----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, kuulostaa vialliselta. Odotan kuitenkin jatkokertomuksen seuraavaa osaa toiveikkaana :)
Täällä heräsin aamuyöllä ikävään päänsärkyyn. Aamulämpö mitä sattuu tulemaan, 35,8 tai 36,2 - eiks se oo melkein sama. Alkaa turhauttaa ovuloimattomuus. Vaikka mikäpä odottaminen tässä on, kun lastakin odotettiin 10 vuotta. Pitäisi muutama kuukausi rauhassa malttaa katella.
Istun oksennusta pidellen sokerirasituskokeessa. Nyt olis sitten niinku tsekkaus vuoden kuluttua synnytyksestä. Mulla oli kohonnut paastoarvo kokeissa rv. 16, mutta myöhemmässä kotiseurannassa hyviä arvoja.

Katjusha :)

Kaapissa lojui oli yksi testi, pregcheck.... ostin sen jokin hetki sitten. Sattui aamulla käteen ennen töihin lähtöä. Katsoin testiä kotona ja se näytti vitivalkoiselta negalta. No otin testin kuitenkin kiireen vuoksi mukaan töihin....

Ja kun katsoin sitä naistenvessassa, niin helvatti!!!:wideyed: Vitivalkoisuus siis hävinnyt testialueelta ja tilalla pitkä punainen viiva vaakasuorana... nyt kävin sitä uudestaa tuijottamassa, niin testin alareunakin punertaa:eek:
Voiko tuota punaista väriä ilmaantua testiin ilman hcg:tä??o_O
 
Sorry kaikille tää vouhkotus...
R-testi on nyt täysin kuivunut aamun klo 07 testauksen jälkeen ja lähes koko testialue on jäänyt vaaleanpunaiseksi..Keskellä menee tummempi punainen vaakasuora viiva:wideyed:

En oo moista ennen nähnyt. Hitsit, kun en saa valokuvaa tänne.

Arvaatte vaan, miten tällaiset susitestit saa "pään pyörälle":wacky: Töistä kaupan kautta kotiin ja testamaan. Tosin saako illalla yhtä hyvää näytettä, kuin aamulla yövirtsasta..Argghh!:smiley-angry017

.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, pysyhän housuissasi, kyllä se plussa siellä oottaa :)
Joo, joskus niitä outoja testejä näkee ketjuissa tihrustettavana.
 
Tähti, pysyhän housuissasi, kyllä se plussa siellä oottaa :)
Joo, joskus niitä outoja testejä näkee ketjuissa tihrustettavana.

Katjusha :) Kiitti kannustuksesta. Eli susitesti voi värjäytyä punaiseksi, ilman, että on hcg:ta...

Harmi, että otinkin sen töihin mukaan. Olisi pitänyt jättää kotiin, kun näytti negalta. Nyt käyn vilkuilemassa sitä tunnin välein naisten vessassa... OMG -making me crazy!!!
:excited001:scared007
 
Tähti, jännät päivät taas menossa - iiiikkkk! Toivottavasti plussa pärähtää testiin, pidän peukkuja! Ei kannata testejä tihrustaa testiajan jälkeen kun tulos voi muuttua eli negasts tulee plussa tai sit tulee testikenttään jotain omituisuuksia. Toivotaan että enteilis plussaa kuitenkin! Peukut on pystyssä!
 
Tähti, jännät päivät taas menossa - iiiikkkk! Toivottavasti plussa pärähtää testiin, pidän peukkuja! Ei kannata testejä tihrustaa testiajan jälkeen kun tulos voi muuttua eli negasts tulee plussa tai sit tulee testikenttään jotain omituisuuksia. Toivotaan että enteilis plussaa kuitenkin! Peukut on pystyssä!

Tindra :) Kiitti kannustuksesta :)

Tarkoitus oli testata huomenna dpo 9.. hitsit, kun menin uteliaisuudesta höttöilemään...
Ajattelin, että kestän tuloksen - joko näkyy tai ei. Mutta tämä testi tekikin sit ihan muuta:oops: Susitestit olleet ennen blancoja tai haamuja, tämä kun on reilusti tulipunainen.

