----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä iässä kuitenkin suurin osa munasoluista on jo huonolaatuisia. Ehtiikö yritysaikana osua kohdalle se priima, jos mitään ennakkokarsintaa ei ole.

Yölento :)
Se risti on kannettavana, kun korkealla iällä lapsia yrittää hankkia:smiley-ashamed004

Jospa tällä kertaa tärppää, vaikka tilasto onkin enää se 0.8%....

Mies uskoo, että olen jo raskaana ensiyönä, kun se munasolu sieltä vaan irtoaa...
:p

Mites Tähden munasolu? Tuntuuko irronneen:nailbiting:? Nyt vaan nautit olostas, jospa se helpottais hedelmöittymistä.

Mulla juilii selkäpuolella, selkeesti munasolu paisuu vasemmalla, ei vaan nyt muista miten pitkään näitä oloja yleensä on..huomenna illalla olis vasta inseminaattori liikkeellä:meh:. Noh, menee miten on tarkoitettu.
Huomaa kyllä että on kierrot lyhenneet niistä nuoruusiän (alle 35v) 28-30 päivän kierroista. Lyhyessä kierrossa toki kivempi kun pääsee useemmin yrittämään:woot:, mutta ei taida kovin hyvää povata muuten. Merkki heikentyneistä munista? 38 vuotiaana viimeksi raskautuessa oli kyllä myös jo lyhyet (ab 25pv) kierrot, saapi nähdä miten siitä on rapistuttu.

Dpo13 ja nega. Se siitä :BangHead
Hyvin paljasti tilanteen se yöhikoilu viime viikolla yhtenä päivänä.

Tsemppiä Tähti ja muut uudet piinailijat!

Muokattu viimeksi:
Mites Tähden munasolu? Tuntuuko irronneen:nailbiting:? Nyt vaan nautit olostas, jospa se helpottais hedelmöittymistä.

Mulla juilii selkäpuolella, selkeesti munasolu paisuu vasemmalla, ei vaan nyt muista miten pitkään näitä oloja yleensä on..huomenna illalla olis vasta inseminaattori liikkeellä:meh:. Noh, menee miten on tarkoitettu.
Huomaa kyllä että on kierrot lyhenneet niistä nuoruusiän (alle 35v) 28-30 päivän kierroista. Lyhyessä kierrossa toki kivempi kun pääsee useemmin yrittämään:woot:, mutta ei taida kovin hyvää povata muuten. Merkki heikentyneistä munista? 38 vuotiaana viimeksi raskautuessa oli kyllä myös jo lyhyet (ab 25pv) kierrot, saapi nähdä miten siitä on rapistuttu.

Lambi :) Kiitos kysymästä. Hetki sitten juili oikealta ja tuli kunnon limat....
Taisi irrota:laughing002

Inseminaattori:laughing021

Tännehän on tullut uusia "naamoja" kivaa! Ihan pelkästään senkin tähden kun tuntuu että julkisesti "Näin Vanhat" ei enää kuumeile tai haaveile vauvoista - tai ainakaan se ei tunnu olevan kovin hyväksyttyä, mutta että meitä kuitenkin on näin paljon :dance011
Tsempit sinne kenelle hanat aukesi, täällä sama vika rahikaisella. Kp 2 jo mennään :smiley-angry007
Hannuliko siellä mietti mitä rohtoja hakisi? Pitäisikö sun kysäistä ihan letroja tai clomeja? Nehän ei huimia maksa ja saisit boostia vähän munasolutuotantoon.
Mähän kävin omalla gynellä ja hän kirjoitti mulle DHEA reseptin, en ole vielä hakenut kuin myös hcg -piikit irroitukseen pariin kiertoon. Eli ei sinänsä mitään "lääkitystä", mutta ainakin tehoja viimehetken munasolun kypsytykseen ja irroitukseen tuolla irrotuspiikillä. DHEA taas on kuin muutkin "luontaistuotteet" eli paras teho vasta noin 3 kk päästä.

Ai että kun jaksaisikin vielä käydä jollain gynellä pyytämässä vaikka pregnyliä,se oli semmoisen 5e piikki viimeksi kun oon käyttänyt...lue,kehtaisi. en kehtaa myöntää kellekään että hei olen 46 ja kuvittelen vielä tulevani raskaaksi :wacky: Nyt just taas väsyttääkin niin hitsikseen että juu...kp 6 ja viikkoon en oo saanu, nyt voi jumanzuga kohta toi peitto alkaa heilua. Valitettavasti nyt nää perhehuolet vaan syö kaikkea energiaa.

HumptyD, söin letroja kaikki 6 kiertoa, nyt mennyt luomuna 3 niiden jälkeen. Koskahan voisi ottaa uuden kuurin, kuinka kauan muniksille pitää antaa "lepoa"?

