----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025täällä oltu työnantajan kanssa palaverissa.

Työajan lyhennys 6t/pv. onnistuu, mutta 4-päiväistä työviikkoa eivät hyväksy. No, sillä sitten mennään ensivuodem alusta!

Apuja tai/tuuraajaa/tai osa-aikaista ei ole kuulemma varaa palkata:dead: Hahh.

No, saapi kuitenkin lyhyemmän työpäivän ja vähemmän huutoa per päivä:laughing002

4-päiväistä olisin toivonut, koska olisi enemmän aikaa lapsen kanssa - pidempi viikonloppu. Monissa firmoissa onnistuu - meillä ei käy päinsä, (2-vuotiaan lapsen kanssa).
.

No, plussa ja haikara taitaa rientää jonnekin muualle. Olen MESTARI testaamaan tyylipuhtaita negoja:

Liitteet

• 04FE80A8-D925-4B98-A858-94A6537198F4.jpeg
    04FE80A8-D925-4B98-A858-94A6537198F4.jpeg
    558.9 KB · Katsottu: 177
Hei kaikille
Löysin täältä mahtavan ketjun. Saanhan liittyä seuraan? Olen 43 vuotias kahden elävän ja yhden myöhäisen keskenmenon rv 22 äiti. Lapset syntyneet 07, 14 ja 17. Ehkäisyä ei ole ollut vuosikymmeniin ja sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa. Olen lapsistani hyvin onnellinen, mutta viimeisimmän jälkeen jäi vielä tunne, että joku puuttuu. Ongelmana on nyt tiputteluvuoto alkaen dpo 4-6 jatkuen menkkoihin. Vuotoa kolme viikkoa kuusta. Kesällä kohdussa näkyi ehkä myoomia ja keltarauhaskysta. Huomenna menen naistentautien polille katsastamaan tilanteen. Pelottaa, että onko enää mitään tehtävissä.

Tervetuloa Vastavirran akka! :)

Hienoa, että joku ui vastavirtaankin:p

Suorastaan upeeta, että rohkenet liittyä tänne meidän seuraan:joyful: Plussapuhuria.

No siis polyypit kai pitää poistaa...jotta raskaus omnistuu.Tosin ei estä 100% raskautta. Mietin vaan, että onko ne polyypit olleet siellä ihan lähiaikoina, kun teidän nuorin on 2017 syntynyt? Tutkittiinko asia silloin?

Kiitos.
Ajattelin olevani ainoa vanhemmalla iällä haaveileva. Ihana löytö tämä.

Myoomat varmaan pitää poistaa, jos ovat poistettavissa. Saattavat jopa kehottaa kohdunpoistoon. Ei ei. Koskaan ennen ei ole mitään näkynyt. Ensimmäinen raskaus normaali. Toinen vuoti verta noin puoliväliin. Kolmas vuoti kun häränkurkusta ja päättyi sitten kohtutulehdukseen ja lapsen menehtymiseen. Kukaan vaan ei tiedä, että mikä siellä vuoti.
Koskaan en ole raskautunut helpolla.
Plussatuulia myös muille. Kuka aloittaa?

Vastavirran akka :)
Sun pitää poistaa ne polyypit! Voit kokeilla saada lähetteen julkiselta, mutta pelkäänpä, että joudut menemään yksityiselle.

Joudut maksamaan kalliimman hinnan, mutta saat vielä KELA korvauksen:)

Nopesti liikkeelle, kun vauvakuume edelleen vaivaa:p

Ladyt! Testi-addikti pyytää tiirausapua! Näettekö tässä jotain? Onko ns. viivanpaikka, alkava viiva vai mikä lie? Nyt ilmeisesti dpo10-11.
E92D5A4E-3B94-404A-A79D-76CC8C88B4B3.jpeg

Myooma on eri juttu, kun polyyppi. Myoomat poistuvat tai pienenevät vaihdevuosissa. Tai ne voidaan yrittää poistaa kohtu säästäen, jos mahdollista. Huomenna menen julkiselle. Vuotohäiriö on ongelma. En siis mene sinne lapsettomuus syistä. Tahdon vain vuodon pois ja pitää kohtuni. Tuloksista sitten riippuu jatko. Ovulaatio tulee vielä ja kierto muuten normaali. En kyllä valitettavasti saisi hoidoista kelakorvauksia.
Jännän äärellä siis ollaan. En tahdo menettää toivoa. Edes sitä pientä.

Vastavirran akka :).Tsemppiä!

Mulla oli joku vuosi sitten mini pieni (2mm) polyyppi. Se poistettiin. Aiheutti vuotoa ja väittivät, että tekee myös lapsettomuutta.

No 1kk pikku polyypin poiston jälkeen olin raskaana:grin

Joo ei se aina oo helppoo. Nyt oon ollut jonkin aikaa karkkilakossa eli vähemmän menee sokeria ja myös viljoja oon tarkkaillut niin tuntuu olevan parempi tasapaino, vaikka T4V onkin laskenut.
Liikatoiminnasta en tiiä mittään, muutaman vuoden on näillä tasoin menty.

Tervetuloa vastavirran akka :greet025 voiko nuo myoomat sitten aiheuttaa välivuotoja?
Toivottavasti saat huomenna vastauksia.

M-M mä en nää tuossa testissä mitään :sad001 mutta jospa huomenna saisit selkeät II

Katjusha, kyllä suakin nyt piinataan tuon pitkän kierron kanssa. Mittaatko lämpöjä antaako ne mitää osviittaa millo ois ollu ovis?

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Tervetuloa vastavirran akka :greet025 voiko nuo myoomat sitten aiheuttaa välivuotoja?
Toivottavasti saat huomenna vastauksia.

M-M mä en nää tuossa testissä mitään :sad001 mutta jospa huomenna saisit selkeät II

Katjusha, kyllä suakin nyt piinataan tuon pitkän kierron kanssa. Mittaatko lämpöjä antaako ne mitää osviittaa millo ois ollu ovis?
Kiitos
Kyllä ne voivat. Minä ensin luulin vaihdevuosien saapuneen. Viimeksi kävin lääkärissä aivan loppukierrosta, niin ei nähnyt niitä kunnolla. Huomenna pitäisi olla paremmat näkymät kierron puolivälissä.

Joo ei se aina oo helppoo. Nyt oon ollut jonkin aikaa karkkilakossa eli vähemmän menee sokeria ja myös viljoja oon tarkkaillut niin tuntuu olevan parempi tasapaino, vaikka T4V onkin laskenut.
Liikatoiminnasta en tiiä mittään, muutaman vuoden on näillä tasoin menty.
Mulla tauti ollut ainakin 25 vuotta. Synnytykset sotkevat jostain syystä aina tsh alakanttiin, vaikka raskausaikana arvot olleet hyvät.

Takaisin