuh puuh plus plus

Kohdussa asusteli kuitenkin polyyppi, joka taitaa olla se syyllinen näihin vuotoihin. Jollei vastauksista löydy muuta selitystä, niin sitten polyyppi poistetaan. Lääkäri sanoi, että raskautta voi yrittää tällä välin. Ovulaatio viikonloppuna ja mies maailmalla. No ensi kuussa lupasi olla käytettävissä. Mahtavaa. Saan siis vielä pitää kohtuni.
Täällä moni on jännän äärellä. Puuh puuh plus plus

Vastavirran akka :)

Polyypit aiheuttaa vuotoa ja haittaavat raskautumista.

Kannattaa poistattaa. Toimenpide ei ole järin kivulias, mulle määrättiin 1g panadol noin tunti ennen tähystystä.

Polyypit aiheuttaa vuotoa ja haittaavat raskautumista.

Kannattaa poistattaa. Toimenpide ei ole järin kivulias, mulle määrättiin 1g panadol noin tunti ennen tähystystä.
Ehdottomasti kannattaa. Ensin kuitenkin suljetaan muut syyt pois. Polyyppi on siitä kiva, että voi myös hävitä itsekseen. Hyvä, ettei toimenpidettä tarvitse pelätä.

- mä oon ihan vakuuttunut että kaikki alkiot/sikiöt vaan ei kasva samaa vauhtia vaikka tiede väittäis mitä:cool:. se että jollakin tulee verenpunainen paksu tuplaviiva rv4, ei tarkoita toiselle mitään.

Lambi :) Toit kyllä ihan uuden näkemyksen tänne palstalle...

Mulla oli vain normi vahva viiva, enkä mitannut enää dpo14 jälkeen, kun dpo9 tiesi tuloksen. Nythän näitä on, jotka eivät saa plussaa testiin - kai koskaan ja raskaus selviää yllättäin joskus rv7....

Onkohan nuo alkiot hitaammin kasvavia?:rolleyes: Joskushan sikiökin kasvaa hitaammin, jos vaikka istukassa häikkää yms.

Mua kiinnostaisi tietää että jos mulla tuo hormonin erittyminen virtsaan on heikompaa ku yleensä niin vaikuttaako se sitten myös mun ovis testeihin? Onko siis ihmisen ominaisuus? Raskausviivoja saa mun tapauksessa aina odottaa. Haamuja saan kyllä.

Peppipupu, ei oo mitattu. Mitä oon lukenut, ei yli 40-vuotiailla mittailla sen kummemmin mitään - jos kiertohäiriöitä tulee, ne kuuluu elämään jossain kohti joka naisella. Yleensä vaihdevuodet todetaan oireiden perusteella kypsillä naisilla. Jos olis kolmekymppinen, asiaan kiinnitettäisiin enemmän huomiota, jos lapsitoive. Ovuloimattomuus, kuivat limakalvot, oheneva tukka ... siinäpä niitä voi sit ihmetellä :)

Mua kiinnostaisi tietää että jos mulla tuo hormonin erittyminen virtsaan on heikompaa ku yleensä niin vaikuttaako se sitten myös mun ovis testeihin? Onko siis ihmisen ominaisuus? Raskausviivoja saa mun tapauksessa aina odottaa. Haamuja saan kyllä.

Peppipupu :)
En osaa vastata, mutta mullakaan ei taida olla koskaan niitä verenpunaisia superviivoja.

Ovistestikään ei ole superpunainen, mutta ultrassa on aina ihan täysin kehittynyt munasolu.

Raskaustestikään ei ollut mikään superpunainen, mutta hormonit oli verikokeissa tosi hyvällä tasolla dpo 16. Raskaus oli täysin ongelmatoin, kunmes lapsi syntyi.

