T
Tähti ★
Vieras
Plussaa kaikille, ennemmin tai myöhemmin!!!!
Kp8 ja inssi varattu kp 13.
.
Kp8 ja inssi varattu kp 13.
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, Onnea päätöksestä. Eiköhän se ihan hyvin mene. Minulle nämä kotona vietetyt vuodet ovat olleet ihan parhaita, myös ensimmäisten lasten kanssa
Siis nolottaa tunnustaa näin kahdeksan synnyttäneenä että en mä oikeen oo perillä ton värkin anatomiasta, ja että mikä tuntuma siellä on mikäkin. Ois vaan mielenkiintoista, ja nyt mua naurattaa koko tää teksti värkin rassaamisesta ,mutta no, kyllähän se vauvantekokin on yhtä värkin rassaamista ja peeäs, himot on jotenkin rasittavan korkeella. Kumpaankohan "tilaan" tää ny viittais
Olen kyllä synnyttänyt 8 elävää lasta ja yhden kuolleen plus keskenmenot. Neuvolakortissa taisi olla G13....MariQ :)
Oletko synnyttänyt kahdeksan (8) lasta?
Selvennä, kun ajattelen, että tuossa viestissä on kirjoitusvirhe
.
Työnantajan ei ole pakko myöntää osittaista hoitovapaata Tosin kielteiselle päätökselle pitää olla perustelut. Millaista työaikaa olet ajatellut?Yölento :)
Päätöstä tuumailtiin uudestaan ja meille parempi ratkaisu on osittainen hoitovapaa...
En ole vielä kertonut työnantajalle yhtään mistään suunnitelmista, mutta kohta hyvinkin ehdin :) En jää hoitovapaalle, vaan teen lyhennettyä työpäivää.
Työnantajan ei ole pakko myöntää osittaista hoitovapaata Tosin kielteiselle päätökselle pitää olla perustelut. Millaista työaikaa olet ajatellut?
Minä kerroin jo viime keväänä, että kun palaan ensi syksynä töihin, haluaisin tehdä 50-80% työajasta. Asiasta neuvotellaan ensi keväänä.
Olen kyllä synnyttänyt 8 elävää lasta ja yhden kuolleen plus keskenmenot. Neuvolakortissa taisi olla G13....
No en mä nyt niin nuori ollu, 19 kuitenkin joMariQ :) Huhh....hurjaa!
Onnea kaikista
Olet sitten tosi konkari, todella
Ensimmäisen olet saanut jo hyvin nuorena?
Joo, mulle kansKesävauva Oispa ihana!!
Joopa, kylläpä teki temput terävät tää hirvee vuoto. Meinasin pyörtyy. Paineet oli 130/60
No en mä nyt niin nuori ollu, 19 kuitenkin jo
Yes M’am implantation bleeding!!!Jos dpo8 tulee pikkuhousunsuojaan ruskeanpunaista vuotoa, niin voiko sitä muuta kuin lähteä mopo käsistä?
Kylläpä kyllä on ylipainoinen. Miten se tähän liittyy?MariQ :).Onko sulla ylipainoa?
Kylläpä kyllä on ylipainoinen. Miten se tähän liittyy?
Mutta kyllä mä epäilen että oli siellä jotain kehittymässä, sellaisella lorinalla vuosin ja sellaista klimppiä ja repaletta tuli ulos ja mieshän koko ajan sano että on jotain kasvamassa. Lohdullista kuitenkin jos jotain tapahtuu. Ens kuussa sit