Joo, pistän korttani kekoon, mitä.vois kokeilla hedelmällisyytensä eteen: Q10 ubiqinoni, omega-3, DHEA, Myo-inositol/Inofolic b-vitamiini, maca, rentouttava jooga, akupunktio, maidoton ja/tai gluteeniton dieetti ... verenkierron edesauttaminen parantaa munasarjojen toimintaa eli liikuntaa ja liikuntaa :)
Mulla oli käytössä Q10, mama-vitskut, maidoton, sokeriton ja gluteeniton ruokavalio, akupunktio joka toinen viikko ja kasvispainotteiset eväät, kun lopulta tulin raskaaksi alkionsiirrosta.
Joku sanoo tähän, että mitään ei itse tarvinnut, siksi kukaan muukaan ei voi tarvita - siihen sanon, että jokaisen tilanne on omansa :)

No ni terkut lääkäristä. Kp 9 limakalvo siisti ja nätti 7mm. Mutta sitten : vain 5 munasolua tuloillaan joista yksi 18 mm. Kuulemma kertoo jo siitä että reservi ehtymässä.

Oli varsin omituinen käynti. Mulle jäi tuhansia kysymyksiä. Miksi pitää vielä tikuttaa ovista jos siellä on tuollainen mollukka? Montako olis pitänyt olla kasvamassa että olis normaalia? Miksi mun epäsäännöllistä kiertoa ja tiputtelua ei mitenkään tutkittu?

Seuraava on fsh ja se joku am (munasolu reservi) verikokeet seuraavan kierron alussa. Eli sekin oli bullshittia että reserviä näkisi ultralla.

Mulla on nyt noi ultrakuvat laukussa. Postaanko ne facwbookkiin "katsokaa mun munasarjoja kun on komiat" otsikolla? Voiko ne heittää roskiin vai loukkaantuuko mun munanhautomiselimet? Ou mai...

Fsh on kuulemma noista se tärkeämpi. Näkee mikä laatu on. Ja kuulemma alle 9 on jo huono..Toi oli aika täti. Väitti myös että jos mies käyttää enne raskautta nikotiini tuotteita saattaa, lapselle tulla leukemia ennen 6 ikävuotta. :eek:

Siis alle 9 niin laatu huono ja kiinnittyminen epävarmaa. Ja tiesittekö että munasolu tarttee monta siittiötä jotta hedelmöittyy. Ne muut on siinä pinnalla jotenkin stimuloimassa. Yksi ei riitä kuulemma

Ja mä kälätän vielä. Raskautumisen kannalta tädin mielestä tärkeimmät lisäravinteet oli D ja rauta. Miehelle kauppasi vitamiineja joiden hinta oli 76e kk

Ja joka toinen päivä humpsimista sai tuomion : ei noin! Aivan liikaa kuulemma. 3 päivää pitäisi olla ilman ja sitten ovisplussapäivänä ja seuraavana aamuna. Siinö se.

Haha, olihan käynti :)
Just luin, että korkeammallekin FSH:lla voi raskautua, ja laatuahan ei oikeen millään saa selville ilman alkiosiagnostiikkaa...no, en toivo liikaa siittiöitä munikseesi: omalla kohdalla homma kosahti siihen, että joukko änki samaan munikseen huonoin seurauksin..!
Kai siitä tikutuksesta se apu on, että tietää milloin kroppaa puskee oviksen. Hyvältähän se 18 mm kyllä vaikuttaa.
Mulla näkyi molemmilla puolin pari pientä follia, mikä kuulema vastasi ikää (45), mulla ei oo kai siis vieläkään ovulaatiota ollut, onks nyt kp 41?

Peppipupu, olipahan käynti!! Älä ihan purematta niele. Meillä ainakin se joka toinen päivä toi kaksi plussaa, jotka tosin meni kesken. Kolmas plussa tuli harvemmassa tahdissa.

Sehän tässä on meidän puolella, että 70-luvulla syntyneet puolisomme ovat myöhemmin syntyneitä varustettuja tiheämmällä siemennesteellä. Kyllä siinä kestää joka toinen päivä sekstailla, jos huvittaa :)

Siis alle 9 niin laatu huono ja kiinnittyminen epävarmaa. Ja tiesittekö että munasolu tarttee monta siittiötä jotta hedelmöittyy. Ne muut on siinä pinnalla jotenkin stimuloimassa. Yksi ei riitä kuulemma

Peppipupu :) Saitko taulukon?

Meillä oli 7.1 ja pidettiin varsin hyvänä. Jos nousee lähemmäs 9, niin ei enää kai välttämättä tehdä hoitoja. Mitä korkeampi luku, niim sitä lähempänä ovat vaihdevuodet.

Takaisin