Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä nyt on jo varmasti myöhäistä, mutta olisin soittanut klinikalle ja kysynyt lisäohjeita/irrotuspiikkiä, kun päivät kuluvat eikä ovisplussaa näy. Arvatenkin teidän klinikka on viikonlopun kiinni?Miksei se lääkäri kuunnellut mua kun sanoin ettei noi testit toimi mulla tai en ovuloi koskaan? Hitto että pistää vihaksi.. Mitä tekisitte mun tilanteessa? Aarrgg!
Voiko s prog testiin mennä jonnekin esim ens viikolla kun se munis olis jo 30mm eli dööd tai irronnut? Miksei se lääkäri kuunnellut mua kun sanoin ettei noi testit toimi mulla tai en ovuloi koskaan? Hitto että pistää vihaksi.. Mitä tekisitte mun tilanteessa? Aarrgg!
Tämä nyt on jo varmasti myöhäistä, mutta olisin soittanut klinikalle ja kysynyt lisäohjeita/irrotuspiikkiä, kun päivät kuluvat eikä ovisplussaa näy. Arvatenkin teidän klinikka on viikonlopun kiinni?
Minulle oma lääkäri sanoi heti ensimmäisessä hoitokierrossa että koska ei ovisplussaa näy ja follikkeli on jo noin iso, emme jää odottelemaan ovisplussaa vaan käytämme irrotuspiikkiä, jotta kierto ei mene hukkaan ovista odotellessa.
Täällä dpo 6 ja alavatsa liekeissä. Nippailee ja jomottaa. Saas nähdä miten käy. Toivottavasti olot johtuu kiinnittymisestä. Ehkä maktan odottaa ensi viikkoon testailujen kanssa, ehkä en.. :)
Tsemppiä kaikille ja muksaa viikonloppua!
Hei kiitos te ihanat! Aivan mahtavia vastauksia!
En pitänyt meidän lääkäristä muutenkaan. On siis Felicitas hki. Taidan vaihtaa koko akan pois. Sitä vaan mulle suositeltiin. Musta oli joka tapauksessa omituinen ja tyly käynti. Jotenkin olisin toivonut selkeitä vastauksia tai edes jotain Tsemppiä. Esim tyyliin "tehdään kaikki mitä voidaan että saisitte lapsen. Ensin nämä ja nämä ja sitten jos ei tehoa.." Nyt mulla on vaan amh ja fhs labrat varattuna ja voin sitten soittaa ensi kierron lopussa niiden tulokset sitten. Niinku jep.. Kiitos. Tämä kiertoko oli sit tässä? Vaikka piti tikutella ja olla selibaatissa? No miksi sitten edes pitää? Pistää vihaksi...
Mä otan nyt loppukierron easysti ja toivon, että meidän sääntörikkomukset tuottaisi tulosta.
Plussatkaa nyt joku!
Tai sitten on niin kuin minulla, ettei kroppa tuota riittävästi LH:ta ja munasolu jää irtoamatta sen vuoksi. Pregnylin irrottamasta munasolusta syntyi esikoiseni. Luomuna en ovuloi.Suski75 :)
Munasolu on ehkä viallinen, ja sit siitä kasvaa kysta. Pregyl kyllä irroittaa sen, mutta se ei taida hedelmöittyä.
M- M :) Onko sulla First Response jo kutittelemassa?
Niitäkö tilasit netistä...
Ei tarvetta onneksi meilläkään ollut hoitoihin, olisin varmasti turvautunut jos ei muuten olisi lapsia saatu. Keskimäärin ehkä +40 iässä yrittävillä suurempi prosentti turvautuu hoitoihin?Käykö kaikki täällä jossain hoidoissa? Me mennään luomuna ja ei aikomustakaan mennä mihinkään. .