----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääl piinaillaan enää vaa sitä milloin kp1.
Huomenna ois puvun sovitus niin mielellään ei huomenna.Erittäin kivaa kun koko keskivartalo on ihan pöhöttynyt niin että rintojen alta alavatsan läskilirpakkeeseen on maha ku viimesillään raskaana(paitsi löysä läskimaha) Tissikipu laantunut paljon ja mietin taas että oliko taas "joku käymässä" . Mutta hän oli väärä eikä jatkanut matkaa meidän luo. Mies -parka edelleen uskoo ja toivoo niin paljon.

Mähän söin letroja joskus, nykyää en saiskaan koska mulla ollu veritulppa. Muutenkin aika kuumottavaa kun mulla lääkitys jonka kaa ei sais raskautua. Se tietty vaihdetaan aika pian kun raskaus alkanu mutta v 2016 odotettiin niin kauan että nähtiin syke ja sit vaihdettiin mut ehdin käyttää vain pari vko koska km. Että aika kuumottavaa. Lääke jota käytän raskausaikana maksaa noin 250€ /kk. Kuopus oli jo tällainen "kalliin raskauden lapsi"

Mutta siis nyt oottelen menkkoja ja uutta kiertoo

MariQ, toivotaan, että sovitus menee hyvin :) toivotaan, että lääkekuuri on sulla paikallaan, vaikka turkasen kallis on :)
Mulla on myös kp 1 kiikarissa, häikäisevän valkoinen testi ei.tuonut vuotoa vielä... tänään ollut hävyttömän hyödytön ja masentunut olo! En saanut lapsen korvakontrolliin tänään, ei sit mennä :/ Päivän ilonpilkahdus oli kutsu kehitystasotestiin, 2 vuoden seurantatutkimuksen yhtenä osana, mikä on meistä vanhemmista huikean mielenkiintoista ja varmasti lapsestakin jännä lukea tuloksista isompana.

No voihan kp1 :depressed: mikä kehitystasotesti? Tarjotaanko jossain tuollaista neuvolaohjelmassa?
Me ollaan ennen synnytystä jo ilmoittauduttu Helsingin yliopiston yhteen suolistobakteeritutkimukseen. Olen siis pakastanut kakkaa, käynyt tiristämässä äidinmaitoa ja antanut lapseni suusta dna:ta... tää koristaa sen kakun kirsikalla :)

HumptyD, mulla dpo6. Mä yritän olla miettimättä mitää oireita, tai oikeestaan koko mahdollisuutta raskaudesta. Koska oireita löytyy jos oikein alkaa miettimään :grin

Katjusha, kuulostaa hirmu mielenkiintoiselta! Siis tuo kehitystasotesti. Mikä se suolistobakteeritutkimus on?

No nyt mä annoin itselleni luvan viel toivoa.. yöllä ku kääntyykin ni tissit kipuilee eikä merkkiäkään vuodosta. PArina pv ollu sellast nipistelyy mahassa ja tuo turvotus iski päiväksi siis ilmaa mahassa mitä yleensä ei oo. Nyt koko kroppa tuntuu niin normaalille mut luultavasti tää on vain "henkäys ennen kuolemaa" eli ylioptimistisuus ennen menkkoja
Pitäis alkaa pe!

Mutta siis: oviksen mukaan menkkojen ois kai pitäny jo alkaa, jos ny oikeen lasken ni dpo 16 tänää?

MariQ, periaatteesa joo, mutta joillakin luteaalivaihe venyy normaalistikin 18 päivään.
Hilöma79, se alkoi 2016 ja sain kuulla siitä klinikalta, ja Jorvissa sitä mainostettin myös. Lasten kasvua, suoliston tilannetta yms. kartoitetaan 2 vuoden ajan, ja samalla siinä tulee asuinympäristön vaikutus bakteeristoon yms. En tiedä, mihin asti näytteitä kerätään kaikkineen (siis minkä ikäisiä ovat viimeisimmäksi mukaan tulleet lapset nyt), uusia perheitä eivät kai ota mukaan. Me vanhemmat pakastettiin omat näytteet jo muutama viikko ennen synnytystä.

HumptyD, mulla dpo6. Mä yritän olla miettimättä mitää oireita, tai oikeestaan koko mahdollisuutta raskaudesta. Koska oireita löytyy jos oikein alkaa miettimään :grin
Täällä myös dpo6. Oireita ei juurikaan ole, enkä niitä kyllä oikein odotakkaan, kun mahdollisuus tärppiin on olematon. Ilmaa on järkyttävästi mahassa :grin

kakkaa pakkasessa :laughing001 mut hei, ihan huippua että ootte päässy mukaan tuollaiseen minkä dataa säilötään varmasti ties miten kauan ja tiedä mihin kaikkeen sitä tietoa tulevaisuudessa voidaan käyttää vielä.

MariQ, tee testi!!!

