T
Tähti ★
Vieras
M-M :)
Aamuista testiä jännätään!!
Aamuista testiä jännätään!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei osaa sanoa..tää oma raskaushistoria vaan ei ihan istu noihin taulukoihin.Lambi :) Toit kyllä ihan uuden näkemyksen tänne palstalle...
Mulla oli vain normi vahva viiva, enkä mitannut enää dpo14 jälkeen, kun dpo9 tiesi tuloksen. Nythän näitä on, jotka eivät saa plussaa testiin - kai koskaan ja raskaus selviää yllättäin joskus rv7....
Onkohan nuo alkiot hitaammin kasvavia? Joskushan sikiökin kasvaa hitaammin, jos vaikka istukassa häikkää yms.
Tää on ihan selvää tokikin! Mutta pitkät raskausajat on kyllä aikalailla periytyvää tällä rajallisella otannalla..Pitää myös muistaa, että 70-luvulla ei ollut ultria, laskettu aika laskettiin viimeisten kuukautisten perusteella ja kätilön mittanauhailun mukaan.
Minä olen silloin 70-luvulla syntynyt "täysiaikaisena" 2,5-kiloisena, mutta äitini mielestä raskaus ei voinut olla niin pitkällä, hänellä oli myös epäsäännölliset kuukautiset. Eli 70-luvulla "yliaikaisuus" ei ollut lainkaan niin varma juttu kuin nykyään, koska raskauden kestoa ei voitu määrittää tarkasti kuten nykyään voi.
nyt siis 20/25-28, kuis sulla? Olot?Lambin kanssa mennään samoilla päivillä. Mikä sun kierron pituus olikaan?
Kyllä vielä 90-luvullakin oli melkoista arpapeliä, kun esikoista odotin ja kierto on aina ollut epäsäännöllinen. Ultrat oli aika erilaisia kuin nykyisin.Pitää myös muistaa, että 70-luvulla ei ollut ultria, laskettu aika laskettiin viimeisten kuukautisten perusteella ja kätilön mittanauhailun mukaan.
Minä olen silloin 70-luvulla syntynyt "täysiaikaisena" 2,5-kiloisena, mutta äitini mielestä raskaus ei voinut olla niin pitkällä, hänellä oli myös epäsäännölliset kuukautiset. Eli 70-luvulla "yliaikaisuus" ei ollut lainkaan niin varma juttu kuin nykyään, koska raskauden kestoa ei voitu määrittää tarkasti kuten nykyään voi.
Lambin kanssa mennään samoilla päivillä. Mikä sun kierron pituus olikaan?