----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Monta kertaa jo minullakin käynyt mielessä, että luovutan suosiolla, mutta sitten vain jostain joku toivon pilkahdus on saapunut juuri ovulaatiohetkellä :wink

Niin vaan ovistestin kiltisti tein tänään, raskauskuume mulla kai isoin, haluisin yhteisen kokemuksen mieheni kanssa. Vaikka moni asia pelottaa paljon raskaudessa ja vauva-ajassa....
Ja nyt oon onnistunu alkaa jännittää häitäkin - alle 4 vko enää :o

MariQ, millaiset mahdollisuudet sinulla on päästä mummuksi lähivuosina ?

No mun eka realistinen mahdollisuus päästä mummoksi on nyt 17 v tytär joka toivottavasti ei sitä tee ihan heti. Kolme vanhempaa(21,24,26) on ei, ei lapsia.

2835D9FD-1D49-4B14-A443-E9A14CA7974D.jpeg No niin. Oispa se ukko nyt sitten kotosalla. Saatiin eilen kuitenkin tehtyä talletuksia,hätäiseen , mutta kuitenkin. Melkein meinas jäädä. Ihan lähdön kynnyksellä pistettiin lapset ulos ja hommiin. Siinä ei auttanut turhia hempeillä. Nyt saa taas parin viikon päästä jännätä

Tähti:
Se clearbluen plussatesti on ainut mitä oon koskaan kokeillut ja saanut sillä haamun, vaikka en raskaana.
Sitä toista herkkää en ole kokeillut.
Itse olen tykästynyt Sofi one step liuskoihin. Niihin en ole koskaan saanut mitään viivoja ellei plussa kyseessä.

Mäkin voisin tähän ryhmään liittyä vaikka en välttämättä, joka päivä kirjoittele. Jos kelpuutetaan jo iänpuolesta?
Ikää reilu 35v. Kaksi lasta 5v ja 6v.
Kolmosta yritetty 3,5v. Muutama keskenmeno ja monta kemiallista mahtuu vuosiin.
Yksityiseen ei varaa.
Yritysaikaa jatkettu vielä ensi vuoden loppuun. Sit tarkoitus et tehdään sterilisaatio ja kohdunlämpöhoito.
Kävin Tayssin gynellä reilu 2kk sitten. Hänen kanssaan pohdittiin yritystä. Hän määräsi primolutit otettavaksi oviksen jälkeen 10pv ajan.
Mitään muuta apua ei voida julkisella tarjota kun meillä se kaksi yhteistä.
No aika näyttää kuinka käy :-)
Tuo lämpöhoito tehdään, koska vuodan menkkojen aikana aivan älyttömästi. En voi mihinkään mennä kahden ekan päivän aikana.

Wheelchair Mama, tervetuloa kuumeilemaan, jännäämäään ja ajatuksia vaihtamaan!

Ootko mittauttanu hemoglobiinia ja ferritiiniä? Jos naisella on runsaat menkat voi olla rautavaje mikä hidastaa raskaaksi tuloa.

Omanapa: tänään dpo 10 ja PC:n liuska nega. Olo on edelleen sellainen että äitiyloma luvassa eli en synkistele. Ja tosiaan varhaiset päivät menossa, vielä ehtii hyvin. Sen verran hätähousu-himotestaaja olen että haen tänään RFSU:n herkän puikon. Pc on herkkyydeltään 25 ja RFSU 10. Pitäähän sitä jotain tekemistä tälle illalle olla! :wacky:

Tsemppiä kaikille!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille, me ollaanki tuttuja tuolta pitkään yrittäneiden ketjuista WM:n kanssa
Jaahas, onko toivoa kp1, kun alkoi tulla huono olo. Tai sitten se on vain hetkellistä työstressiä, joskus kun vähän kämmii, niin verenpaine ja huoli nousee. Eli onko menkkayrjötystä vai stressiyrjötystä, eiköhän se huomiseen selviä. Näin pikkiriikkisen punaisen vessassa, mutta eipä siitä sen enempää.
kp 47?

Jaahas, onko toivoa kp1, kun alkoi tulla huono olo. Tai sitten se on vain hetkellistä työstressiä, joskus kun vähän kämmii, niin verenpaine ja huoli nousee. Eli onko menkkayrjötystä vai stressiyrjötystä, eiköhän se huomiseen selviä. Näin pikkiriikkisen punaisen vessassa, mutta eipä siitä sen enempää.
kp 47?

