----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei moi kaikille!

Siis täällähän on viestejä ja elämää vaikka kuinka!! Miksi en ole niitä nähnyt tai löytänyt saati ilmoituksia saanut?!? Luulin jo koko 45+ foorumin loppuneen!!!
No, tänä aamuna viimein teidät kaikki taas paikansin ja jees! Niin uusia nimiä kuin vanhoja tuttujakin. Kivaa!!!

Terveisiä siis Keski-Euroopasta. Täällä kaikki hyvin. Vatsa on kasvanut jo kivaksi pallukaksi, rv 28 kohta täynnä ja vauva ilmoittelee itsestään kiitettävästi.

Älkää naiset heittäkö kirvestä kaivoon!! Pidän peukkuja ja puhaltelen plussia Suomen suuntaan. Tsemppiä kaikille!

Onpa radikaali muutos. Saako kysyä, miksi päädyitte tähän ratkaisuun?

Muistelen haikeudella aikoja, jolloin olin lasten kanssa kotona. :Heartred

Pernilla :)

Jokin ratkaisu on tehtävä/tapahduttava joka tapauksessa!
Keväästä saakka olen kärsinyt, kun työt ovat muuttuneet, sekä triplaantuneet siitä ajasta, kuin oli ennen mun äitiyslomaa. Myös henkilöstömäärä on tuplaantunut (50hlöä -->120hlöä).

Työnkuva on niin leväällään, kuin jokisen eväät:depressed: Omaan tehtävääni ei ole tullut apuja; ei tekijöiden, eikä osaajienkaan suhteen. Tarkalleen en tiedä mitä mun kuuluu tehdä ja mitä vaaditaan.

Yritän osata ja ymmärtää asioita, johin mulla ei ole edes koulutusta. Ja ne työt ovat firman suurin mm. asiakaskunta - liikevaihto/kate jne... (liiankin lujaa siellä herroilla menee).

Olen puhunut asiasta itse meidän herra johtajan kanssa keväällä kahdestaan ja apuja luvattiin, vielä ei ole näkynyt!:depressed:

Myös erään miestyökaverin käytös on tämän lisäksi muuttunut hyökkääväksi ja hän käy syyttelemässä lähes mua päivittäin jostain.

Kaikkihan tää on keksittyä p*skaa:banghead::hungover:

Sen sijaan toimenkuvaani ei oteta kantaa/ eikä tarkenneta sitä, kuten olen pyytänyt....ja toki sellainen kuuluisi jo kuvaan, koska muutoksia on tapahtunut niin paljon sen jälkeen, kun palasin äitiyslomalta....sekä myös kuluvana vuonna, kun olen töissä äitiysloman jälkeen ollut.

En tiedä mikä olisi järkevin ratkaisu ja voiko tulla lähtöpassit, kun palaa hoitovapaalta keväällä?!?:smiley-angelic006
Jotain pitää tapahtua.

Mieluummin olen lapsen kanssa kotona:happy:, kuin olen töissä kokemassa ja kuuntelemassa tätä sekoilua:wtf:

Last edited by a moderator:
Tähti, no onpa hankala tilanne! Toivottavasti hoitovapaa tuo muutosta asioihin. Ehkä löytyy jopa uusi paikka?

Toisaalta pikkulapsivuodet menevät ohi niin nopeasti, että niistä kannattaa kyllä nauttia.

Tähti, no onpa hankala tilanne! Toivottavasti hoitovapaa tuo muutosta asioihin. Ehkä löytyy jopa uusi paikka?

Toisaalta pikkulapsivuodet menevät ohi niin nopeasti, että niistä kannattaa kyllä nauttia.

Pernilla :) Tuskin on ihan noin yksiselittäistä.

Jotain on tekeillä seläntakana.

Työnantajan kai kuuluisi suhtautua pienen 2-vuotiaan lapsen äitiin edes inhimillisesti?:rolleyes: Aina on välillä väsynyt, sekä joskus lapsi on sairas

Myös kaikki kommunikaatio puuttuu täysin...:sad001

Rahaa siellä vaan tahkotaan, ahneesti:dead:

Mulle käydään kertomassa muutoksista, mutta ei kerrota mitä ne muutokset on....keskustelua työstä ja työnkuvasta ei ole. Tätä tekee ihan itse tj.

En jaa samaa arvomaailmaa tämän firman kanssa, koska kaikki ovat hirveän ahneita. Itselleni riittää vähempikin:happy:...eikä raha ole elämäni nro 1. ja fokus on lapsessa.

