Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh miten jänniä oireita teillä! Katjushan jomotkin tuntuu ihan omassa kohdussa! Yhtään eläydy..
Tähti, mä tuun vähän jäljessä, kiva kun voi ensin toisen oireita jännätä! Unohtuu ressata ne omat. Mulla kovia kohtutuntemuksia nyt, siis niinkun pikkusen liekeissä olis. Mieli on yhä kun ellun kanalla, ei ota pätkääkään hermon päälle edes pikkupoikien huutokisan noustessa särkemään korvaa. (mulla kuopus erittäin kovaäänisenä koliikkivauvana huutanut mulle selkeen kuulovaurion)
Pms oireet on kyllä nykyää niin selkeät, että niistä ei jää sitten mitään epäselvää - kierron ab kaks vikaa päivää on kun dynamiittiä babassa.
Mulla ei oo yleensä ollut oikeen mitään raskausoireita, eipä siis auta oloja tuijotella. Kaikki ne perinteiset raskausoireet tulee mulla ainoostaan normikierrossa pms oireina. Ollapa viikko eteenpäin äkkiä..
Tähti se oli se implantation dip, joka voi olla tai ei hyvä merkki :)
Täällä edelleen eggistä valuu, ja menkkajomot. Saapa nähä!
Plussapuhallus!!!
Tsemppiä kaikille ja plussa-aaltoa ketjuun!
Täällä dpo 11 ja ylihuomenna pitäis alkaa menkat. Olo on mainio & seesteinen, hullun lehmän tauti ei oo vielä ainakaan iskeny. Aamulla yritin testata RFSU:n herkällä puikolla mutta testi oli viallinen, siihen ei tullut edes kontrolliviivaa. Kylläpä ärsytti. Toivottavasti Raskauskeijun tilaus tulee tänään.
Testit tuli, iiiikkk! En uskalla tehä
Nyt saunomaan kuitenkin ja ehkä saatan ennen unia yhen testin dipata. Ehkä.
Joo-o, Thanks .. kaikki konstit käyttöön, että päästään eteenpäin: marketista löytyi par Pregcheckiä ja tukku RFSU:n ovistestejä. Ei hermo kestä odotella niitä menkkoja. Jospa sitä mahdollisen vuodon alettua kävis kiertoon ovistestein. Jos mittään ei mistään tuu, nin sitte pitää miettiä muita harrastuksia ku yrittely.Katjusha :) Plussapuhallus sinnekkin!!
Olisikin kyseessä se implantation dip....
Aamulla dipattu first response! Ei ollu selkee positiivinen mutta ei tyylipuhdas negakaan. Olo kertoo että kyytiläinen matkassa. Jännäily siis jatkukoon!
Tsempit kaikille ja plussa-aaltoa!
M-M :) Sulla on kyllä super jännät ajat..!!
Koska testaat seuraavan kerran?