----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, hyvä enne!! Plussapuhallus <3

Suurkiitos Katjusha! :) Paremmalta nyt tuntuukin. Viime kierto oli myös onnekas, mutta ei riittävän onnekas. Tämä munasolu irtosi tänään oikealta, oli pistävä tunne.

Tuhat plussaa sinne, todella toivon sitä!:Heartpink

.
 
Itse käytän Ladytimer ja Oma Kalenteri -sovelluksia, kun en osaa päättää kumpi on parempi. En muista kumpi on useammin ollut oikeassa. Aiemmin oli vielä jokin kolmaskin, mutta onneksi raaskin luopua edes siitä, puhelimen muisti kun on hyvin rajallinen.

Hui, joulu jo viikon kuluttua! Täällä ei ole vielä sovittuna edes missä ja milloin sitä vietetään. Lapsettomana ja pitkään sinkkuna niin tottunut siihen että muut määrää aikataulut ja minä joustan.

Hirvi :)

Onko sulla sama kumppani tämän koko yriysajan?:rolleyes:

Kyselen pöhköjä, anteeksi siitä...

Minusta oma kroppa on paras mittari:p...nuo sovellutukset on kuitenkin vaan arvioita, mutta pysyyhän niillä toki vähän kärryillä päivistä, kaiken kiireen keskellä:happy090
.
 
Minäkin pääsen ovista testailemaan - jihuuu! Onkin ollut ikävä tikkujen tiirausta. Tosin tällähetkellä on molemmat lapset kuumeessa ja oon nukkunut ehkä 3 h yössä tämän viikon -> laittaa tosissaan miettimään että onko tämä kuumeilu ihan järkevää. Kaksi ihanaa kitisevää räkänokkaa ja unettomat yöt ei ole mikään herkku coctail. Ja jos tällaisen ”unelma” viikon jälkeen vielä haaveilee kolmannesta niin silloin vauvakuumeen täytyy olla polttava!

Tsemppiä kaikille!

Tindra :) Tsemppiä sinnekin! Joko testasit?

Hienoa, että edelleen on vauvakuume! Ainakin tiedät, mitä on elämä lapsiperheessä, ja haluat vielä vaan lisää, vaikka jo kaksi onkin ihan kauhistus (hyvässä:p)...

Meiltä on kysytty, että miten dramaattisesti elämä on muuttunut, kun lapsi tuli... Suurta dramatiikkaa ei ole, vain oma-aika on kadonnut. Jos nyt toinen tähän vielä tupsahtaa, se loppukin kaikki oma-aika puolittuu...

Mutta kyllä siitä selviää, vauva ja taaperoaika on aika lyhyitä, vaikka hetkellisesti kuukausien valvotut yöt tuntuvat ikuisuudelta:smiley-ashamed005 Oi, että vauvat on ihania:Heartpink

Itse koen, että tuon lingon läpikäyneenä en ole enää sama ihminen. Vaikea selittää:angelic: Tuo linko tekee naisista todellisia sissejä. Tunnin välein yöllä heräämiset, kun on arkipäivää, ettei ihan pienestä viitsi edes valittaa..on vain jaksettava eteenpäin, äitihän ei väsy koskaan, edes yöllä. Nyt heitti runolliseksi, taidan olla väsynyt...töihin lähdettävä 5tunnin päästä ja lapsi hoitoon ennen sitä.

Millään ei malta nukkua, kun oma vapaa-aika on juurikin yöllä, jolloin saa istua sohvalla:p... ilman, että tuo juoksenteleva taapero roikkuisi kiinni, repisi verhoja tai olisi sadannen kerran juuri kiivennyt kirjahyllyyn heitellen taulut lattialle jne...

:goodnight
 
En koe olevani sissi. Mulla siis 4 lasta, on siis valvottu öitä ja kaikkea muuta. Mitäpä sitä ei äiti lastensa eteen tekisi. Joillakin äideillä on huippu miehet jotka auttaa mulla eka mies jolle 3 lasta juurikaan osallistunut lasten hoitoon. Nykyinen mies jolle nuorimmainen kyllä hoitaa mut päävastuu mulla. Käyn töissä ja mies työttömänä lapsen kans ja ku tuun töistä alkaa mun hoitovuoro kun miehellä sit vapaa ilta puuhata omiaan. Ja nyt tahtoo lapsen kahdeks päiväksi viikossa hoitoon et saa omaakin aikaa. En ymmärrä mut hakemus laitettiin. Ja jos mulla menoa niin on lapsen kans illallakin mut harvoin viitsinyt omia menoja järkätä. Pakolliset kampaamoreissut toki. Ja miehellä on välillä vkl keikkaa, ilta/yötyötä et ne väsyttää alkuviikosta vaikka nukkuu koko su päivän aina iltaan asti.

Kp2 maistuu kakkalta... Vuoto runsasta.
 
