Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klo4 yöllä testiin ei raskaana. No empä ihmettele, mutta veetuttaa silti.
Tissit ollu taas kipeet muutaman pv, nännit ihan kosketusarat, mutta näemmä se kuuluu vaan mun menkkoja edeltävään oireistoon.
Ovis oli kai toissa maanantaina että pitäis näkyy jo.
Siinä on vaakakupeissa kaksi asiaa, vauvakuume ja biologinen vanhemmuus. Siinä kohtaa kun vauvakuume on isompi tarve kuin biologisen vanhemmuuden tarve, siinä kohtaa käytetään lahjasoluja omien solujen sijaan. Monella naisella vauvakuume on niin suuri, että kaikki keinot ovat käytössä, ehkä miehillä harvemmin on yhtä kovaa vauvakuumetta. Mutta kyllä niitäkin miehiä on, jotka tekevät mitä tahansa saadakseen lapsen, biologisesta vanhemmuudesta riippumatta.
Tää on varmaan just asian ytimessä. Eli itselläni ei siis ole ollutkaan oikeastaan vauvakuumetta, vain tarve tuohon biologiseen vanhemmuuteen. Ja miehellä kuulostaa olevan samoin. Ajattelen että sitä lasta täytyy haluta PALJON jos on valmis myös ei-biologiseen. Itse en oo koskaan oikeastaan edes lapsista välittäny mutta silti kaipuu omaan heräsi 35-vuotiaana. Onneksi näyttää olevan vielä mahdollista (nyt 36 vee ja 27+0).
Tietääkö kukaan tapausta jossa mies olisi naista aktiivisemmin halunnut ei-biologisen lapsen jos biologisen saaminen ei ole onnistunut? Jotenkin tuntuu täysin mutulla että nimenomaan tuo vauvakuume olisi enemmän ns naisten juttu? Voin olla täysin väärässäkin :)
MariQ, no ei kai sentään vielä?! Alkiokin voi alkaa kiinnittyä vasta 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen.Klo4 yöllä testiin ei raskaana..
Ovis oli kai toissa maanantaina että pitäis näkyy jo.
Onhan tässä oviksesta jo 13pvMariQ, no ei kai sentään vielä?! Alkiokin voi alkaa kiinnittyä vasta 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen.
Bongasin ovisplussan ti, mutta vielä en ole edes testannut. Käsittääkseni alkaa näkyä vasta aikaisintaan 8-10 päivää hedelmöittymisestä eikä välttämättä vielä silloinkaan.
No kp 26/30 mutta ovulaatiosta se 13 pv oletanMariQ :) Millä kiertopäivillä menet?
Kirveen saa heittää kaivoon vasta kp1 ja sittenkin kohti uutta ovista.
Ei se ikäkään, vaan tiedän, ettei kaksi mene siinä samalla kuin yksi. Olen tämän iltatähden ottanut nautiskelun kautta. Kahden kanssa se olisi vaikeampaa.Vielä mahis...
Älä heitä kirvestä kaivoon!!
Ihanasti sanottu, kiitos! Nytkin niin arkana tissit ku liivit otin veks. No joo olen tottunu jo pettymään vaikken haluiskaan myöntää että petyn.Kirveen saa heittää kaivoon vasta kp1 ja sittenkin kohti uutta ovista.
tiedän, ettei kaksi mene siinä samalla kuin yksi. Olen tämän iltatähden ottanut nautiskelun kautta. Kahden kanssa se olisi vaikeampaa.
Kaksi on silti enemmän kuin yksi. Kaksi lasta eri osastoille päiväkotiin, kahdet vaatteet päälle ja pois. Kahdet vanhempainillat, kaksi uhmaikää ja mikä pahinta, kaksi teini-ikää. Ja jos tässä nyt ryhtyisi yrittämään, tuskin heti tärppäisi, olisin 48-50 synnyttämässä, lähes 70v kun lapsi on täysi-ikäinen.... Mutta jos odottaisi vielä muutaman vuoden, niin iltatähti nro 2 voisi heti aikuistuttuaan ryhtyä hoitamaan mahdollisesti liikuntakyvytöntä dementoituvaa äitiä. Pitääkin miettiä vieläYölento :) Lapsien ikäerolla lienee vaikutusta? Jos eivät ole ihan peräperää syntyneet, niin on jo helpompaa?
Onpa radikaali muutos. Saako kysyä, miksi päädyitte tähän ratkaisuun?Yölento :) Täällä sovittu, että jään kotiin ja ilmoitan aaian työnantajalle jonkun päivän sisällä..