----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sulle kans tsemppiä! Onko oloja? Millon aattelit testata? Pidän peukkuja!

Kiitti M-M :)
Oloista en tiedä, mutta nälkä on jatkuva, tekee mieli kaikkea terveellistä, ja lisäksi on epätyypillisesti makeanhimoa.
Testaan aikaisintaan dpo 8/9...tänään vasta dpo 5

Onko sulla itselläsi mitä oloja?
Ompa jännät paikat aamulla :)
Oon aamulla täällä tiirailemassa.

Last edited by a moderator:
Tein vielä toisen testin ja minusta toinen viiva on näkyvämpi entä aamulla. Suurennuslasilla tosin saa tiirata mutta siellä se on kuitenkin. Jännäksi menee! Toivotaan ettei olis taas kemiallinen.

Onnenpotku ja myötätuulta kaikille!

M-M :) Onko First response 10mIU/ml?:rolleyes:

Onko se testi miten tyyris?

Sun viiva näkyy tänne saakka ei tarvita suurennoslasia:p

Kiitos onnenpotkusta, täällä mies on aikakin varma, että olen raskaana...Jospa itse olisi yhtä varma...yritän toppuutella, kun se puhuu vauvoista ja ihastelee kaikkia pieniä vauvoja jokapaikassa, missä liikutaan.
Vauvakuumetta:p
.

Tääl ei olla hoidossa, ikä 46 .
Nyt ois kp 12 pitäis ovista alkaa testailla. Ei juurikaan kiinnosta. Ei kiinnost ajatus sekstailust ku tuntuu että ei me taideta vauvaa jaksaa kun näidenkin kotona asuvien kanssa ihan puhki ja kierroksella , viime yönäkää saanu nukuttua kun niin kaikki painoi mielessä.

Nyt ois kp 12 pitäis ovista alkaa testailla. Ei juurikaan kiinnosta. Ei kiinnost ajatus sekstailust ku tuntuu että ei me taideta vauvaa jaksaa kun näidenkin kotona asuvien kanssa ihan puhki ja kierroksella , viime yönäkää saanu nukuttua kun niin kaikki painoi mielessä.

MariQ :) Voi...voi... välillä liidät aika vuoristorataa....

Tsemppiä ja voimia! Lapset ja haasteet eri ikäkausina voi kyllä viedä vanhempien mehut. Toivottavasti ensi yönä saat nukuttua kunnolla, väsyneenä kaikki on hankalaa ja synkkää (ainakin meikäläisellä). Iso voimahali virtuaalisesti!

M-M :) Onko First response 10mIU/ml?:rolleyes:

Onko se testi miten tyyris?
.

First response on herkkyydeltään 6. Raskauskeijusta voi tilata, käy tsekkaamassa heidän sivuilta. Näinkin herkän testin kanssa on vaara että testi bongaa myös kemialliset raskaudet, mutta ite oon tykänny käyttää.

:greet025 Tsemppii kaikille!!

M-M :)

Jännää.....joko testasit?

Mulla oli kaapissa RFSU:n herkkä (10) puikkotesti. Siinäkin näkyy jotain haaleeta mutta en hypi riemusta kun testi ei oo luotettavin.

Tilasin eilen lisää testejä Raskauskeijusta niin parin päivän päästä pääsee testaileen ellen kipitä markettiin ennen sitä :)

Nyt dpo 9 - olo on sama kuin kaikissa raskauksissa. Hiukan etoo, metalli maistuu suussa ja on jotenkin höntti olo. Dpo 4 tuli muutama tippa punertavaa vuotoa alkkareihin ja luulen että kiinnittymisestä johtuvaa. Olen jotenkin toiveikas plussasta.

MariQ :) Voi...voi... välillä liidät aika vuoristorataa....

Välillä? -AINA

Tän katraan kanssa jos ei kerran päivää iske sydäri niin sit on jo tasaista. plaah.Ei tuonu päivä yhtään lisää iloa, kävin viel ystävällä jolla 6kk vauva. ja kertoi että eivät oo pariin kk nukkuneet koska vauva herää TUNNIN välein. Mä mietin että juu, en haluu tätä.

Ja tästä pääsinkin toiseen kyssäriin - imetys ja raskaaksitulo.. kokemuksia?:woot:

Monta kertaa oon raskaaksi tullut, mutten koskaan imettäessä edes yrittänyt.. jotenkin nyt oman ikääntymisen(mikä sana :p) myötä, on tuo pian kaksivuotiaskin niin ihanan pienksua tietäjäporukkaa, ettei malta olla kysymättä!!

