----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti se oli se implantation dip, joka voi olla tai ei hyvä merkki :)
Täällä edelleen eggistä valuu, ja menkkajomot. Saapa nähä!
Plussapuhallus!!!

Huh miten jänniä oireita teillä! Katjushan jomotkin tuntuu ihan omassa kohdussa:p! Yhtään eläydy..

Tähti, mä tuun vähän jäljessä, kiva kun voi ensin toisen oireita jännätä:happy:! Unohtuu ressata ne omat. Mulla kovia kohtutuntemuksia nyt, siis niinkun pikkusen liekeissä olis. Mieli on yhä kun ellun kanalla, ei ota pätkääkään hermon päälle edes pikkupoikien huutokisan noustessa särkemään korvaa:woot:. (mulla kuopus erittäin kovaäänisenä koliikkivauvana huutanut mulle selkeen kuulovaurion:wacky:)
Pms oireet on kyllä nykyää niin selkeät, että niistä ei jää sitten mitään epäselvää - kierron ab kaks vikaa päivää on kun dynamiittiä babassa.
Mulla ei oo yleensä ollut oikeen mitään raskausoireita, eipä siis auta oloja tuijotella. Kaikki ne perinteiset raskausoireet tulee mulla ainoostaan normikierrossa pms oireinao_O. Ollapa viikko eteenpäin äkkiä..

Tsemppiä kaikille ja plussa-aaltoa ketjuun!

Täällä dpo 11 ja ylihuomenna pitäis alkaa menkat. Olo on mainio & seesteinen, hullun lehmän tauti ei oo vielä ainakaan iskeny. Aamulla yritin testata RFSU:n herkällä puikolla mutta testi oli viallinen, siihen ei tullut edes kontrolliviivaa. Kylläpä ärsytti. Toivottavasti Raskauskeijun tilaus tulee tänään.

Huh miten jänniä oireita teillä! Katjushan jomotkin tuntuu ihan omassa kohdussa:p! Yhtään eläydy..

Tähti, mä tuun vähän jäljessä, kiva kun voi ensin toisen oireita jännätä:happy:! Unohtuu ressata ne omat. Mulla kovia kohtutuntemuksia nyt, siis niinkun pikkusen liekeissä olis. Mieli on yhä kun ellun kanalla, ei ota pätkääkään hermon päälle edes pikkupoikien huutokisan noustessa särkemään korvaa:woot:. (mulla kuopus erittäin kovaäänisenä koliikkivauvana huutanut mulle selkeen kuulovaurion:wacky:)
Pms oireet on kyllä nykyää niin selkeät, että niistä ei jää sitten mitään epäselvää - kierron ab kaks vikaa päivää on kun dynamiittiä babassa.
Mulla ei oo yleensä ollut oikeen mitään raskausoireita, eipä siis auta oloja tuijotella. Kaikki ne perinteiset raskausoireet tulee mulla ainoostaan normikierrossa pms oireinao_O. Ollapa viikko eteenpäin äkkiä..

Lambi :) Oireeton myöskin ekan kohdalla. Ei olisi oireista tiennyt ennen synnytystä raskaana olevankaan:laughing002:laughing014

Lambi, plussapuhallusta sinne!! :cheersMeillä naisilla odottavan aika on aina vaaaaan niin pitkä, joten on se kärsivällisyys tiukilla, 2weeks wait:whacky011

Aion EHKÄ testata huomenna dpo8/9.....

Last edited by a moderator:
Tähti se oli se implantation dip, joka voi olla tai ei hyvä merkki :)
Täällä edelleen eggistä valuu, ja menkkajomot. Saapa nähä!
Plussapuhallus!!!

Katjusha :) Plussapuhallus sinnekkin!! :cheers

Olisikin kyseessä se implantation dip....

Last edited by a moderator:
Tsemppiä kaikille ja plussa-aaltoa ketjuun!

Täällä dpo 11 ja ylihuomenna pitäis alkaa menkat. Olo on mainio & seesteinen, hullun lehmän tauti ei oo vielä ainakaan iskeny. Aamulla yritin testata RFSU:n herkällä puikolla mutta testi oli viallinen, siihen ei tullut edes kontrolliviivaa. Kylläpä ärsytti. Toivottavasti Raskauskeijun tilaus tulee tänään.

