----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, pistän korttani kekoon, mitä.vois kokeilla hedelmällisyytensä eteen: Q10 ubiqinoni, omega-3, DHEA, Myo-inositol/Inofolic b-vitamiini, maca, rentouttava jooga, akupunktio, maidoton ja/tai gluteeniton dieetti ... verenkierron edesauttaminen parantaa munasarjojen toimintaa eli liikuntaa ja liikuntaa :)
Mulla oli käytössä Q10, mama-vitskut, maidoton, sokeriton ja gluteeniton ruokavalio, akupunktio joka toinen viikko ja kasvispainotteiset eväät, kun lopulta tulin raskaaksi alkionsiirrosta.
Joku sanoo tähän, että mitään ei itse tarvinnut, siksi kukaan muukaan ei voi tarvita - siihen sanon, että jokaisen tilanne on omansa :)

Katjusha :) Näitä hyviä olis mukava saada lisää.

No, tässä kierrossa on mukana tuoreet luumut! Sillä popsin niitä raskaana ollessa jokapäivä...taas alkoi vaan tehdä niitä mieli!

Tsemppiä ja onnen potku kaikille!

Millaisella annoksella otatte ubikinonia te jotka sitä käytätte? Luin jostain että rapakon takana käyttävät 600 mg:n annoksella naisille jotka syystä tai toisesta eivät ole raskaaksi tulleet. Mielenkiintoinen lisäravinne - kannattaa googlata!

Nyt aamupuurolla ja päivän touhuihin! Mukavaa päivää kaikille!

M-M, olen ymmärtänyt, että vähintään 400 mg voisi vetää, että vaikuttaisi follikkeleihin. Mutta uskon, että pienempikin annos vaikuttaa verenkiertoon suotuisasti.
Ei vieläkään menkkoja, jäiköhän ne nyt oikeasti pois vaan. Ovulaatiolimaa tulee vaihtelevasti nyt neljättä viikkoa..

Ollaan nyt koitettu sitten pidätellä kunnes tikkuun tulis plussa. Mies nauroikin että ennen lapset tehtiin panemalla, nyt tikulla:laughing014

Nyt on jännää tietoa annettu Peppipupulle... :wideyed:

Tänä vuonna on valmistunut useampikin tutkimus, jonka mukaan lyhytkin pidättäytyminen heikentää sperman liikkuvuutta. Jopa siis niin, että kun verrataan kolmen päivän pidätyksen jälkeistä spermaa ja 1-3 tunnin pidätyksen jälkeistä spermaa, on se 1-3 tunnin pidätyksen jälkeinen spermaa nopeampaa ja liikkuvuudeltaan parempaa kuin 3 päivän pidätyksen sperma...
https://www.sciencedaily.com/releases/2018/09/180917111650.htm

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Taidankin pistää tuon Q10:n ostoslistalle :) Tähän menessä olen kokeillut greippimehun, galee royalin ja sitten tietenkin mamavitskut. Laitoin mun terkkalääkärille uusintapyynnön letro-reseptiin, saa nähdä meneekö läpi :rolleyes: Lugesteronin ainakin uusi ihan ilman mitään, vaikka nuo siis yksityisen gynen määräämiä.

Nyt on taas semmoista tuhruttelua, etten tiedä onko kp3 vai kunnon vuoto vasta tulossa. Joskus on meinaan menkat olleet siinä, että hädin tuskin siteeseen asti tulee.

Tänä vuonna on valmistunut useampikin tutkimus, jonka mukaan lyhytkin pidättäytyminen heikentää sperman liikkuvuutta. Jopa siis niin, että kun verrataan kolmen päivän pidätyksen jälkeistä spermaa ja 1-3 tunnin pidätyksen jälkeistä spermaa, on se 1-3 tunnin pidätyksen jälkeinen spermaa nopeampaa ja liikkuvuudeltaan parempaa kuin 3 päivän pidätyksen sperma...
https://www.sciencedaily.com/releases/2018/09/180917111650.htm

Suski75 :) Mitä kummaa.....

Ainakin klinikalla on ohjeena, että pitää pidättää 2-5pv. ajan, ennen inssiä. Mutta jospa tässä ei haetakkaan nopeampaa spermaa, vaan isompaa määrää:laughing002

Meillä on kyllä ollut paljon hyvin liikkuvia, vaikka on ollut lähes 5pv. pidätys....

