----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hannuli, aika monilla tulee joskus oviksen aikaan veristä tiputtelua. Että eiköhän vaan merkki hedelmöllisestä ajasta :cool05

Klo4 yöllä testiin ei raskaana. No empä ihmettele, mutta veetuttaa silti.
Tissit ollu taas kipeet muutaman pv, nännit ihan kosketusarat, mutta näemmä se kuuluu vaan mun menkkoja edeltävään oireistoon.
Ovis oli kai toissa maanantaina että pitäis näkyy jo.

Klo4 yöllä testiin ei raskaana. No empä ihmettele, mutta veetuttaa silti.
Tissit ollu taas kipeet muutaman pv, nännit ihan kosketusarat, mutta näemmä se kuuluu vaan mun menkkoja edeltävään oireistoon.

MariQ :) Millä kiertopäivillä menet?

Siinä on vaakakupeissa kaksi asiaa, vauvakuume ja biologinen vanhemmuus. Siinä kohtaa kun vauvakuume on isompi tarve kuin biologisen vanhemmuuden tarve, siinä kohtaa käytetään lahjasoluja omien solujen sijaan. Monella naisella vauvakuume on niin suuri, että kaikki keinot ovat käytössä, ehkä miehillä harvemmin on yhtä kovaa vauvakuumetta. Mutta kyllä niitäkin miehiä on, jotka tekevät mitä tahansa saadakseen lapsen, biologisesta vanhemmuudesta riippumatta.

Tää on varmaan just asian ytimessä. Eli itselläni ei siis ole ollutkaan oikeastaan vauvakuumetta, vain tarve tuohon biologiseen vanhemmuuteen. Ja miehellä kuulostaa olevan samoin. Ajattelen että sitä lasta täytyy haluta PALJON jos on valmis myös ei-biologiseen. Itse en oo koskaan oikeastaan edes lapsista välittäny mutta silti kaipuu omaan heräsi 35-vuotiaana. Onneksi näyttää olevan vielä mahdollista (nyt 36 vee ja 27+0).

Tietääkö kukaan tapausta jossa mies olisi naista aktiivisemmin halunnut ei-biologisen lapsen jos biologisen saaminen ei ole onnistunut? Jotenkin tuntuu täysin mutulla että nimenomaan tuo vauvakuume olisi enemmän ns naisten juttu? Voin olla täysin väärässäkin :)

Tää on varmaan just asian ytimessä. Eli itselläni ei siis ole ollutkaan oikeastaan vauvakuumetta, vain tarve tuohon biologiseen vanhemmuuteen. Ja miehellä kuulostaa olevan samoin. Ajattelen että sitä lasta täytyy haluta PALJON jos on valmis myös ei-biologiseen. Itse en oo koskaan oikeastaan edes lapsista välittäny mutta silti kaipuu omaan heräsi 35-vuotiaana. Onneksi näyttää olevan vielä mahdollista (nyt 36 vee ja 27+0).

Tietääkö kukaan tapausta jossa mies olisi naista aktiivisemmin halunnut ei-biologisen lapsen jos biologisen saaminen ei ole onnistunut? Jotenkin tuntuu täysin mutulla että nimenomaan tuo vauvakuume olisi enemmän ns naisten juttu? Voin olla täysin väärässäkin :)

Embo :) Onnea odotukseen!:Heartbigred

Tiedän yhden, tosin asiasta ei ole puhuttu ja varmasti kieltäisivät suvulle koko asian, jos tulisi julkiseksi.

Nainen oli silloin ikä 41v., mies oli ranskalainen 50v. Nainen ei enää saanut lapsia, mutta tämi mies silti halusi - saivat!

Biologisuus on todella salassa, koska totuus on naiselle liian kova paikka. Silti sukulaiset näyttävät valokuvia että, miten paljon tämä lapsi muistuttaa vanhempiaan ja muita sukulaisia:laughing021
Jopa meidän poikaa - kaukaisesti.

Oon hyss....hiljaa!:laughing002

Klo4 yöllä testiin ei raskaana..
MariQ, no ei kai sentään vielä?! Alkiokin voi alkaa kiinnittyä vasta 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen.

Bongasin ovisplussan ti, mutta vielä en ole edes testannut. Käsittääkseni alkaa näkyä vasta aikaisintaan 8-10 päivää hedelmöittymisestä eikä välttämättä vielä silloinkaan.

MariQ, no ei kai sentään vielä?! Alkiokin voi alkaa kiinnittyä vasta 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen.

Bongasin ovisplussan ti, mutta vielä en ole edes testannut. Käsittääkseni alkaa näkyä vasta aikaisintaan 8-10 päivää hedelmöittymisestä eikä välttämättä vielä silloinkaan.
Onhan tässä oviksesta jo 13pv

Embo, en myöskään tiedä tapausta, jossa miehen puolesta kuume olisi ollut kovempi lahjasiittiötapauksessa.
Meillä mieheni vauvakuume ja tarve saada biologinen lapsi oli niin voimakas, että hän möi minulle ajatuksen lahjamunasoluista juteltuaan asioista tietävän kanssa. En osaa sanoa, miten olisi lapsettomuuskokemukselleni käynyt, jos hoidot olisimme tuloksettomina lopettaneet v. 2011.
Täällä tuntuis että nenkat alkaa, että ei tainnut tästä yrityksestä tällä kertaa mitään tulla. Mutta ehkä seuraavassa kierrossa ovuloin, who knows

tiedän, ettei kaksi mene siinä samalla kuin yksi. Olen tämän iltatähden ottanut nautiskelun kautta. Kahden kanssa se olisi vaikeampaa.

Yölento :) Lapsien ikäerolla lienee vaikutusta? Jos eivät ole ihan peräperää syntyneet, niin on jo helpompaa?

Yölento :) Lapsien ikäerolla lienee vaikutusta? Jos eivät ole ihan peräperää syntyneet, niin on jo helpompaa?
Kaksi on silti enemmän kuin yksi. Kaksi lasta eri osastoille päiväkotiin, kahdet vaatteet päälle ja pois. Kahdet vanhempainillat, kaksi uhmaikää ja mikä pahinta, kaksi teini-ikää. Ja jos tässä nyt ryhtyisi yrittämään, tuskin heti tärppäisi, olisin 48-50 synnyttämässä, lähes 70v kun lapsi on täysi-ikäinen.... Mutta jos odottaisi vielä muutaman vuoden, niin iltatähti nro 2 voisi heti aikuistuttuaan ryhtyä hoitamaan mahdollisesti liikuntakyvytöntä dementoituvaa äitiä. Pitääkin miettiä vielä ;)

Yölento :) Täällä sovittu, että jään kotiin ja ilmoitan aaian työnantajalle jonkun päivän sisällä.

Jos työantajalle riittää 2kk ilmoitusaika, ehdin olla tasan 4kk ja 2vk kotona.

Tämä asia lienee pieni shokki heille:smiley-ashamed004 :laughing002
Ilman tuuraajaa tuskin voivat olla näin pitkän ajan...tuuraaja tosin on varmasti vaikea saada näin lyhyeksi aikaa, koska työn oppiminen ottaa myös aikansa. Työt eivät voi myös jäädä kasautumaan. Jokin radikaalimpi muutos tapahtuu.

Tähti, Onnea päätöksestä. Eiköhän se ihan hyvin mene. Minulle nämä kotona vietetyt vuodet ovat olleet ihan parhaita, myös ensimmäisten lasten kanssa

Takaisin