----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MiuMau79 :) Mitä on Donaferty?

Donaferty ja Inofolic ovat apteekista ostettavia valmisteita jotka sisältävät inositolia, josta on tutkitusti apua esim PCOS-potilaille ja insuliiniresistenssiin. Inositolilla on myönteisiä vaikutuksia ovulaatioon ja munasolujen laatuun. Jenkeissä käytetään tätä paljon hedelmöityshoitojen yhteydessä. Ja täällä Suomessakin osa lääkäreistä suosittelee valmistetta.

Nonniin, mies käväisi kotona eilen:woot:, saatiin talletukset suoritettua! Mutta veikkaanpa että joku miniovis oli jo ma-ti - jomotteli ja tuli hitunen kirkasta limaakin:meh:..no, nyt vasta kp 11 että voi se vielä olla tuloillaankin. Ehkä kroppaa sylkee menemään nyt viimoset munansa kerrallaan..:wacky:. Tätä arvuutellessa tekee mieli tilata ovistestejä:p..
Parasta tässä kuitenkin se että ukko on nyt täysillä mukana tässä projektissa:smiley-bounce013!!!!

Tsemppiä, Lambi! :hello2

Mammavitamiinien lisäksi napsin päivittäin ubikinonia 200 mg sekä omegoita (3 & 7).

Dpo 15 eikä menkkoja näy. Eilen testattu tyylipuhdas nega. Viime viikolla olin näkevinäni testissä häilyvää alkavaa haamua, joten ehkä oli jonkinlainen kiinnittymisyritys. Seuraavaa kiertoa odotellessa..

Meitsi päätyy vain kannustamaan muita, omalla kohdalla ollaan niin holdissa, ettei mitään rajaa.
Tsempit siis kaikille ja lempeä plussapuhallus täältä!!
Jälleen tuntuu siltä, että munasarjoissa on geimit menossa, mutta mitään tolkkuahan tässä ei ole. kp 42... mitään raskauteen viittaavaa ei tunnu, enkä muutenkaan plussaan usko, koska kyllähän siihen olisi sellainen toimiva munasolu tarvittu ja sopivasti ajoitettu tallennus. Varoitin miestä, että tänään koitetaan. Liikaa olen katsonut telkkaria klo 21-22, jolloin virallisesti olisi se seksihetki.

Donaferty ja Inofolic ovat apteekista ostettavia valmisteita jotka sisältävät inositolia, josta on tutkitusti apua esim PCOS-potilaille ja insuliiniresistenssiin. Inositolilla on myönteisiä vaikutuksia ovulaatioon ja munasolujen laatuun. Jenkeissä käytetään tätä paljon hedelmöityshoitojen yhteydessä. Ja täällä Suomessakin osa lääkäreistä suosittelee valmistetta.
Ei oo varmaan käsikauppa tavaraa?

Tsemppiä kaikille!!:cheers

Unohdin mainita, että Avocado öljy....Extra Virgin Avocado Oil :)

Sitä on mennyt noin kk päivät salaatin kastikkeessa :)

Jospa olis rohto oiva, vehniksen ohella :)

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Mullon ihan olot hukassa, eilen tullut kuitenkin kirkasta limaa taas, ehkä se ovis sitten kuitenkin.. tai sitten ei..
Ei pitäis nyt liikaa analysoida näin projektin alkuun. Tai ressata riittäviä talletusvälejä. Kun ei kerkee niin ei kerkee, jos se yks talletus ajallaan edes niin on edes jotain mahiksia..
Meillon "vähän liikaa" kokoajan projekteja päällä - ne vähän häiritsee näitä lisäprojekteja:grin..

Mites sä olosi analysoit Tähti? Johmii ja juilii mistä syystä? toinenkin muna irtoomassa:wideyed::woot:?

Mites sä olosi analysoit Tähti? Johmii ja juilii mistä syystä? toinenkin muna irtoomassa:wideyed::woot:?

Lambi :) Repii munasarjasta, samasta, josta se irtosi....

Saa nähdä...se on "virallinen" raskausoire:p, mutta en tiedä onko se sitä nyt mulla....

Tsemppiä kaikille ja plussatuulta puhaltelen!!!
:smiley-bounce016

Hei hitti mitä mä teen väärin vai hävisikö se mun lupaava 18mm munarakkula? Oon testannut nyt lääkärin määräyksestä ovista 2-3 kertaa päivässä. Aamu, aamun toinen, juomatta ja pissaamatta keskellä päivää ja iltaisinkin samalla kaavalla. Ja ihan haamua vaan pukkaa. Jos nopeella lyhyellä matikalla laskee niin munis kasvaa 1-2mm /päivä. Tuolla pienimmälläkin kasvulla se olisi jo 21mm. Vai hävisikö se johonkin? Helvetti testejä!! Meillä ei ollut panolupaa ennenkun tikku näyttää plussaa, mutta eihän me osattu odotella. Ehkä hyväkin. Jos vaikka ovis olis ollut. Mutta eihän se ole voinut vielä olla? Mä sanoin lääkärille ettei mulla ne näy syystä tai toisesta. Käski ostamaan sen cbn mutta en totellut kun ei sekään koskaan mulle mitään naamaa antanut viimeksi kun testasin...
Voiko munasolu vaan kuihtua pois jos mun kroppa ei anna sitä lh piikkiä? Mikä voisi olla syynä siihen lh:n vähyyteen? Voiko tota jotenkin tutkia? Onko tosta jotain oireita? Voiko s prog testiin mennä jonnekin esim ens viikolla kun se munis olis jo 30mm eli dööd tai irronnut? Miksei se lääkäri kuunnellut mua kun sanoin ettei noi testit toimi mulla tai en ovuloi koskaan? Hitto että pistää vihaksi.. Mitä tekisitte mun tilanteessa? Aarrgg!

Voi.Peppipupu, harmitus! Voisin kuvitella, että, tiheällä testaamisella se ei ole voinut vielä livahtaa ohi. Olen kuullut, että joillekin tulee TOSI lyhyt lh-piikki, kuin lyhyt piikki se voi olla, mutta kyllä semmoisen semi-vahvan saisi testiin tarttumaan. Kyllä niin voi käydä, ettei munasolu irtoa, tarttis Pregnyl-pistoksen tmv... se jää kystaksi, ja haipuu pois .Follikkeli voi.valmiina olla 24-25 mm, ehkä.se haluaa vielä.kasvaa :)
Pääsisitkö mihinkään hoitoon? Mä sain kerran ovulaatioplussan akupunktiota seuraavaksi päiväksi kp17, silloin oli jo mulla näitä estrogeeniongelmia, mitkä on nyt tosissaan meille kotiutuneet.

Takaisin