Kakkosta yrittäessä minun piti lopettaa imetys kesken kaiken ivf-hoidon vuoksi. Esikoinen oli silloin 10 kk. Imetyksen lopettaminen oli henkisesti rankkaa. En olisi millään halunnut luopua siitä, mutta pakko oli. Kello tikitti ja tuntui, ettei aikaa ole enää paljon. Ikää oli jo 41 v. Tärppäsi sitten ekasta hoidosta, kun lopulta pitkällisen prosessin jälkeen luovuin imetyksestä, joten kannatti kyllä.

Kakkosen imetyksestä luovuin vasta 2-ikävuoden paikkeilla. Silloinkin teki kipeää vierotus.

Nyt ei ole hoitoja enää meneillään eikä edes suunnitelmissa, koska ikää 45+. Luomuna mennään ja kp 4. Kierto säännöllinen ja ovulaatiotkin olen vielä onnistunut bongaamaan.

Mulla oli kaapissa RFSU:n herkkä (10) puikkotesti. Siinäkin näkyy jotain haaleeta mutta en hypi riemusta kun testi ei oo luotettavin.

Tilasin eilen lisää testejä Raskauskeijusta niin parin päivän päästä pääsee testaileen ellen kipitä markettiin ennen sitä :)

Nyt dpo 9 - olo on sama kuin kaikissa raskauksissa. Hiukan etoo, metalli maistuu suussa ja on jotenkin höntti olo. Dpo 4 tuli muutama tippa punertavaa vuotoa alkkareihin ja luulen että kiinnittymisestä johtuvaa. Olen jotenkin toiveikas plussasta.

M-M :) Sulla on kovat hermot odottaa, että testit saapuvat.

Ostin juuri kaappiin tuon RFSU:n herkän 10mIU, ei ole luotettavin?:rolleyes:
Antaako vääriä positiivisia?

Ei kiinnost ajatus sekstailust ku tuntuu että ei me taideta vauvaa jaksaa kun näidenkin kotona asuvien kanssa ihan puhki ja kierroksella , viime yönäkää saanu nukuttua kun niin kaikki painoi mielessä.
Monta kertaa jo minullakin käynyt mielessä, että luovutan suosiolla, mutta sitten vain jostain joku toivon pilkahdus on saapunut juuri ovulaatiohetkellä :wink

M-M :) Sulla on kovat hermot odottaa, että testit saapuvat.

Ostin juuri kaappiin tuon RFSU:n herkän 10mIU, ei ole luotettavin?:rolleyes:
Antaako vääriä positiivisia?

Mulla ei oo hermoja ollenkaan eli kipasen kauppaan tänään :) Oon kuullu että RFSU saattaa antaa aiheettomia hailuroita mutta kyllä sen oikeen plussan hailurasta osaa erottaa! Tsemppiä testailuun!

Rfsu antaa näin selviä vääriä viivoja:
95f1fce399e08a6900fdd560296d07d2

Oli ihan punainen viiva. Pregchekillä varmistin niin oli blanko.

Peppipupu, IVF valittiin vain iän vuoksi. Olisi ehkä jossain vaiheessa onnistunut muutenkin, mutta haluttiin säästää aikaa. Ensimmäinenkin lapsi tuli ivf:llä ja vieläpä ekalla yrityksellä.

Toisen lapsen hankkimista suunniteltiin alunperin vain ivf:llä. Otettiin myös alkoiden pgs-tutkimus ja siirrettiin normaali alkio.

Mulla ei oo hermoja ollenkaan eli kipasen kauppaan tänään :) Oon kuullu että RFSU saattaa antaa aiheettomia hailuroita mutta kyllä sen oikeen plussan hailurasta osaa erottaa! Tsemppiä testailuun!

M-M :) Jännää!! Huhh...:smiley-angelic002:joyful:

Aiotko testata vielä illalla?
Laita kuvaa:cheers

Täälläkin kädet syyhyäis jo testaamaan, mutta ihan dpo6 ei vielä kannata tuhlata testiä...tänään alkaa vasta kiinnittyä:joyful:

Rfsu antaa näin selviä vääriä viivoja:
95f1fce399e08a6900fdd560296d07d2

Oli ihan punainen viiva. Pregchekillä varmistin niin oli blanko.

Wheelchair Mama :)

Oho!!:wideyed:
Tuostakohan ne väärät "plussat" johtuu...

Entä RFSU:n testi 10mIU? Siinä luvataan tulos 6pv etuajassa?

Tämä kuvassa oleva testihän on kai 25mIIU?

Kiitos sekaantumisesta ja informaatiosta tänne!! :)

Takaisin