----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet008.täällä hypättin dpo 5 puolelle, eikä vieläkään mitään oireita:cool14

Tänään aloin ottamaan baby aspirinia, muutaman päivän ajaksi, ihan pienen murusen.

Niin ja kahvi on täysin poissa ruokavaliosta toista kuukautta, tilalla vihreä tee.
 
:greet008
Edellisen viestin kirjoitin yöllä.. nyt tänään päivän ajan on alavatsaa juiliinyt pistävään tapaa, saman tyylisesti, kuin ekassa raskaudessa pisto tuntui kiinnittymisenä dpo6..

Tähti dpo5/ kp29(30)

.
 
Ei tainnut tässäkään kierrossa tärpätä. Dpo 11 ja edelleen testi (10 mlU) puhdas nega. Koko vuoden saldoksi jäi siis yksi kemiallinen. Vaikka siihen on selkeä syy (kilpirauhanen), niin kyllähän se näin ajateltuna masentaa.
 
Hirvi, harmi jos negaksi jäi. No, jäämme odottelemaan (myöhästyneitä) menkkojasi ...
Mä en osaa edes ajatella, että mikä saldo milloinkin, kun on niin harvassa mikään tulos. Täällä ei selviydytä edes ovuloimaan. Aamulämmöt on seurannassa, viimeinen ovistesti ei antanut edelleenkään plussaa. Talleteltu on, mutta mitäpä tuota hötkyilemään, jos kohtaamista ei tapahdu. Kolmen testin kp 15-17 tulos aika laimea, etten sanoisi:
ImageUploadedByVau Foorumi1514204931.150969.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1514204941.885502.jpg

Katjusha kp 17
 
Ei tainnut tässäkään kierrossa tärpätä. Dpo 11 ja edelleen testi (10 mlU) puhdas nega. Koko vuoden saldoksi jäi siis yksi kemiallinen. Vaikka siihen on selkeä syy (kilpirauhanen), niin kyllähän se näin ajateltuna masentaa.

Hirvi :)
Niin kauan on toivoa, kunnes menkat alkaa...

.
 
Hirvi, jaa-a... tuo semivahva viiva voi olla vaikka 10 päivää kuten viime kierrossa. No, Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato :)
Nyt on testit loppu, eli odotellaan aamulämmön nousua tai jotain.
 
Ehkä dpo10 on vielä liian aikainen luotettavan tulokseen saamiseen.

Täällä on nyt nautittu spontaanista nautinnonhakuisesta seksistä. Viikon lopulla alkaa sitten raskautumishakuinen :angelic: Ne ei ihan aina kohtaa :bored:
Vehnistä oon ottanu kun oon muistanut ja greippimehua.
 
Täällä taaperon perässä koko Joulu, isovanhemmat ei pysy perässä ja nukkuuukin ruotona päivällä.. Lapsenhoitoapua, hengähdystä on mahdoton toivoa:shy:
Isovanhempien nukkuessa ehtii tapahtua sata asiaa, eikä he edes käsitä, että lasta ei tarvitse koko ajan seurata... No, huoh:shifty:

Täällä ei oireita....dpo6 ja pientä valkovuotoa:eek:



.
 
Hirvi, harmi jos negaksi jäi. No, jäämme odottelemaan (myöhästyneitä) menkkojasi ...
Mä en osaa edes ajatella, että mikä saldo milloinkin, kun on niin harvassa mikään tulos. Täällä ei selviydytä edes ovuloimaan. Aamulämmöt on seurannassa, viimeinen ovistesti ei antanut edelleenkään plussaa. Talleteltu on, mutta mitäpä tuota hötkyilemään, jos kohtaamista ei tapahdu. Kolmen testin kp 15-17 tulos aika laimea, etten sanoisi:
View attachment 63712
View attachment 63713
Katjusha kp 17

Katjusha :) Tuossa sun ylemmässä kuvassa näkyy (alemmassa) testissä mun silmiin kolme viivaa:eek: ?
 
Katjusha :) Tuossa sun ylemmässä kuvassa näkyy (alemmassa) testissä mun silmiin kolme viivaa:eek: ?

Ei niissä oikeasti ollut kolmatta viivaa, mikä lie varjo :) No, joo onhan tässä tullut kuitenkin talleteltua, kun edellisessä kierrossa ei kertaakaan. Ei pystynyt, kun vaihdevuodet päällä. Mutta tässä kierrossa edes estrogeenia vaikkei ovista ehkä ollutkaan.
 
Kyllä se täti näyttää nyt kurvaavan kylään. Noh, mulla on jotenkin positiivinen olo ensi vuoden suhteen, uskon että siitä tulee monessa suhteessa hyvä. Jospa se vauvakin sieltä vielä ehtisi?
 
Tulihan tälläkin hyvin vähäisellä ryhmällä kaksi plussaa, eikö? Gunvor ja Tari, muistanko oikein? Me loput plussattakaamme ens vuonna.

Muska77, joo ei pöllömpi saldo näin pieneen ryhmään. Loput sitten ens keväänä :)
Katjusha kp 18 ja muniksia kolottaa, olisko siellä elämää kuitenkin...!
 
Dpo 8 ja menin mielenkiinnosta jo testaamaan.... Siis help! Onko r-testi susi, sillä siihen ilmestyi vaakasuuntainen pitkä punainen viiva?:woot:

Nyt en saa kuvaa, mutta osaisko joku sanoa tähän jotain?:rolleyes:

En kestä, koko päivä töissä epätietoisuudessa..:sad001

.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, kuulostaa vialliselta. Odotan kuitenkin jatkokertomuksen seuraavaa osaa toiveikkaana :)
Täällä heräsin aamuyöllä ikävään päänsärkyyn. Aamulämpö mitä sattuu tulemaan, 35,8 tai 36,2 - eiks se oo melkein sama. Alkaa turhauttaa ovuloimattomuus. Vaikka mikäpä odottaminen tässä on, kun lastakin odotettiin 10 vuotta. Pitäisi muutama kuukausi rauhassa malttaa katella.
Istun oksennusta pidellen sokerirasituskokeessa. Nyt olis sitten niinku tsekkaus vuoden kuluttua synnytyksestä. Mulla oli kohonnut paastoarvo kokeissa rv. 16, mutta myöhemmässä kotiseurannassa hyviä arvoja.
 
Takaisin
Top