----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti hyvinkin voi ehtiä. Plussan jälkeen voi kestää 12-72 tuntia, että munis pompsahtaa pihalle :)
Täällä mahdoton turvotus ja selkää kolottaa, munasarjat kivistää. Ovistesti toistaiseksi nega, kaksoishormonitesti vilkuttaa .... peukut, että etenee niinku pitää ;)

Katjusha :) Tähän kysymys: voiko munis pompsahtaa heti ulos, kun testissä on plussa?:eek:

Testihän on toki ennakoiva...kai...

.
 
Tähti hmm voi kai siinä mielessä, että jos testaa vaikka illalla klo 19, on se huipun huippu voinut olla jo klo 12, ja hätäinen munasolu ehkä jo ehtis pihalle :)
Ennakoiva kyllä, LH-piikki aiheuttaa munasolun irtoamisen lähitulevaisuudessa.
 
Täällä kp 12. Jotenkin onnistuin sössimään aamuöisen ovistestailun. Tyttö huusi 3-4 maissa, piti sylittää ja antaa Panadolia. Hampaita tekee. En pystynyt unille ennen vessassa käyntiä. Aamulla digi ilmoitti, että virhe testauksessa. Ei ollu LH-huippu, viivat ihan samat mitä eilen.
Hurjat ovulaatio-oireet. Halpis-liuskatesti tänä iltana ihan nega. Toivotaan, että muuttuu plussaksi. On tässä tarpeeksi ollut semivahvan viivan ovuloimatonta yrittämistä..
 
Dpo 2 - ei oireita :)

Oireet pysykääkin poissa:laughing002

Muita plussan toivojia tämän vuoden puolelle?:rolleyes:

.
 
Dpo 2 - ei oireita :)

Oireet pysykääkin poissa:laughing002

Muita plussan toivojia tämän vuoden puolelle?:rolleyes:

.

Hei jos sais edes sen ovisplussan tälle vuodelle :D Edellinen kierto 41 pv. En tiedä, voiko huonommaksi mennä!
Tänä aamuna edelleen vilkutti hymynaamaa... toivotaan parasta meille kaikille.
 
Mulla tulee ovis vissiin ihan alkuvuodesta. Toiveena siis raskaaksi vuonna 2018.

Täällä ihan tylsä vaihe kp4. Vuoto hiipumaan päin. Eilen join greippimehua. Sitä vehnistä mietin...pitäiskö hakea
 
Hihh, jännää kipinöintiä alavatsalla:eek:

Nytkö alkaa kuvitella ties mitä...

Ei oire silti, mutta tuntemus:p

Dpo2
.
 
Hei jos sais edes sen ovisplussan tälle vuodelle :D Edellinen kierto 41 pv. En tiedä, voiko huonommaksi mennä!
Tänä aamuna edelleen vilkutti hymynaamaa... toivotaan parasta meille kaikille.

Katjusha :) Ovis plussa tänään? Käsitinkö oikein...

.
 
Katjusha :) Ovis plussa tänään? Käsitinkö oikein...

.

E-hei, Clearblue-kaksoishormonitestin vilkkuvaihe meinaa kohonnutta estrogeeniä eli hedelmällisiä päiviä. Tein äsken taas perusliuskan ja kyllä siihen jo vähän väriä nousee. Huomenna tai ylihuomenna sitte plussa. Mulla loppuu Cb-tikut, ehkä jää pysyvä hymynaama näkemättä (LH-huippu). No, halpistestiliuskoja riittää.
ImageUploadedByVau Foorumi1513880802.088967.jpg

Kp 13/?
 
E-hei, Clearblue-kaksoishormonitestin vilkkuvaihe meinaa kohonnutta estrogeeniä eli hedelmällisiä päiviä. Tein äsken taas perusliuskan ja kyllä siihen jo vähän väriä nousee. Huomenna tai ylihuomenna sitte plussa. Mulla loppuu Cb-tikut, ehkä jää pysyvä hymynaama näkemättä (LH-huippu). No, halpistestiliuskoja riittää.
View attachment 63571
Kp 13/?

Tsempit! :)
 
No mä oon nyt ottanut sitä sen 1tl kahtena päivänä. Muistelin ettei ruokalusikallista sentään ollut.
Syötkö Tindra sä sitä nyt?

Tylsä vaihe menossa.
 
Kertokaas mitä mun pitäis ajatella tästä ?
Kp 19/26 ja tänään testasin sekä raskaustestillä että ovulaatiotestillä. Ylempi raskaustesti , alempi ovistesti.
Screenshot_2017-12-23-12-32-07.png
 
Kertokaas mitä mun pitäis ajatella tästä ?
Kp 19/26 ja tänään testasin sekä raskaustestillä että ovulaatiotestillä. Ylempi raskaustesti , alempi ovistesti. View attachment 63621

Oot raskaana:grin

Kp 19 vähän jännä...myöhäinen ovulaatio voisi olla tuolloin ja aikainen raskaus ei ehkä näkyisi ihan näin aikaisin....hämmentävää:eek:



.
 
Takaisin
Top