Oireita ei ole, vain lievää päänsärkyä, joka saattaapi johtua niskoista, hartiajännityksestä.

.
 
Tähti, olet aikaisessa mutta ymmärrän kärsimättömyytesi :) En edes osaa kuvitella itseäni 8-9 dpo, kun en edes ovuloi. En varmaan kans pystyisi hillitsemään itseäni. Koskaan en oo mitään vääriä viivoja nähnyt, ihan blankkoja on negat.
 
Tähti, olet aikaisessa mutta ymmärrän kärsimättömyytesi :) En edes osaa kuvitella itseäni 8-9 dpo, kun en edes ovuloi. En varmaan kans pystyisi hillitsemään itseäni. Koskaan en oo mitään vääriä viivoja nähnyt, ihan blankkoja on negat.

Katjusha :) Kiitti tuesta :)

Jokin tuon värin sai aikaan... olo on niin kärsimätön. Työpäivää vielä vähän jäljellä.
.
 
Jos kysymyksen oikein ymmärsin, käsittääkseni testin alkupäässä on väriainetta jonka kuuluu kiinnittyä tiettyihin kohtiin kun se matkaa kohti testin loppupäätä. Eli siis kontrolli- ja testikohtiin. Jos testi on heitellyt ympäriinsä laukussa kosteana, niin varmaan väriaine voi valua takaisinpäinkin?

Täällä ei ole vieläkään alkanut vuoto vaikka eilen tosiaan tihkui pari tippaa verta. En ymmärrä miksi. Koskaan ennen ei ole ollut mitään välivuotoja. Tein varmuuden vuoksi vielä yhden testinkin ja se oli edelleenkin negatiivinen. Toivottavasti en ole yhtäkkiä kehittänyt mitään keltarauhasen vajaatoimintaa.
 
Jos kysymyksen oikein ymmärsin, käsittääkseni testin alkupäässä on väriainetta jonka kuuluu kiinnittyä tiettyihin kohtiin kun se matkaa kohti testin loppupäätä. Eli siis kontrolli- ja testikohtiin. Jos testi on heitellyt ympäriinsä laukussa kosteana, niin varmaan väriaine voi valua takaisinpäinkin?

Täällä ei ole vieläkään alkanut vuoto vaikka eilen tosiaan tihkui pari tippaa verta. En ymmärrä miksi. Koskaan ennen ei ole ollut mitään välivuotoja. Tein varmuuden vuoksi vielä yhden testinkin ja se oli edelleenkin negatiivinen. Toivottavasti en ole yhtäkkiä kehittänyt mitään keltarauhasen vajaatoimintaa.

Hirvi :) Tsempit! Niin kauan on toivoa, kunnei menkat ala.

Testi oli mukana käsilaukussa alkuperäispakkauksessa, vaikka kiireellä lähdinkin.
 
Mulle kävi viime kierrossa kun tapojeni vastaisesti testasin ennenku menkat alkoi niin tein testin ja seurasin kun neste alkoi liikkua ylöspäin niin kun vyöry testiviivan yli se viiva oli 2sek punainen, mulla jo ehti toivo nousta ja sen 2sek olin hyvin iloinen kunnes neste vyöry sen ohi jättäen viivan tyhjäksi.

Mun neuvo Tähti jos sitä kysyt (heh) on että testaa muutaman päivän päästä. Jos plussa tulee niin se tulee.

Täällä kp10 ja tänään alkaa touhuilu ekaksi joka toinen päivä. Oviksen aikaan ehkä enemmän. En tiedä onko enemmästä enemmän haittaa kuin hyötyä.
 
:greet025
Testi uusittu iltapissasta. Nyt näyttää oudolta.. toinen viiva on outo, mutta kaukaa katsottuna niitä ois ihan kaksi.

Ikänäkö jo alkaa vaivata. Toivottavasti tämä ei ole vain kemiallista harhaa:hungover:

.
 