Tässä toinen linkki viime keväälta: https://www.vau.fi/raskauden-yritta...lyhytkin-selibaatti-heikentaa-sperman-laatua/
Siinä sanotaan, että sperman laatukin heikkenee... o_O

Suski75 :)
Ehkä kaikkea ei kannata uskoa:happy118
No ainakin ite saan tuosta käsityksen, että olisi pidemmästä pidätyksestä kyse, jolloin laatu heikkenee.

Mulla tänään meni limat kuivemmaksi. Ovis ohi! Mahdollinen hedelmöitys on siis tapahtunut / tapahtumassa ja alavatsaa juilii jännästi, hieman menkkamaisesti:p

Jotain tapahtuu, koska sen tuntee:p

Dpo 1

Mulla sama annostus. Taidan nostaa vielä 400 mg.

M-M :) Kauanko olet ottanut Q10?

Käsittääkseni sitä olisi otettava vähintään noin 3kk ajan, jolloin sillä saavutetaan täysi vaikutus munasolujen laatuun, koska munasolujen kehittyminen kestää 3kuukautta.

Tietty nopeamminkin sillä saa vaikutuksia aikaan :)

Hieno homma, jos kykenet ottamaan noin ison annoksen joka päivä :) ite käytin 25-50mg/vrk annosta jonkun aikaa, mutta koska sekin oli liian tuhti, (kiihdytti) liiaksi, niin on jäänyt ottamatta. On tosi tehokas "vitamiini", mutta ei sovi kaikille isoina annoksina.

Juotko muuten kahvia? Koetko, että se kiihdyttää, vai ei? Kahvinkin vaikutus on yksilöllinen.

Mä käytin viimeksi Donafertyä ja Uboquinonia 600-750 mg/vrk. Ubiquinonista en huomannut mitään sivuoireita mutta Donaferty löystytti vatsaa.

M-M :) Kauanko olet ottanut Q10?

Käsittääkseni sitä olisi otettava vähintään noin 3kk ajan, jolloin sillä saavutetaan täysi vaikutus munasolujen laatuun, koska munasolujen kehittyminen kestää 3kuukautta.

Tietty nopeamminkin sillä saa vaikutuksia aikaan :)

Hieno homma, jos kykenet ottamaan noin ison annoksen joka päivä :) ite käytin 25-50mg/vrk annosta jonkun aikaa, mutta koska sekin oli liian tuhti, (kiihdytti) liiaksi, niin on jäänyt ottamatta. On tosi tehokas "vitamiini", mutta ei sovi kaikille isoina annoksina.

Juotko muuten kahvia? Koetko, että se kiihdyttää, vai ei? Kahvinkin vaikutus on yksilöllinen.

Oon ottanu ubikinonia 300 mg nyt kuukauden ja olo on ihan loistava. Jotenki oli ”järki jäässä” ja yliväsyny kuukausi sitten eli jotenkin on tullut hiukan tervetullutta virtaa lisää. Kaksi korvakierteessä olevaa pientä = väsynyt äiti eli mulla on parempi olo kyllä nyt mutta ei liian touhukas.

Kahvia juon aamulla, se hiukan piristää ja saa päivän hyvin käyntiin.

Täällä dpo4 (?) ja alavatsaa kuumottaa ja nippailee. Kiva ja jännä seurata mitä kroppa kertoo.

Mikäs tilanne muilla? Joko Katjusha testasit?

Oon ottanu ubikinonia 300 mg nyt kuukauden ja olo on ihan loistava. Jotenki oli ”järki jäässä” ja yliväsyny kuukausi sitten eli jotenkin on tullut hiukan tervetullutta virtaa lisää. Kaksi korvakierteessä olevaa pientä = väsynyt äiti eli mulla on parempi olo kyllä nyt mutta ei liian touhukas.

Kahvia juon aamulla, se hiukan piristää ja saa päivän hyvin käyntiin.

M-M :) Mulla alkaa sydän hakata jo ihan 50mg/vrk...

Ei ihan heti, mutta toinen tai kolmas päivä.... Ja olo onkin hurjan vauhdikas jne.

Saman kiihdytyksen tekee kahvikin, tosin vaikutusaika on lyhyempi. Esim. yksi kuppi jo kiihdyttää, siksi juonkin vihreää teetä.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Takaisin