Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en nyt oikein Suski ymmärrä sun hyökkäävää asennetta, olen pahoillani. Täs on nyt 2 ihan eri elämäntilannetta, joista puhun. Lasten isä ja nykyinen mies on eri henkilöitä. Kun olimme vuoden seksittä lasten isän kanssa, ei siihen liittynyt lastenhankintaa. Lapsi oli kuuri syntynyt, olin kipeä siitä puoli vuotta ja ajatus koko seksistä ällötti, kun oli väsynyt ja symbioosissa vauvan kanssa. Mä oon vähän allerginen tolle pihtaamis-sanalle... pihtaaminen on mun mielestä tietoista kiusantekoa. "Voisin antaa, mutta en kiusallakaan anna." Haluton voi taas olla ihan muista syistä ja väkisin ei musta kenenkään pidä seksiä harrastaa. Jos toiselella osapuolella on haluja, hän voi kyllä hoidella itse itsensä vähän aikaa. En siis ole esittänyt kenellekkään tekeväni lasta tai mitään sopimuksia tehnyt.Meinaatko, että huora olisi tehnyt yhdessä miehesi kanssa lapsen vai millä tavalla huora liittyy lastenhankintaan? Miehesi siis oli sopinut kanssasi, että yritätte saada lasta, ja sitten sinä sopimuksestanne huolimatta pihtasit vuoden? Aika paha, kyllä tuossa kohtaa olisin miehellekin jo sanonut, että jos nainen esittää tekevänsä miehen kanssasi lasta ja pihtaa vuoden, on syytä vaihtaa sanassaan pysyvämpään naiseen.
Vai olenko nyt ymmärtänyt väärin, eikö teillä ole sovittu lasten yrittämisestä, ja yrität miehen tietämättä? Jokin kuviossa ei täsmää... Oletko varma, että mies edes haluaa lasta?
Mä luulen että hiivin taka-alalle. En ole kiinnostunut ylimääräisestä draamasta ja tän keskustelun sävy on nyt aivan turhaan todella negatiivista. Kaikille mukavaa loppuelämää ja plussa onnea!
HumptyD, meillä tärppikierrossa mies oli työmatkalla viikon, sunnuntaista lauantaihin. Ovis oli torstaina. Niinpä vain joku sinnikäs yksilö siellä odotteli sunnuntaista torstaihin. Joten heikko ajoitus voi silti johtaa plussaan. Yritystä oli siis yli kaksi vuotta, tahti oli yleensä talletuksia joka toinen päivä.
Eilen jos näit plussan, tänään olis 0 dpo ja huomenna 1 dpo. Talletteluonnea!Mä rupeen kans siirtymään kohta piinailemaan, eilen kp12 ja ovistestissä kaksi viivaa.. Eli tänään dpo1? Greippimehusta oon jo oppinut tykkäämään ja nyt tässä kierrossa fiilis enemmänkin uteliaan jännittynyt :)
Halauksia kaikille
Tähti, voi kakkeli taas... Halaus!
Täällä kp 22/27-30 ja tälläkään kierolla en näemmä tiputtele. Ainoa mikä muuttunut on toi ubikinoni 300 mg eli tehoaa ainakin tohon. Tilasin nyt sitä kuningatar hyytelöä myös.
Omituisia nippasuja mahassa ja kaksi päivää sitten menkkakipuja. Nyt ei juuri mitään edes tissit kipeenä kun on aamu.
Kukaan piinailemassa? Oon ihan sekaisin muiden maailman menosta.
En halua enää koskaan tilannetta, että pelottaa ja ahdistaa mennä kotiin. Elin sellaista lasten isän kanssa 13v.