Mä tein aamulla ja ei siinä mitään näkyny, dpo 9 tänään. Vielä ei ole kirves kaivossa.:stop

kakkaa pakkasessa :laughing001 mut hei, ihan huippua että ootte päässy mukaan tuollaiseen minkä dataa säilötään varmasti ties miten kauan ja tiedä mihin kaikkeen sitä tietoa tulevaisuudessa voidaan käyttää vielä.

MariQ, tee testi!!!

Mä tein aamulla ja ei siinä mitään näkyny, dpo 9 tänään. Vielä ei ole kirves kaivossa.:stop

Tekis niin sikana mieli tehä ja oisin varmaa tehnykkii jos ois ollu jemmassa vaan onneksi ei oo, enkä kehtaa hakeakkaa ku ollaa niin lopussa kiertoo. mikää ei oikeastaan oo kai veemäisempää ku katsoo tyhjää testii, siis mikäli haluisi raskautua. Lupaan innostua jos viikonloppuun mennes ei oo kp1.

Ai nii, nyt mä varasin shiatsuajan viikon päähän perjantaille. Kävin aikoinaan shiatsussa pitkän pätkän, se auttaa vähän erilailla kuin vyöhyketerapia, ja tässä on myös vähän semmoinen henkinen elementti mukana. Laskin että kun/jos menkat tulee, niin ne alkaa vkl,joten seuraavaan pe mennessä pääsen niistä eroon ja pääsen ihanalla energialla ottamaan uutta kiertoo vastaan shiatsuun.

Ootteko koskaa kokeillu sitä kohdunsuuta /napukkaa, et kuin se reagoi ennen menkkoja? Siis nolottaa tunnustaa näin kahdeksan synnyttäneenä että en mä oikeen oo perillä ton värkin anatomiasta, ja että mikä tuntuma siellä on mikäkin. Ois vaan mielenkiintoista, ja nyt mua naurattaa koko tää teksti värkin rassaamisesta ,mutta no, kyllähän se vauvantekokin on yhtä värkin rassaamista ja peeäs, himot on jotenkin rasittavan korkeella. Kumpaankohan "tilaan" tää ny viittais :anyone

MariQ, uusi kierto on uusi mahdollisuus
näinhän se on- ja onneks on jo ihana hoito varattu ensi viikon loppuun . Siihen mennessä pitäisi selvittää ja tasata omia "taajuuksia". Tiedättekö semmoinen epätasapainossa oleva olotila, kun vaakakuppi keikkuu ylös ja alas.

Pään magneettikuvaan tuli aika 1.11 joten sekin hyvään aikaan kun Ei oo raskaana

Tsemppiä MariQ, kp1 on aina pahin. Sen jälkeen, vaikkei itsekkään uskoisi, alkaa uusi toivo taas nostaa päätään. Milloinkahan se viimeinenkin toivo sammuu? Ihan itse itseltäni kyselen...:rolleyes:

Dpo7 ja jännästi sitä oireita kuvittelee, vaikka mahollisuudet liki nolla. Aamulla tuntui repäisykipuja ylösnoustessa molemmin puolin. Vatsa normaalia löysemmällä. Kohta pääsee lempihommaani, eli testaamiseen :grin

Tsemppiä MariQ, kp1 on aina pahin. Sen jälkeen, vaikkei itsekkään uskoisi, alkaa uusi toivo taas nostaa päätään. Milloinkahan se viimeinenkin toivo sammuu? Ihan itse itseltäni kyselen...:rolleyes:

Dpo7 ja jännästi sitä oireita kuvittelee, vaikka mahollisuudet liki nolla. Aamulla tuntui repäisykipuja ylösnoustessa molemmin puolin. Vatsa normaalia löysemmällä. Kohta pääsee lempihommaani, eli testaamiseen :grin
Niin, milloin se toivo sammuu???? En tiiä. Mutta nyt mä tilaan kyllä raskaustestejä että saan sitte toteuttaa itseeni kierron lopussa, koska nyt mä PÄÄTÄN,että mähän hitto vie OON RASKAANA ens kuun lopussa!!!!! :3some

Voihan vieteri!
Mulla puolestaan lorisee vaihteeksi eggistä, onko kuukautiset alkamassa vai ovulaatio - joka tapauksessa kierto on sekaisin kuin seinäkello.
Kp 35

Täällä ilmoittautuu myös himotestaaja, juuri tuli paketti ebaysta (30 kpl testejä) saa oikeesti toteuttaa itseään. Tosin eniten luotan Pregcheckiin.
Oon myös Hannuli miettinyt tuota miten kauan "mieli antaa toivoa"? Mulle ei koskaan käynyt mielessäkään että "näin vanhana" vielä "kuumeilisin". Sä varmasti jo huomenna aloitat myös tikkujen dippailun??!! :hello2

Testaillu oon, ja tuonne plussa vai ei-ketjuun postasin viimeisimmät, en jaksa tänne niitä enää laitella. Toivossa siis elän vielä tämän kierron suhteen :smiley-angelic001
eiköhän sitä huomenna jo romahda viimeistään

Takaisin