Mulle kävi viime kierrossa kun tapojeni vastaisesti testasin ennenku menkat alkoi niin tein testin ja seurasin kun neste alkoi liikkua ylöspäin niin kun vyöry testiviivan yli se viiva oli 2sek punainen, mulla jo ehti toivo nousta ja sen 2sek olin hyvin iloinen kunnes neste vyöry sen ohi jättäen viivan tyhjäksi.

Mun neuvo Tähti jos sitä kysyt (heh) on että testaa muutaman päivän päästä. Jos plussa tulee niin se tulee.

Täällä kp10 ja tänään alkaa touhuilu ekaksi joka toinen päivä. Oviksen aikaan ehkä enemmän. En tiedä onko enemmästä enemmän haittaa kuin hyötyä.

Muska77 :) Mulla kävi toisin. Testi näytti ensin täyttä negaa...blanco!

Siitä noin 15min päästä, kun katsoin uudelleen, testi oli punainen testialueelta jne...

Nyt jos katson samaa testiä, se näyttää kahta viivaa, pystysuorassa...mutta se tuli testiajan ulkopuolella...siitä testauksesta on jo aikaa vaikka kuinka monta tuntia.

Toki oon ihmeissäni:wideyed::banghead:

.
 
Last edited by a moderator:
Muska :) Osaamattomuutta:smiley-ashamed004

Mies halusi katsoa testiä ja näkee selvästi kaksi pystysuoraa viivaa... Mä en näe mitään:smiley-ashamed008 Itsekin tihristin ja jotain siellä todella näkyy. Toivottavasti ei ole kemiallinen. Mies jo sanoi, että sisarus on tulossa..

Saa nähdä...tulee paineita:banghead:

Huomenna aamulla yritän testata, dpo9:p

.
 
Last edited by a moderator:
Muistaakseni Pegcheck ei ole mikään herkkä testi. Eikö sillä mitata vasta kun kuukautisten pitäisi alkaa tai peräti vasta seuraavana päivänä? En voi mitenkään uskoa että se voisi näyttää mitään jo dpo 8. Itse kun en malta olla testaamatta, käytän yleensä 10 mlU herkkyyden testejä, toi yksi taitaa olla peräti 7,5.

MUOKS netistä löysin Pregcheckin käyttöohjeet. Siinä lukee että voit käyttää heti kun kuukautiset ovat myöhässä, eli sen täytyy olla todella epäherkkä testi nykymittapuulla mitattuna.
 
Muokattu viimeksi:
Onpa outoa että minulla ei näkynyt nuo viimeiset viestit 3h ajalta ennen kuin vastasin...

Minuakin kiinnostaisi miten tänne lisätään kuvia
 
Muistaakseni Pegcheck ei ole mikään herkkä testi. Eikö sillä mitata vasta kun kuukautisten pitäisi alkaa tai peräti vasta seuraavana päivänä? En voi mitenkään uskoa että se voisi näyttää mitään jo dpo 8. Itse kun en malta olla testaamatta, käytän yleensä 10 mlU herkkyyden testejä, toi yksi taitaa olla peräti 7,5.

MUOKS netistä löysin Pregcheckin käyttöohjeet. Siinä lukee että voit käyttää heti kun kuukautiset ovat myöhässä, eli sen täytyy olla todella epäherkkä testi nykymittapuulla mitattuna.

Hirvi :) Pregcheck on minusta paras. Herkkyyksistä en tiedä. Esikoisen testasin Pregcheckillä selvästi näkyvänä dpo 9. Muut testit eivät näyttäneet mitään. Silloin tuli jo niin SELVÄ viiva.

Tänään, dpo 8, on liian aikaista. Ohjeiden mukaan testata saisi kai vasta dpo 14.

Jotain kuitenkin tapahtuu, koska mies näkee viivat ja itsekin näen testialueella punaisen viivan, kun oikein suurennoslasilla sitä katsoo :) On selkeästi punainen viiva, ei harmaa.

Tähti dpo 8 / kp29(30)
.
 
Takaisin
Top