Katjusha :) Toivottavasti ei vaan ole työperäistä....

Mulla on ainakin sitä:singing: Oon ehtinyt olla töissä reilun vuoden Äitiyslomalta paluun jälkeen.

Annoin työnantajalle täytettäväksi Kelan lomakkeen, koskien osittaista hoitovapaata, sillä lapsi on vielä 2v...siis reilusti alle 3v. Haluan muuttaa työviikon 4-päiväiseksi, johon on mulla on oikeus.

Asiaan luvattiin palata, mutta eipä ole kuulunut vielä mitään. Tiedä sitten miten kauan tuon KELA paperin allekirjoittaminen kestää.......:hungover:
Keväästä saakka töitä ei ole saatu jaettua/ja toimenkuvaa selvennettyä, vaikka siitä keskusteltiin.

Luvattiin tehtävään lisäapuja, koska työtkin tuplaantuneet ja henkilöstömäärä reilusti kasvanut. Nyt on kohta joulu, eikä mitään muutosta!:banghead:

Pahinta on, että töissä tuotepäällikkö huutaa päivittäin, sekä hyökkii kimppuun ja huutaa. Meno on täysin "sieltä:singing:",. Ihan kaikki työpäivät aamusta saakka ahdistaa:sorry:

Last edited by a moderator:
Tähti, kuulostaa ikävältä.
Mulla on stressioireita päivinä, jolloin mokaan jotakin. Hoidan asiakassuhteita, ja joskus keskittyminen vaan herpaantuu myyntitilanteissa tai sähköpostikirjeenvaihdossa. Työtä ei missään tapauksessa ole liikaa. En vain osaa keskittyä olennaiseen, priorisoida, olla tarkkana. Olin huojentunut, kun luin jostain, että tällaista voi tulla vaihdevuosista, mutta lääkärihän muutenkin tyrmäsi, ettei voi olla vaihdevuodet, jos kierto kulkee. No, eipä ole vielä näkynyt menkkoja. Kävin lääkärissä kp 27 ja nyt kp 47.

Mulla stressi tulee itseaiheutetusta kiireestä. Laita itselleni riman niin korkealle etten mitenkään selviä kaikesta. Ja sitten tärisen joka suuntaan...

Peppipupu, jos löydän työreissulla helposti testin ja vuoto ei ole alkanut niin onhan se muodon vuoksi ainakin käytettävä. Vaikka sillä verukkeella, etten perussairauteni lääkityksen vuoksi voi olla tietämättä.
Päivän kyllä kruunasi, että jätin vahingossa työpuhelimen töihin. Ei ollut mahdollista kääntyä hakemaan ruuhkissa, toisessa puhelimessa liian vähän virtaa soittaa päiväkotiin tai miehelle.. en tiedä miten selviäisin lapsilauman kanssa, kun oman pienoisperheeni pyöritys ja työssäkäynti on ... tämmöstä. Huomenna sit jää työpuheluihin vastaamatta. Eipähän tuu ajellessa räplättyä puhelinta (mikä on muutenkin ihan laitonta..)

:greet025tuntuu etten piittaa enää mistään:smiley-angelic006

No hei - ihan äsken lasta nukuttaessa tuli voimakas metallin maku suuhun:scratch
Mitä outoa:wideyed:

Jos tuo on raskausoire, niin eipä ollut esikoisen kohdalla....

M-M :) Sä taisit laittaa jossain viesteissä tästä?

Dpo7

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Täällä myös metalli maistunut useampana päivä, vatsaa jomottaa ja ruoka ei maistu. Yleensä oon melkosen pinna kireellä kierron lopussa mutta nyt oon lauhkea kuin lammas. Dpo 10 menossa. Jospa huomenna tulis ne testit niin pääsis jännäämään!

Täällä myös metalli maistunut useampana päivä, vatsaa jomottaa ja ruoka ei maistu. Yleensä oon melkosen pinna kireellä kierron lopussa mutta nyt oon lauhkea kuin lammas. Dpo 10 menossa. Jospa huomenna tulis ne testit niin pääsis jännäämään!

M-M :) Miten sun lämmöt käyttäytyi?

Oon yhtäkkiä ihan jäässä jam lämpö tippunut tasan 36.0 C
Oviksesta se nousi 37.2 C

Heissan! :greet025

Täällä lämmöt nousseet takaisin ylös 37.2C

Vielä.en testiä tuhlannut.

Dpo8

Takaisin