T
Tähti ★
Vieras
Mä oon jo niin vanha etten saa ees klinikalta apua. Jep jep.
MariQ :) Suomessa et, mutta muualla maailmassa yhä saat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon jo niin vanha etten saa ees klinikalta apua. Jep jep.
Peppipupu, erittäin viisaasti ja inhimillisesti kiteytetty. Ihminen, sitä rakastan. Sitä maailman ihaninta ja kilteintä, jonka kanssa on intohimoa ja syvä yhteys. Alkoholi on kolmas pyörä, joka pyrkii siihen väliin. Mies tsemppaa nyt tosissaan, on ollut juomatta. Olen ollut lähellä, pitänyt hyvänä. Ollut tukena. Jos siinä ei paneminen ja vauvat ole päällimmäisenä prioriteeteissa, on se ihan ymmärrettävää. Miehen alkoholismihan ei näy päällepäin. Hän ei ole rapajuoppo, vaan työssäkäyvä siisti komea mies, jolla poika jolle on isänä joka toinen viikonloppu. Mutta se siitä.Hei siskot rauhassa! Tää liippaa nyt sitä samaa keskustelua masentumisesta. Ihan totta jos et ole alkoholisti tai elänyt vierellä ihan hirveesti en menis kommentoimaan. Se on sairaus. Joka muuttaa ihmisen. Se ihminen johon olet rakastunut on todella kaukana usein kun juova juo. Se on se koukku... Joo jokainen ottakoon vastuun teoistaan jne jne mutta kun se ihminen ei voi sille sairaudelleen juuri mitään kun se muuttaa ajattelua myös kun on selvin päin.
Mä en jaksanut. Enkä tuomitse itseäni. Mutta satasella nostan hattua niille jotka jaksaa ja uskoo ja välittää juovista. Hannuli
Myöskään ulkopuolinen ei voi oikein tilannetta arvioida oikein. Juominen aiheuttaa tietynlaista käytöstä, jokainen on kuitenkin yksilö ja siellä juova sisällä on oikeasti ihminen!
Hannuli jaksat niin kauan kun jaksat. Toivon, että teidän tarina menee paremmin kun mun ja exän. Meillä oli pettämisen lisäksi väkivaltaa. Sä tarvitset ennen kaikkea tukea. Sinä urhea nainen! Teet elämästäsi just sellaista kun haluat! Pus!
Hannuli77 :) Toivottavasti se on teillä rakkaus. Joskus nämä asiat sekoitetaan "läheisriippuvuuden" kanssa.
Mutta koska teillä on rakkautta, mies sallii varmasti klinikka käynnit ja jopa maksaa sun puolesta ne :)
Ovisplussa. Vitun vittu. Arvatkaa sainko munaa eilen? Seuraava mahdollisuus olisi perjantaina, että tää kierto oli niinku tässä. Kohta 2 vuotta yritystä.
Sitä maailman ihaninta ja kilteintä, jonka kanssa on intohimoa ja syvä yhteys. Alkoholi on kolmas pyörä, joka pyrkii siihen väliin. Mies tsemppaa nyt tosissaan, on ollut juomatta. Olen ollut lähellä, pitänyt hyvänä. Ollut tukena. Jos siinä ei paneminen ja vauvat ole päällimmäisenä prioriteeteissa, on se ihan ymmärrettävää. Miehen alkoholismihan ei näy päällepäin. Hän ei ole rapajuoppo, vaan työssäkäyvä siisti komea mies, jolla poika jolle on isänä joka toinen viikonloppu. Mutta se siitä.
Mua anteeks nyt vituttaa niin, että en tiedä miten päin olisin. Miehen kanssa riita eilen, yllätysyllätys, seksistä. Ovis näillä näppäimillä, edellisestä seksikerrasta liki KUUKAUSI, ja hän ei halua! Suuttui mulle, kun en ymmärrä, miltä hänestä tuntuu kun ei seiso. Mä taas itkin ja loukkaannuin, että ei kyse ole kuin siitä että hän ei halua MUA. Kun seisomisen kanssa ei ole ollut ongelmia, jos mies on ollut sillä päällä. Oon ite ollut haluton edellisessä suhteessa, ja silloin ihan siksi, että seksi kyseisen ihmisen kanssa ällötti. Siksikin oon herkillä, kun pelkään että aiemmin niin seksuaalinen mies ei enää vaan kiihotu musta. Niin tai näin, tää viikonloppu (ja tod.näk. ovis ja koko kierto) on menetetty
Itsekästä olisi väen vängällä vaatia ja pakottaa, saati mennä klinikalle toisen selän takana.
Voi tosiaan olla, että klinikalta todettaisiin, että lapsen etu on syntyä vakaaseen parisuhteeseen jossa ei ole alkoholiongelmia, tai ihan vain yhden vanhemman perheeseen, jossa ei ole alkoholiongelmia. Jos parisuhteen lopettaa, sitten asia on eri, sinkkuna vielä onnistuisi.
Eli jos haluaa tehdä lapsen epävakaassa suhteessa jossa on alkoholiongelmaa, sitten se on pakko tehdä luomuna, ainakin Suomessa, ja toivoa, että mies on yhteistyöhaluinen.