M-M :) Pidät meidät kyllä niin j ä n n i t y k s e s s ä!!:arghh: :laughing002

Kumpa sun testit saapuisi tänään niin päästäis tihrustaan:blob3

Katjusha :) Plussapuhallus sinnekkin!! :cheers

Olisikin kyseessä se implantation dip....
Joo-o, Thanks .. kaikki konstit käyttöön, että päästään eteenpäin: marketista löytyi par Pregcheckiä ja tukku RFSU:n ovistestejä. Ei hermo kestä odotella niitä menkkoja. Jospa sitä mahdollisen vuodon alettua kävis kiertoon ovistestein. Jos mittään ei mistään tuu, nin sitte pitää miettiä muita harrastuksia ku yrittely.

Tervetuloa puolestani myös uusille :greet025 joku oli huolestunut siitä ettei kauheen useasti tulisi kirjoittelemaan foorumille niin sehän ei mitään haittaa! En mäkään täällä jaksa pyöriä lähinnä vasta sit kun on päässyt piiniksiin :excited001 jotenkin aika menkoista oviksiin on niin boring :sleep011eikä nää hommat niin ole mielessä.
Tänään kävin Pregnylin kuitenkin jo shoppaa jos tossa pe-su akselilla ois the big o.

Tääl on paljon piinattuja naisia :laughing014 tsempit teille!!
M-M FR testissä näin jonkun varjon toisen viivan kohdalla. Toivotaan että huomenna piirtyy kaksi viivaa:love017:hug007

Aamulla dipattu first response! Ei ollu selkee positiivinen mutta ei tyylipuhdas negakaan. Olo kertoo että kyytiläinen matkassa. Jännäily siis jatkukoon!

Tsempit kaikille ja plussa-aaltoa!

M-M, jännittävää!!
Toivotaan, että olet positiivisen oikeassa.
Meillä oli aamulla klo 05:40 vessassa ruuhkaa, joten en päässyt testaamaan. Yks pottatyyppi vei keskittymisen :) edelleenkään ei tosin vuotoakaan, vaikka ostin tosiaa testejä, olisi luullut, että olis lorahtanut.
Tallettelut sarjatulella kp 20 asti, sit lannistui lämpöihin, nega kp 33, tallettelut kp 36, 42 ja 46. Nyt menossa kp 49.

Tääl on kanssa boooooring-aika menossa, niin palstailu vähän hiljaisempaa... kp8. Jännää on kyllä usealla! M-M, Tähti ja Katjusha, peukut pystyssä plussapuhurin puolesta :smiley-angelic003

Itse aloitin jo toissapäivänä testailemaan ovista cb:n kaksoishormonitestillä. Ei jää jossiteltavaa. Ens tiistaille ennustaa Flo ovista, katsotaan jos lapsiviikonlopun jälkeen olisi himot huipussaan :smiley-angelic006Tässä onkin ollu ihan poikkeuksellisen kiuhkeää. Ma ja ti tuo oikein vartavasten ajoi iltamyöhällä mun luo (mulla siis oli lapset ja mies käymässä kotonaan) kun halus mua niin paljon :smiley-ashamed005 Siinä sit laitettiin koko rahalla teinien nukkuessa (toivottavasti!) viereisessä huoneessa, ihan teiniolo itelläkin, hih! Ja tämä siis kahtena iltana peräkkäin, kaikki joille olen valittanut miehen haluttomuutta ymmärtää varmaan mun fiilikset :grin

Vauvaprojektissa seesteinen vaihe... oikeastaan näin on hyvä. Jaksaisinko taas alottaa kaikkea alusta, kun nyt on niin helppoa ja omaa ja parisuhdeaikaa puolet viikosta..? TJOT-fiilikset päällä, katotaan tuoko lähestyvä ovis hulluuden taas :wacky:

Aamulla dipattu first response! Ei ollu selkee positiivinen mutta ei tyylipuhdas negakaan. Olo kertoo että kyytiläinen matkassa. Jännäily siis jatkukoon!

Tsempit kaikille ja plussa-aaltoa!

M-M :) Sulla on kyllä super jännät ajat..!! :p

Koska testaat seuraavan kerran?

Takaisin