----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole mies eikä ole edes tuttavissa lahjasoluilla lapsia saaneita mutta jotenkin ajattelisin, että mies voi kokea itsensä ulkopuoliseksi, jos käytetään lahjasiittiöitä. Lahjamunasoluissa kuitenkin nainen on raskaana ja synnyttää lapsen joten se luontevammin tuntuu omalta. Toki myös adoptiolapset tuntuvat omilta, mutta se onkin jo toinen tarina.

Siinä on vaakakupeissa kaksi asiaa, vauvakuume ja biologinen vanhemmuus. Siinä kohtaa kun vauvakuume on isompi tarve kuin biologisen vanhemmuuden tarve, siinä kohtaa käytetään lahjasoluja omien solujen sijaan. Monella naisella vauvakuume on niin suuri, että kaikki keinot ovat käytössä, ehkä miehillä harvemmin on yhtä kovaa vauvakuumetta. Mutta kyllä niitäkin miehiä on, jotka tekevät mitä tahansa saadakseen lapsen, biologisesta vanhemmuudesta riippumatta.

Mulla on onnistunut tarina lahjasolujen käytöstä jossa sekä mies että nainen olivat ilmanmuuta-asenteella siis että no hard feelings vaikka toisen "takia" lahjasoluilla menivät. Uskoisin sen vaativan hyvää itsetuntoa. Mulle voisi sijaissynnytys olla kovin paikka siis että mieheni tavallaan saisi lapsen jonkun muun kanssa :smiley-ashamed005
Mä haluisin kantaa ja synnyttää, se on mun kuumeen pohja :smiley-angelic001

Hahaha, minä voisin hyvin jättää raskauden ja synnytyksen jonkun muun tehtäväksi, ei se niin kivaa ollut. :wacky:

Minulla taas yksi tärkeimmistä syistä toisen lapsen haluamiseen on se, että esikoiseni saisi verisukua enemmän, koska sukumme on älyttömän pieni, ja hekin pääosin vanhoja ihmisiä. Jos jostain syystä meidän sukusolumme eivät enää toimi, niin sitten ei toista tule, koska se ei olisi enää täyssisarus. Esikoisen olisin kyllä voinut tehdä luovutetuillakin soluilla, kunhan samoja olisi jatkossakin ollut saatavilla, juuri tuon täyssisaruuden takia.

Luultavasti, vaikka olisin ollut nuorempi, ja olis ollut pidempi aika mahdollisuus yrittää kakkosta, niin mielellään samoilla geeneillä täyssisarus. Että lapsilla olisi ollut paljon yhteistä. Mutta joo, turha sitä on spekuloida, kun ne kaksi viimeistä alkiota eivät halunneet tarttua.
Sijaissynnytys ja vieraalla sukusolulla olis voinut olla liikaa mulle :) mutta sitä vaihtoehtoa ei kyl edes harkittu, koska Suomessa ei sallittu.

Hahaha, minä voisin hyvin jättää raskauden ja synnytyksen jonkun muun tehtäväksi, ei se niin kivaa ollut. :wacky:

Minulla taas yksi tärkeimmistä syistä toisen lapsen haluamiseen on se, että esikoiseni saisi verisukua enemmän, koska sukumme on älyttömän pieni, ja hekin pääosin vanhoja ihmisiä. Jos jostain syystä meidän sukusolumme eivät enää toimi, niin sitten ei toista tule, koska se ei olisi enää täyssisarus. Esikoisen olisin kyllä voinut tehdä luovutetuillakin soluilla, kunhan samoja olisi jatkossakin ollut saatavilla, juuri tuon täyssisaruuden takia.

Suski75 :) Mulla raskaus aika oli niin super hyvää aikaa, että voisin olla aina raskaana!

En muista kuinka hyväntuulinen, hyvä vointinen, sekä täynnä tarmoa olen muulloin koskaan ollutkaan, kuin sen 9kk ajan.