En koe olevani sissi. Mulla siis 4 lasta, on siis valvottu öitä ja kaikkea muuta. Mitäpä sitä ei äiti lastensa eteen tekisi. Joillakin äideillä on huippu miehet jotka auttaa mulla eka mies jolle 3 lasta juurikaan osallistunut lasten hoitoon. Nykyinen mies jolle nuorimmainen kyllä hoitaa mut päävastuu mulla. Käyn töissä ja mies työttömänä lapsen kans ja ku tuun töistä alkaa mun hoitovuoro kun miehellä sit vapaa ilta puuhata omiaan. Ja nyt tahtoo lapsen kahdeks päiväksi viikossa hoitoon et saa omaakin aikaa. En ymmärrä mut hakemus laitettiin. Ja jos mulla menoa niin on lapsen kans illallakin mut harvoin viitsinyt omia menoja järkätä. Pakolliset kampaamoreissut toki. Ja miehellä on välillä vkl keikkaa, ilta/yötyötä et ne väsyttää alkuviikosta vaikka nukkuu koko su päivän aina iltaan asti.

Kp2 maistuu kakkalta... Vuoto runsasta.

Muska 77 :)

Oletkin jo ammattilainen. Ensimmäinen on se, harjoituskappale:laughing002 Riippuu joo siitä kanssa, paljonko saa apuja mieheltä, sekä sukulaisilta, tuttavilta.

Meillä mies paljon mukana, ja vähitellen oppinut lapsenhoitoa :) Muutoin apuja ei ole ollut mahdollista saada, että yksin on tullut selviydyttyä hyvin pitkälti.

Ovislimaa ja pistoa oikealla, jeee!!! Sekä talletukset tehty:happy093
Tänään uusinta!:wink

Kp14/ 29(30)
.
 
Ihmettelen flouta. Ennustaa ovista ens kiertoon kp18. Kaks kiertoa jo ollut 28 mittaisia ja ovis todella näkyy kp14. Ihme sovellus...
 
Ihmettelen flouta. Ennustaa ovista ens kiertoon kp18. Kaks kiertoa jo ollut 28 mittaisia ja ovis todella näkyy kp14. Ihme sovellus...

Hitto, tää maailma on liian täynnä sovellutuksia! Töissäkin pitää olla monta eri sovellutusta käynnissä yhtaikaa, ennen kuin saa mitään tehtyä:banghead: Salasanoja ja tunnuksia riittää...

Missä entiset hyvät ajat...tipotiessään:sad010
 
Muska, Ladytimerissa luteaalivaihe oletus 14 pv, ellei ole muuta oppinut kirjatuista ovistestituloksista. Flo on mulle tuntematon, mutta vissiin tosi suosittu.
 
Ihmettelen flouta. Ennustaa ovista ens kiertoon kp18. Kaks kiertoa jo ollut 28 mittaisia ja ovis todella näkyy kp14. Ihme sovellus...

Aika jännä, mulla ainakin ennustaa "oikein". Tarkista vielä asetukset. Mulla laskee kuukautisten alkavan 14 pv ovulaation jälkeen.

Kokeilin muuttaa kierron pituutta päivällä ja saman verran liikahti oletettu ovis.
 
Hyvää Joulunalusaikaa kaikille! :greet008

Täällä ovis hyödynnetty, niin hyvin kuin sen voi...:laughing002

Tänään kp14/29(30) ovulaatiotesti jo himmentynyt, tilanne siis ohi.

Joten tänään on dpo 0 :)

Jännää aikaa, testaan dpo 9. Ois ilo saada plussa ennen vuoden vaihtumista:happy090
:happy093
 
Lyhensin kierron pituutta ja laitoin luteaalin 14pvää. Ei auttanut. No sikäli ei haittaa kun eihän tässä kukaan niihin sokeasti luota. Ihmettelen kyllä.
 
Muokattu viimeksi:
Siis mitä...nyt ruskeahkoa venyvää limaa, aika sitkeää. Selvästi ovis on ohi, mutta vielä joku kiireinen siittiö vois ehtiä:p:rolleyes:

Olo vielä ovismainen, vaikka ovistesti jo nega. Eilen illalla se oli niin plussa, että tuli äkkiseltään puskista...

Kp14/29(30)

.
 
Tähti hyvinkin voi ehtiä. Plussan jälkeen voi kestää 12-72 tuntia, että munis pompsahtaa pihalle :)
Täällä mahdoton turvotus ja selkää kolottaa, munasarjat kivistää. Ovistesti toistaiseksi nega, kaksoishormonitesti vilkuttaa .... peukut, että etenee niinku pitää ;)
 
Tähti hyvinkin voi ehtiä. Plussan jälkeen voi kestää 12-72 tuntia, että munis pompsahtaa pihalle :)
Täällä mahdoton turvotus ja selkää kolottaa, munasarjat kivistää. Ovistesti toistaiseksi nega, kaksoishormonitesti vilkuttaa .... peukut, että etenee niinku pitää ;)

Katjusha :) Totta, mutta tämä oli äkki nopea munasolu...vauhdikas - express tilaus!:joyful: Tunnen, että tämä on selvästi hyvä munasolu :) Välillä on raakileita tai muuta. Onneksi siittiöt on sisässä, ettei jäänyt hyödyntämättä:smiley-bounce022

Kunhan vaan ehtivät uimaan kohteeseen saakka:gen113

Tällä hetkellä vatsaa kipinöi ja ovisolo ohi.

Katjusha, mikäs kp sinä menet? 11-12?:eek:

.
Tähti - dpo 0


.
 
Takaisin
Top