----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aamukahvikin maistu ihan omituiselta, alavatsassa on paineen tunnetta ja rinnat on tosi arat! Menkat ei oo alkanu.

M-M :) Uskallatko juoda kahvia yritysaikana:eek:

Kuinka arat sun rinnat nyt onkaan?:rolleyes: Ja missä vaiheessa ne tuli aroiksi, oliko heti oviksesta, vaiko myöhemmin?

Mulla tuli aroiksi eilen "about" dpo 10....ja taitavat arentua koko ajan lisää. Tavallisesti tulevat aroiksi heti oviksesta, ei enää loppukierrosta.

En uskalla juoda kahvia yritysaikana ollenkaan.

Mä taas juon kyllä kahvia hautaan asti:shy:.. olkoon se mun pahe. yhden ainoon kerran on odottaessa tökkinyt, silloin olin ilman kuukausia..
Lambi :)

Koska sinä alat testailemaan?
josko vaikka kp26-yritän kyllä malttaa vaikka ens viikonlopun yli, eipä se raskaus sitä tikkua katso..ja mä tosiaan inhoon niitä valkosia viivoja. paljon mieluummin otan menkat ilman testiä kun testin jälkeen:grumpy:. Jokin henkinen häviötunne niistä negoista.

Lambi 20/25-27(31) ja ei kyllä muuta kun tissit vaan vähän arat ja samoin vatsa nahka ehkä. Siis äsken kävin kaupassa ja kärryt tönäisi mahaa niin tuntui. Mä saan taas muka oloja.. Ai niin ja itkin tänään jotain maailma tuhoutuu dokkaria fbssä. Onko sulla oireita?

Ja kamala kahviaddiktio.. Aamulla se puolikas pannu ja illalla kuppi vielä..

Peppipupu :) Mulle sanottii klinikalla ennen esikoista, ettei saisi juoda kahvia ollenkaan kofeiinin vuoksi. Lopetin ja siitä ihan hetki, niin oli jo plussa!:laughing002(inssillä).

Tiedä sitten vaikuttiko se, mutten nyt uskalla, vaikka joisin kahvini kerman kera :)

Last edited by a moderator:
M-M :)

Oliko sinulla aiemmissa raskauksissa metallin maku suussa?

Aiotko kokeilla First responsen testiä?:rolleyes:
Mua jännittäis nähdä mitä se sanoo, kun herkkyys on 6mIU. Tämä Ultra testihän on kai 10mIU? Vai oliko 12,5?

Täälläkin tuo "outo" metallin maku maistuu ja on ihan vierasta:angelic:

M-M, pidät meidät tosi jännityksessä ja sulla on hyvät hermot itselläsi...hyvä tsemppi päällä!:p

Mulla ei oo yhtään First Responsea jäljellä.. Kuvia ois kyllä tullu jos kaapista löytyis :laughing002 Mulla on aamuksi apteekin Ultra, en edes tiedä mikä sen herkkyys on - luulen että 10 mutta en oo varma!

On tämä kyllä melkoinen jännitysnäytelmä ollut.. Mulla meni itellä dpo-laskut sekaisin ja aloitin testailun liian varhain. Nyt on menossa dpo 12/13.

Mulla on ollut metallinmaku suussa muutamassa aiemmassa raskaudessa eli tuttua juttua. Ja toinen on se, että just ku oon uneen päässyt niin herään tasan klo:23 ja mulla on kaamee nälkä - näin ollut kaikissa raskauksissa ja on nytkin. Lisäksi vatsassa on paineen tunnetta, ei menkkakipua vaan semmosta jännää jomotusta. Yritän aina kuunnella mitä kroppa kertoo ja nyt kyllä jotain jännää on tekeillä.

M-M :) Uskallatko juoda kahvia yritysaikana:eek:

Kuinka arat sun rinnat nyt onkaan?:rolleyes: Ja missä vaiheessa ne tuli aroiksi, oliko heti oviksesta, vaiko myöhemmin?

Mulla tuli aroiksi eilen "about" dpo 10....ja taitavat arentua koko ajan lisää. Tavallisesti tulevat aroiksi heti oviksesta, ei enää loppukierrosta.

En uskalla juoda kahvia yritysaikana ollenkaan.

Mulle aamukahvi on ollu aina tärkiä ja rakastan nautiskella kupposen tai pari ihan rauhassa ennenku päivän härdelli alkaa. Rakastan kahvin makua ja tuoksua mutta nyt viime päivät se on maistunu ihan kaameelle, näin ei oo ikinä käyny ja oon vähän ihmeissäni. Jos (ja kun) tulee plussa niin se vois selittää tämän. Oon kyllä juonu kahvia yritys ja odotusaikana - mulla ei lähde kone käyntiin muuten! Parasta toki ois olla ilman mutta ei pysty. Ehkä nyt jää pois jos maistuu yhtä kaameelle kuin nyt muutaman päivän on maistunu.

Mulla on oikeestaan nännit aristanu nyt varmaan muutaman päivän eli ei heti oviksesta.

Lambi 20/25-27(31) ja ei kyllä muuta kun tissit vaan vähän arat ja samoin vatsa nahka ehkä. Siis äsken kävin kaupassa ja kärryt tönäisi mahaa niin tuntui. Mä saan taas muka oloja.. Ai niin ja itkin tänään jotain maailma tuhoutuu dokkaria fbssä. Onko sulla oireita?
Mullei oo mitään:meh:..tisseissä ei tuntuis vaikka oliskin, nekun on kokoajan käytössä - eikä sen puoleen tuntunut kyllä viimeisissä raskauksissakaan - riittävän venyneet hukuttamaan kaikki kihelmöinnit.
Eilen oli vähän hermo piukeella -ei hyvä..mutta tänään ihan zen.
Viime kierrossa mulla oli kaikki maailman raskausoireet kun kuvittelin vahinkoraskauden kohdanneen:shy:.. varmaan myöhästyi vähän menkatkin siinä kuvitellessa, testissä oli lumenvalkeaa. Toki nyt olis 100% enemmän mahiksia kun on kuitenkin edes yritetty. Mutta pää on ollut mulla semisti tuntuva (ei varsinaisesti kipee, mutta jotenkin siinä..) koko kierron ajan. Mitä lie hormoonivikaa nyt sitten puskee:sad001, tai pahempaa. Mä oon yleensä optimisti, nyt vaan vähän hukassa..

Aamulla taas jännän äärellä! Toivottavasti Tähdellä olis väriä testissä - ihana isänpäiväylläri!

M-M :) Jännätään testiä aamulla!!:cheers:cheers:cheers

Aiotko kertoa miehelle aamulla, isänpäivänä? Ompa jännät paikat:drunken_smilie

Tsemppiä meille kaikille!!!:blob3:blob6:blob7

F2FD3ECA-3E91-4077-992D-7527AD2193F2.jpeg
Huuuuiiiii!
En taida ollakaan luulosairas olojeni kanssa!
:Heartblue:Heartpink:Heartred
Dpo 13/14

Tähti, älä vielä lannistu - varhaiset päivät sulla edelleen! Jos metalli maistuu suussa niin oisin hyvillä mielin. Testaa ylihuomenna uusiksi niin ei ressaamaan ala. Hcg tuplaantuu 2-3 päivän välein. Pidän peukkuja!

Omani lasken vielä negaksi. Sittenku viiva näkyy kuvassa salaman kera niin kerron ukolle :)

Mutta jotain siellä pilkistää eli en vaivu synkkyyteen. Mutta nega vielä, haamulainen huuuiiii!

Takaisin