Lisäksi oli ihanan jäännää, että luo uutta elämää. Joka päivä katseli mahan kasvua ja ajatteli enemmän syntyvää vauvaa, kuin töitä. Sai innolla hypistellä vauvan vaatteita :)

Sitä ihanaa raskaus aikaa niin uudelleen odottaessa...!!
:love7

Sijaissynnyttäjäksi en kykenisi, koska en pystyisi luopumaan vauvasta sen synnyttyä, sillä raskausaikana lapseen kehittyy (ainakin mulla) niin vahva side, oli se sitten omilla tai lahjasoluilla alkunsa saanut.
.

Ja sormus on tuunauksessa ja mekko menossa tuuninkiin ens viikolla

MariQ :) Oij....niin jännää aikaa teillä!!:p

Pidätkö asun piilossa sulholta ennen hääpäivää?:rolleyes:

Onko teillä hääpäivä sovittu jollekkin tietylle spesiaalille päivälle? Tai onko numeroilla tai tietyllä viikonpäivällä merkitystä?:rolleyes:

Me valittiin hääpäiväksi sellainen päivä, joista tuli numerot 1+0 --> 10 !
Ei uskota numerologiaan sokeasti, mutta maistraatissa sattui olemaan silloin pari päivää vapaana, joista valittiin tämä:grin

.

MariQ :) Oij....niin jännää aikaa teillä!!:p

Pidätkö asun piilossa sulholta ennen hääpäivää?:rolleyes:

Onko teillä hääpäivä sovittu jollekkin tietylle spesiaalille päivälle? Tai onko numeroilla tai tietyllä viikonpäivällä merkitystä?:rolleyes:

Me valittiin hääpäiväksi sellainen päivä, joista tuli numerot 1+0 --> 10 !
Ei uskota numerologiaan sokeasti, mutta maistraatissa sattui olemaan silloin pari päivää vapaana, joista valittiin tämä:grin

.
Joo hän näkee mut vasta kirkossa sitten mekossa, ja pvm on miehen valitsema, päihteettömän eläm merkkipäivä toki jo vuosia vuosia ennemmin, uusi elämä silloin alkoi ja nyt tavallaan uudelleen hänen ekan avioliiton myötä

Joo hän näkee mut vasta kirkossa sitten mekossa, ja pvm on miehen valitsema, päihteettömän eläm merkkipäivä toki jo vuosia vuosia ennemmin, uusi elämä silloin alkoi ja nyt tavallaan uudelleen hänen ekan avioliiton myötä

MariQ :)
jeee...onhan teillä kohta jännää!!:cheers:cheers:cheers

Saat astella kirkkoon yllätyksellisesti! WAU!!:love017:love017:love017

.

Last edited by a moderator:
aloitan varuiksi kuitenkin luget, vaikka heitin ne jo mielessäni kaivoon.

Hannuli77 :)

Haha haa...:p

Toivotaan parasta.

Mäkin aloitin letrot ja otin tupla-annoksena, jotta vaikka tämä inssi toisi vihdoin onnen:joyful:

Ota huomenna vielä uusinta miehen kanssa, niin sun kierto on sinetöity:grin:cheers

Tää tuli nyt ihan miehen aloitteesta, otti mut melkein heti töistä tullessaan :p Teki parin päivän erossaolo selkeästi hyvää. Ja pakko sanoa että erityisen hyvältä tuntuu, ettei ole koskenutkaan pulloon. Hän yrittää, mun ja meidän takia :Heartred Vaikka on lapseton viikonloppu. Tuollaisena sitä rakastan!

Jaa niin, mulla tuli yhdynnän jälkeen vähän vaaleanpunaista vuotoa... ei mitenkään erityisen rajua menoa ollut, että se olisi saanut vuotamaan. Ehkä. Voisko olla jotain ovisvuotoa, jota valui sperman mukana?

Jaa niin, mulla tuli yhdynnän jälkeen vähän vaaleanpunaista vuotoa... ei mitenkään erityisen rajua menoa ollut, että se olisi saanut vuotamaan. Ehkä. Voisko olla jotain ovisvuotoa, jota valui sperman mukana?

Hannuli77 :)
Jospa se jo tärppäs heti!:p

Takaisin