.

Hei moi kaikille!

Siis täällähän on viestejä ja elämää vaikka kuinka!! Miksi en ole niitä nähnyt tai löytänyt saati ilmoituksia saanut?!? Luulin jo koko 45+ foorumin loppuneen!!!
No, tänä aamuna viimein teidät kaikki taas paikansin ja jees! Niin uusia nimiä kuin vanhoja tuttujakin. Kivaa!!!

Terveisiä siis Keski-Euroopasta. Täällä kaikki hyvin. Vatsa on kasvanut jo kivaksi pallukaksi, rv 28 kohta täynnä ja vauva ilmoittelee itsestään kiitettävästi.

Älkää naiset heittäkö kirvestä kaivoon!! Pidän peukkuja ja puhaltelen plussia Suomen suuntaan. Tsemppiä kaikille!

Miola :)
Upeeta, että palasit!! :)

Täällä meno on vähän sitä ja tätä, mutta onnea raskauteen ja odotukseen!! :):cheers

Pikaiseen... Tähti tsemppihalit! Rohkea ja viisas askel!

Täällä kp1 ja lääkäri varattu. Eli lopetan yrittämisen nyt kunnes jotain tietoa lisää.

Pikaiseen... Tähti tsemppihalit! Rohkea ja viisas askel!

Täällä kp1 ja lääkäri varattu. Eli lopetan yrittämisen nyt kunnes jotain tietoa lisää.

Peppipupu :)
Hienoa, että varasit ajan! :)

Niin ennen lasta tein, koska julkisella ei enää vastaanotttu 40+ ikäisiä.

Tsemppiä! :cheers
Selvitä asia

Meillä on inssi varattu yksityiselle reilun viikon päähän, joten....:grin

Tsemppiä ihan kaikille ränne!!:happy093.:cheers

Tähti, Onnea päätöksestä. Eiköhän se ihan hyvin mene. Minulle nämä kotona vietetyt vuodet ovat olleet ihan parhaita, myös ensimmäisten lasten kanssa

Voin olla siis hoitovapaalla max 4,5kk, jossen sitä vielä kirjoittanut. Sitten lapsi täyttää 3v.

Sen suuremmasta asiasta ei ole kyse, vaikka onkin tosi suuri asia ja paha tilanne meneillään:sad015

"Luultavasti" potkuja ei töistä tule, koska olen pidetty työntekijä ja osaan omat työt....extraa en osaa ja olen sen kertonut ääneen.

Mutta kuka ties työ voi loppuakin, ellei toimenkuvaan tule jotain selvennystä ja näitä töitä jotenkin jaeta...:whacky011:sad010

Loppuun tuli nyt ihan hirveesti kysymys merkkejä???:p:woot:

Tähti, nauti hoitovapaasta! Jätä stressi töihin ja keskity hyvinvointiin. Milloin sinulle tulee 45 vuotta täyteen?

Tähti, nauti hoitovapaasta! Jätä stressi töihin ja keskity hyvinvointiin. Milloin sinulle tulee 45 vuotta täyteen?

Kiitos Yölento :)
Pian vuosi täynnä, kun kevät koittaa.....

Tressi on toinen juttu....Mutta eiköhän sekin tässä selätetä!:sad001

Tähti" Milloin sinulle tulee 45 vuotta täyteen?"

Yölento :) Siis olen jo 45v.., ollut kohta vuoden! Meen jo itsekin sekaisin ajasta ja 46-v. tulee keväällä:laughing021
:laughing025

Joo...kyllä aiotaan todella nauttia, ja luultavasti koko perhe lennetään hretkeksi etelän lämpöön siitä nauttimaan:laughing002

Parasta olisi tulla raskaaksi tuona lyhyenä aikana ja ilmoittaa töihin palatessa, että jää hyvin pian Äitiyslomalle:laughing002

Kukaan ei tiedä, että mitä muutoksia tässä tulee lähiaikoina:laughing014

Ainakin olen ylpeästi 2-vuotiaan lapsen Äiti. Voiiko sen tärkeämpää olla:Heartpink Tässä menossa on samalla mahdollisuus tarjota lapselle kaikki mahdollinen yhteiselo, kiva ja huvitukset, kaksin....kotona...... ja Äitikin todella nauttii tuosta lyhyestä hoitovapaa ajasta todella kaikin rinnoin:p

Yölento :) Ehdin jo muokata äskeistä vastausta, olet liian nopea:laughing002

Siis 46....on seuraava

laughing7 Tähti, niinpä tietenkin. Kun olen vain kaksi vuotta sinua vanhempi. Omassa mielessäni olen enintään 45-vuotias, mutta matemaattisesti laskien hiukan enemmän.