Tsemppiä ja PLUSSAA!!!:blob3:blob3:blob3

Yleensä vaihdevuodet todetaan oireiden perusteella kypsillä naisilla. Jos olis kolmekymppinen, asiaan kiinnitettäisiin enemmän huomiota, jos lapsitoive. Ovuloimattomuus, kuivat limakalvot, oheneva tukka ... siinäpä niitä voi sit ihmetellä :)

Katjusta :) Kuuluuko oheneva tukka vaihdevuosiin?:eek:

Älä pelottele! Me kaikki täällä ollaan ikinuoria. Mulla on niin hirveän paksu tukka.....ihan "linnunpelätin", että taitaa sen puolesta olla vaihdevuodet aika kaukana:laughing002

Ja lisäksi hiukset vaan kasvoi lisää odotusaikana pari vuotta sitten....

Nyt mäkin taas nään tässä M-M testissä jotain!! Mikä on Apteekin ultra? Onko se joku uus testi? Huomiselle tsempit :smiley-bounce012

Mulla on myös aikaisin plus näkyny dpo9 km raskaus ja dpo12 myöhäisin plussa joka oli myös km raskaus. Muut plussat on ollu dpo 10 joista myös poikani:love017 mutta se tosiaan vaihtelee että ei vielä kirvestä kaivoon Tähti. Antoiko klinikka testipäivää?

Mä voin huomenna postata tänne plussa testin! Tökkäsin nääs tossa Pregnyl 5000miu eli II viivaa on sale huomen :laughing014

Katjusta :) Kuuluuko oheneva tukka vaihdevuosiin?:eek:

Älä pelottele! Me kaikki täällä ollaan ikinuoria. Mulla on niin hirveän paksu tukka.....ihan "linnunpelätin", että taitaa sen puolesta olla vaihdevuodet aika kaukana:laughing002

Ja lisäksi hiukset vaan kasvoi lisää odotusaikana pari vuotta sitten....
En pelottele Tähti! Oireet vaihtelevat, toisille ei tule yhtikäs mitään: kuukautiset loppuvat ja sen pituinen se. Ikääntyminen tässä suhteessa on toisille mutkatonta, toisille piinaa :)

Minä olin myöhäinen testailija. Jos ei ollut mitään erityistä syytä, en testannut ennen kp40, ovista en testannut koskaan. "Aikaisia" testejä tein, jos täytti käydä hammaslääkärissä tai muusta syystä tietää, onko raskaana.

Tukan lähtemiselle ja kasvamiselle on miljoona syytä. Siitä en lähtisi syvällisiä diagnooseja tekemään.

Minä taidan myös olla testiaddikti. Kaksi näkynyt aikaisin. Mulla kiinnittyneet dpo 6-7 ja haamut dpo 9-10. Ensimmäisestä en ymmärtänyt testata, kun myöhemmin. Tulee vierotusoireita tässä kierrossa. Tosin nyt tuhruttaa ronkkimisten jäljiltä, niin ei olisi voinut edes siksikään harrastella.
Jännittelen nyt teidän puolesta siis.
Vaihdevuosioireita tulee kytättyä täälläkin. En taho niitä. Mie tahon vauvan.

Mua jännättää siks ku menkkojen pitäis alkaa 10 pv ennen häitä normikierron mukaan, niin ehtisvät lorista alta pois. Tai sit ei tarvisi alkaa ollenkaan.... piti laskurilla kattoo ni kehu et jos ny sais pullan uuniin ni häitte aikaan sillä jo sydän alkaisi sykkiä

:greet025
Rinnat tuli aroiksi, on dpo10:scratch

Yleensä se tapahtuu heti oviksesta.

Lie jotain PMS-oiretta, jota ei yleensä esiinny.

Tähti. Antoiko klinikka testipäivää?

Mä voin huomenna postata tänne plussa testin! Tökkäsin nääs tossa Pregnyl 5000miu eli II viivaa on sale huomen :laughing014

HumptyD :) Juu...onhan tuo...5 päivän päästä! Mutta sanottiin, että plussa näkyy jo pari päivää ennen sitä:laughing002

Eikö se ole raskausoire? Kun minulla on PMS ei todellakaan tissit erotu. On vaan V...tus.

Oi...voi....jospa:laughing002

PMS:n puolesta oon kyllä tosin super kiukkuinen ja kaikki v....tuttaa, että mieskin on pysynyt "lestissä' :scared001....no siis eilen tää v*tus alkoi.....eikä vieläkään ole ohi

Takaisin