----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä kaikille ja hyvää mieltä!

Tänään pitäis alkaa menkat. Testasin kuitenkin aamulla - samanlainen varjo ku eilenkin eli nega. Buuuuu!

Harmi et negatiivinen :-(
Niin ne olot huijaa. Mä en itse enää luota yhtään oloihin. Vaikka kuinka tuntuisi et raskaana.

Ääh, ei oo pahempaa kun helvetin valkea viiva testissä:sad001. No siis onhan sitä pahempaakin, mutta noi rysäyttää niin kovaa joka kerta.
Oon päättänyt olla testaamatta ennekö menkat on myöhässä, siis aivan aikaisintaan kp 26.. paras olis malttaa yli - sais fiilistellä pikkasen pidempään. Onhan se vähän vähemmän rankkaa jos menkat alkaa heti negan jälkeen kun vasta viikon päästä.
Mä odotan jo uutta kiertoa vaikka 10 päivää saattaa vielä mennäkin. Em todellakaan usko plussaan nyt, enkä oloihini koskaan:p

Pahoittelut kummallekin! Mä olen siis aina luullut ettei kannata testata ennen dpo 14? Toi 10 kuulostaa aivan liian aikaiselta. Mitä jos kiinnittyminenkin vasta dpo8? Ei kai sitä hormonia sitten vielä olisi tarpeeksi? Mittaatteko ovisplussasta? Mitä jos siitä mennyt 36h ennenkun ovis? Sekin siirtäisi dpo ta... Kunhan pohdin täällä..

Ei pitäisi testata kun vasta dpo 14 jos haluaa heti olla varma missä mennään.
Jollain harvalla näkyy jo dpo 8 jopa jotain, mutta ei läheskään aina.
Sehän se on kun ei voi tietää koska kiinnittyy ja koska ovis on plussan jälkeen.
Mä en yhdessäkään mun raskaudessa saanut mitään dpo 10 testiin.
Mä oon saanut hyvin menneissä raskauksissa tosi myöhään plussat.

:smiley-angelic003
Kiitoksia positiivisuudesta ja kannustuksesta!!:notworthy

Eipä sais testata ei - etuajassa..... mutta minkäs itselleen voi:banghead:

Esikko kun näkyi dpo9.

Mä en kestä, haluan äitiyslomalle.

Plussatuulta kaikille ja sitä tsemppiä!!:blob3

Mitä jos kiinnittyminenkin vasta dpo8? Ei kai sitä hormonia sitten vielä olisi tarpeeksi? Mittaatteko ovisplussasta? Mitä jos siitä mennyt 36h ennenkun ovis? Sekin siirtäisi dpo ta... Kunhan pohdin täällä..

Peppipupu :) Oot ihana. No, mulla lämmöt tipahti dpo7/8. Ja nousi takas dpo8/9.

Varmaan ikuisuuskysymys; osaisko joku kertoa, kauanko kiinnittymimen kestää?:rolleyes:

Ja kiinnittyykö alkio tyyliin noin naps ' vaan?

Jep, ovisplussasta lasken päivät, tosin olin ultrassa ja siellä arvio oli, että irtoaa yöllä tai seuraavana päivänä.... jotenkas tänään on sit about dpo9/10.

Last edited by a moderator:
Tsemppiä kaikille ja hyvää mieltä!

Tänään pitäis alkaa menkat. Testasin kuitenkin aamulla - samanlainen varjo ku eilenkin eli nega. Buuuuu!

M-M :) Pahoittelut. Oliko First response?

Vielähän on toivoa, ellei menkat ala:smiley-angelic003

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Minä myös oon testien kanssa aivan liian varhain liikenteessä mutta minkäs teet ku niitä on niin kiva jännätä! :grin Mulla näkyi myös dpo9 yksi raskauksista (kesken mennyt), dpo 12 kuopus ja esikoinen tulikin iloisena yllätyksenä ilman oviksen bongauksia tai tikutteluja.

Mulla on kyllä ihan kumma olo - etoo ja metalli maistuu suussa. Nämä on ollu mulla raskausoireita eli hiukan vielä elättelen toiveita.

Tein vielä Apteekin ultran, laitan kuvan kohta. Minä kyllä jotain oon siinä näkevinäni mutta en oikeen luota mun silmiin ku näen viivoja joka paikassa..

Pahoittelen kuvasaastetta :oops:

FF94517F-28CA-46C0-900F-5155CB0259D9.jpeg

Kuvasaaste on ihanaa:smiley-angelic003!
M-M testissä kyllä jokin harmaa haamu.. negoiksi kai noi lasketaan, mutta pidetään toivoa yllä kunnes toisin todistetaan.

Mä en muistaakseni oo koskaan saanut mitään viivanpaikkaa ennenkö menkat on jo myöhässä. oon tosin yleensä pidättäytynyt testaamastakin.. mutta kovin haileella on silloin 4+ aloitettu täällä. Mulla on myös jokainen raskaus rv12 ja rv18ultrassa siirretty olemaan viikon tai jopa 2 myöhemmässä kun menkoista voisi päätellä(joo en oo oviksia tikuttanut mutta kalenterintarkat menkat aina). Raskaudet on myös menneet viikon kaks yliajalle - mä oon ihan vakuuttunut että kaikki alkiot/sikiöt vaan ei kasva samaa vauhtia vaikka tiede väittäis mitä:cool:. se että jollakin tulee verenpunainen paksu tuplaviiva rv4, ei tarkoita toiselle mitään.

Takaisin