----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvi, ovulaatio voi tulla kahdesti samassa kierrossa. Harvinaista mutta mahdollista kyllä. Joku aika sitten oli jossain lehdessä juttua naisesta joka tuli raskaaksi tällaisesta kierrosta - molemmilla lapsilla siis eri isät. Oisko nuo sun labrat ollu vaan ihan virtsan perus viljely millä kartoitetaan sokerit, protskut ja jos on joku tulehdus. Ne ei liity sikiöseuloihin tai hcg:n mittaukseen. Näin ainakin mun silmiin näyttäis.

Gyne ohjeisti että kannattaa puuhailla joka toinen päivä viikko oviksen ympärillä tai koko kierron. Miehen siittiöt on parempi laatuisia jos on yks välipäivä. Ja hyvä olis jos simpat olis väijymässä valmiina kun munis lähtee kulkemaan.

Minäkin pääsen ovista testailemaan - jihuuu! Onkin ollut ikävä tikkujen tiirausta. Tosin tällähetkellä on molemmat lapset kuumeessa ja oon nukkunut ehkä 3 h yössä tämän viikon -> laittaa tosissaan miettimään että onko tämä kuumeilu ihan järkevää. Kaksi ihanaa kitisevää räkänokkaa ja unettomat yöt ei ole mikään herkku coctail. Ja jos tällaisen ”unelma” viikon jälkeen vielä haaveilee kolmannesta niin silloin vauvakuumeen täytyy olla polttava!

Tsemppiä kaikille!
 
Tindra: Enpä tiennyt, että voisi olla kahta ovulaatiota samassa kierrossa. Varmaan aika harvinaista.
Tsemppiä yövalvomisiin! Täälläkin olleet yöt vähän levottomia viime aikoina, mutta ihan hyvin tullut unta kuitenkin.

Nyt on ladattu sovellus puhelimeen. Oletetusta ovulaatiosta tulee myös hälytys. :wink Taidetaan ottaa tuo joka toinen päivä -taktiikka ensi kierrossa käyttöön. Noin viikon kun harrastaa ennen ja jälkeen oviksen niin ei mee ainakaan ohi. :) Esikoisen yrityksessä oli sama taktiikka. Aika nopeasti kuumeilusta tulee yrittämistä. Ajattelin ensin, että "kevyesti" kuumeilis, mutta ei se ny ihan niin meekään. Ylläri...
 
Tein tänään taas mukavan nega-testin. Niitä on kyllä niin ikävä kattella. Ehkä nyt jo näkyisi jotain jos olis näkyäkseen. Flo ennustaa menkkoja keskiviikolle.

Mollukka mikä sovellus?
 
Silmätulehdus tuli tänään.

Oireita ei mitään erikoista. Tissit arat mut niinpä nuo on olleet ekasta ovulaatiosta kkm jälkeen. Se olikin outoa kun raskausaikana ei olleet.

Jotenkin lievästi alavireinen olo. Johtunee osin väsymyksestä. Pienin kuumeessa ja nukuttu huonosti. Eilen ennen kuumetta ehdittiin Pikkulin kans käydä jouluostoksilla.

Tähti joko on talleteltu?
 
Jotenkin lievästi alavireinen olo. Johtunee osin väsymyksestä. Pienin kuumeessa ja nukuttu huonosti. Eilen ennen kuumetta ehdittiin Pikkulin kans käydä jouluostoksilla.

Tähti joko on talleteltu?

Tsemppiä Muska :) Masennus on tavallista, yritä löytää hengähdystä lapsenhoidossa. Nyt on hyvä aika pysähtyä ja olla vaan laiskana, näin Joulun aikaan.

Monille kun iskee kova paniikki joulusiivoksen, lahjojen ja ruokahommien, sekä sukuloinnin suhteen. Minusta saa vaan olla ja hengähtää, ei aina tarvitse suorittaa :)

Tallettelut mielessä näillä hetkillä:laughing002
.
 
Itse käytän Ladytimer ja Oma Kalenteri -sovelluksia, kun en osaa päättää kumpi on parempi. En muista kumpi on useammin ollut oikeassa. Aiemmin oli vielä jokin kolmaskin, mutta onneksi raaskin luopua edes siitä, puhelimen muisti kun on hyvin rajallinen.

Hui, joulu jo viikon kuluttua! Täällä ei ole vielä sovittuna edes missä ja milloin sitä vietetään. Lapsettomana ja pitkään sinkkuna niin tottunut siihen että muut määrää aikataulut ja minä joustan.
 
Meillä on joulu melko levällään vielä. Ehkä mennään naapuriin. Tosin en tiedä, tuleeko siitä mitään kun meidän tyttö on hulluna koiriin ja siellä on ”vauvana” melko vallaton hurtta. Vähän jänskättää, ettei tulis mitään konfliktia. Onneksi kotiin on 1 km, pois pääsee aina.
Täällä käytössä Ladytimer. Se on melko ok. Mikään sovellus ei pelasta epäsäännöllisten kiertojen kanssa, että aina tulee muutoksia.
 
Tähti ei mulla masennusta ole mutta vähän alavireinen olo. Voi olla myös pms oireita kun menkat lähestyy.

Mulla tuo Flo. Ollu vasta hetken käytössä.
 
Näyttäisi olevan lämmötki laskussa, nyyh...
 

Liitteet

  • Screenshot_20171218-073404.jpg
    Screenshot_20171218-073404.jpg
    466.1 KB · Katsottu: 169
Pahoittelut Muska!
Täällä aloitin eilen sen 01/2017 vanhentuneen CB-testin kanssa, nollaa näytti. Tänään asiaankuuluvasti vilkutti, jes!! Jospa tää tästä. Meidän romantiikka on ties missä, kun on huoli koiran kunnosta. Koepalatulokset tulee tällä viikolla. Ihan hirveetä, mussukka on vasta 6,5 vuotta ja elinikää pitäis olla toinen mokoma.
Katjusha kp 10
 
Toivottavasti saisitte hyviä uutisia koepaloista. Pidän peukkuja. Mua vieläkin surettaa meidän kissa joka jouduttiin kasvaimen takia lopettamaan noin kymppiveenä. Oli niin hyväluontoinen ja ihana kissa. Joillekin vain kissa mutta meille The kissa...
 
Takaisin
Top