----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, Onnea päätöksestä. Eiköhän se ihan hyvin mene. Minulle nämä kotona vietetyt vuodet ovat olleet ihan parhaita, myös ensimmäisten lasten kanssa

Yölento :)
Päätöstä tuumailtiin uudestaan ja meille parempi ratkaisu on osittainen hoitovapaa...

En ole vielä kertonut työnantajalle yhtään mistään suunnitelmista, mutta kohta hyvinkin ehdin :) En jää hoitovapaalle, vaan teen lyhennettyä työpäivää.

Siis nolottaa tunnustaa näin kahdeksan synnyttäneenä että en mä oikeen oo perillä ton värkin anatomiasta, ja että mikä tuntuma siellä on mikäkin. Ois vaan mielenkiintoista, ja nyt mua naurattaa koko tää teksti värkin rassaamisesta ,mutta no, kyllähän se vauvantekokin on yhtä värkin rassaamista ja peeäs, himot on jotenkin rasittavan korkeella. Kumpaankohan "tilaan" tää ny viittais :anyone

MariQ :)
Oletko synnyttänyt kahdeksan (8) lasta?

Selvennä, kun ajattelen, että tuossa viestissä on kirjoitusvirhe:scratch:scratch
.

Yölento :)
Päätöstä tuumailtiin uudestaan ja meille parempi ratkaisu on osittainen hoitovapaa...

En ole vielä kertonut työnantajalle yhtään mistään suunnitelmista, mutta kohta hyvinkin ehdin :) En jää hoitovapaalle, vaan teen lyhennettyä työpäivää.
Työnantajan ei ole pakko myöntää osittaista hoitovapaata Tosin kielteiselle päätökselle pitää olla perustelut. Millaista työaikaa olet ajatellut?

Minä kerroin jo viime keväänä, että kun palaan ensi syksynä töihin, haluaisin tehdä 50-80% työajasta. Asiasta neuvotellaan ensi keväänä.

Työnantajan ei ole pakko myöntää osittaista hoitovapaata Tosin kielteiselle päätökselle pitää olla perustelut. Millaista työaikaa olet ajatellut?

Minä kerroin jo viime keväänä, että kun palaan ensi syksynä töihin, haluaisin tehdä 50-80% työajasta. Asiasta neuvotellaan ensi keväänä.

Yölento :) Totta.
En asko, että olisi vaikea näitä sopia asioita :)

Täällä ollaan jännän äärellä. Onko huomenna kp 1. Tiistaina tuli päivällä jonkinmoista vuotoa ja tänään on kans vähän tuhruttanut. Jokohan ensi yönä hanat aukeaa. Toivotaan ettei. Ens kierto ja todennäköisesti seuraavakin menee ohi jos nyt ei ole tärppiä käynyt. Mies lähtee torstaina töihin ja viipyy 4-6 viikkoa. Jouluksi kotiin.

Olen kyllä synnyttänyt 8 elävää lasta ja yhden kuolleen plus keskenmenot. Neuvolakortissa taisi olla G13....

MariQ :) Huhh....hurjaa!

Onnea kaikista:love7

Olet sitten tosi konkari, todella:p

Ensimmäisen olet saanut jo hyvin nuorena?

Vuoto: yöside tunnin -> vaatteet veressä. Aamulla noustessa jätin vaan verivanan perääni. On tää elämä vaan niin hehkeää

Dpo8 ja tästä se piinailu pantu taas virallisesti käyntiin! :hello2 Testit korkattu perinteisellä hätänegalla. Aamulla vihloi taas alavatsaa ylösnoustessa. Lugevuodon seassa vähän rusehtavaa (sori ällöys :smiley-ashamed004 ). Tätä se on sitten taas seuraava viikko, ennenkuin romahdus taas tulee. MÄ HALUUN KESÄVAUVAN!!! Aiemmat syntyneet helmi- ja lokakuussa :rolleyes:

Kesävauva :Heartbigred Oispa ihana!! Täällä ei nyt heinävauvaa taida tulla kun testissä vaan yksi viiva. Ei voi hätänegasta enää puhua. :violent001 Mutta Hannuli toivotaan sulle parempaa lykkyä :hello2

Jestas MariQ tuota lapsilukua wou:cheersja nuorena olet todella aloittanut:notworthy mulla oli lapset kauhistus ja järkytys ajatuksenakin johonkin 28 saakka. No nytpä se kostautuu, mutta uskon että tarkoituksensa kaikella :salut

Kesävauva Oispa ihana!!
Joo, mulle kans :p

Dpo 9. En ole vaan testannut vielä. Olin siinä luulossa, että testejä vielä oli jäljellä, mutta eilen ilmeni, että niitä olikin vaan yksi.. Säästän viikonlopuksi. Lupailevia nippailuja on ollut, mutta viime yönä vähän hikoilin, mikä tapauksessani liittyy hormonien laskuun ja yleensä enteilee menkkoja viikon sisään.

Plussaonnea Hannulille, Humptylle ja muille piinailijoille! :Heartred

Hui MariQ, nyt vaan rauhassa otat.

Jos dpo8 tulee pikkuhousunsuojaan ruskeanpunaista vuotoa, niin voiko sitä muuta kuin lähteä mopo käsistä?

No en mä nyt niin nuori ollu, 19 kuitenkin jo

Erikoista. Olet ehtinyt hankkia jo 8 lasta. Niin paljon saa synnyttää, kun niitä tulee!:cheers

Mulla oli kans vauvakuume nuorena, 17-vuotiaana, mutta poikakaveri (nykyään oman pojan isä), ei ollut ihan silloin vielä innostunut lapsista. Sitten puhuttiin kyllä lapsista, mutta ryhdyttiin hankkimaan lapsia, kun olin 42v.

Meillä on siis yksi lapsi, 2-v.
Ja edelleen olisi tarkoitus hankkia yksi:cheers

Jospa inssi ensiviikolla toisi toisen pienen ihanuuden mukanaan:p Vauvalle olis ainakin paikka :)

Tänään (kp9) ovisviiva alkoi vahvistua...ehkä liiankin lujaa vauhtia..
Tässä tulee KIIRE!:laughing002

Plussaonnea palstalla ihan kaikille ja vauvaa toivoville!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Jos dpo8 tulee pikkuhousunsuojaan ruskeanpunaista vuotoa, niin voiko sitä muuta kuin lähteä mopo käsistä?
Yes M’am implantation bleeding!!! :smiley-bounce012

Pernilla, mul on kans tuo sama merkki menkoista kun yöllä iskee hikoilu.. kohdunsuulla jo on tuntumaa että aukenee pikkuhiljaa että eiköhän se täti moonika sieltä:mad:

MariQ :).Onko sulla ylipainoa?
Kylläpä kyllä on ylipainoinen. Miten se tähän liittyy?
Mutta kyllä mä epäilen että oli siellä jotain kehittymässä, sellaisella lorinalla vuosin ja sellaista klimppiä ja repaletta tuli ulos :wideyed: ja mieshän koko ajan sano että on jotain kasvamassa. Lohdullista kuitenkin jos jotain tapahtuu. Ens kuussa sit ;)

Kylläpä kyllä on ylipainoinen. Miten se tähän liittyy?
Mutta kyllä mä epäilen että oli siellä jotain kehittymässä, sellaisella lorinalla vuosin ja sellaista klimppiä ja repaletta tuli ulos :wideyed: ja mieshän koko ajan sano että on jotain kasvamassa. Lohdullista kuitenkin jos jotain tapahtuu. Ens kuussa sit :wink

En ota kantaa itse sun painoon, mutta mulla klinikalla siihen otetaan paljon kantaa.

Mua harmittaa, että bmi ei ole enää 21...vaan 23 ja klinikan hoitoraja menee jossain bmi 25.

Kun esikoinen tuli oli bmi 24/25.

Työt verottaa:dead:

Takaisin