Heippa kaikki ikinuoret!
Minä täällä taas huutelen. Joku saattaa mut muistaakin alkuvuodesta. Silloin pyörähdin täälläkin. Minähän sain alkuvuodesta plussan vaikka kierukka oli paikoillaan. Viiva ei kuitenkaan vahvistunut. Kierukka sai lähteä helmikuun lopulla ja siitä alkaen ollaan siis vielä yhtä lasta kuumeiltu. Toukokuusta syyskuuhun oli menkat hukassa. Testejä tein melko läjän. Turhaan. Syynä tähän tais olla melko iso leikkaus ja sen aiheuttama stressi.
Lokakuun alussa kävin gynellä joka antoi vielä hieman toivoa tähän projektiin. Toki muistutteli etten enää ole missään parhaassa lapsenteko iässä. Senhän kyllä tiesinkin. Ikää mulla on siis 44v.
Tällä hetkellä tilanne on se, että selvä ovis on bongattu 9.10. Eilen oli jotain vuotoa, mutta tänään ei yhtään mitään. Testi oli nega. Sen verran olen ronklannut paikkoja, että kohdunsuu on ylhäällä ja kova.
Seuraavan kerran ajattelin testata viikonloppuna, jolloin täti on varmasti myöhässä mikäli ei nyt ennen sitä pyyhällä paikalle.

:greet025 taas harkinta asenteella, että jäänkö kotiin ja jos, niin koska...?:confused005

Kaikki riippuu nyt vallitsevasta työilmapiiristä ja siitä, että saanko selvennystä työnkuvaan.

Ompas ainakin KELA:n päätös taskussa, jonka voi heittää pahassa tilanteessa pöytään. Luultavasti jään kotiin hetkeksi, mutta tarkempi ajankohta on auki...
:cool14

Heippa kaikki ikinuoret!
Minä täällä taas huutelen. Joku saattaa mut muistaakin alkuvuodesta. Silloin pyörähdin täälläkin. Minähän sain alkuvuodesta plussan vaikka kierukka oli paikoillaan. Viiva ei kuitenkaan vahvistunut. Kierukka sai lähteä helmikuun lopulla ja siitä alkaen ollaan siis vielä yhtä lasta kuumeiltu. Toukokuusta syyskuuhun oli menkat hukassa. Testejä tein melko läjän. Turhaan. Syynä tähän tais olla melko iso leikkaus ja sen aiheuttama stressi.
Lokakuun alussa kävin gynellä joka antoi vielä hieman toivoa tähän projektiin. Toki muistutteli etten enää ole missään parhaassa lapsenteko iässä. Senhän kyllä tiesinkin. Ikää mulla on siis 44v.
Tällä hetkellä tilanne on se, että selvä ovis on bongattu 9.10. Eilen oli jotain vuotoa, mutta tänään ei yhtään mitään. Testi oli nega. Sen verran olen ronklannut paikkoja, että kohdunsuu on ylhäällä ja kova.
Seuraavan kerran ajattelin testata viikonloppuna, jolloin täti on varmasti myöhässä mikäli ei nyt ennen sitä pyyhällä paikalle.

Reppana :)
Ihana kuulla pitkästä aikaa ja toivotaan onnea yritykseen! :cheers

Mitä kaikille kuuluu?
Paljon plussatuulta omiin tilanteisiin:cheers

Viimeiset letrot ohi ja on kp7..... tupla letrot - ominpäin! Kohta ovista bongaamaan ja inssihän on jo varattu....

Taas elämä on JÄNNÄÄ!!:p

Peppi, ilmoittelehan sitten mitä lekuri on mieltä ja iso tsemppi :)
Täällä dpo 8 .. piinaillaan :excited001 ei juuri mitään normaalista poikkeavaa. Tai no.. hakemalla kun hakee niin Tissit sisäreunoilta kipeat mikä ei ole normia.
Muita piiniksissä?

Täällä dpo 8 .. piinaillaan :excited001 ei juuri mitään normaalista poikkeavaa. Tai no.. hakemalla kun hakee niin Tissit sisäreunoilta kipeat mikä ei ole normia.
Muita piiniksissä?

HumptyD :)

Toivotaan parasta!
Plussatuulta!!:cheers

JÄNNÄÄ!:blob3 :blob6:blob7

Takaisin