----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hannuli, mikäli olen ymmärtänyt oikein miehelläsi ei välttämättä ole tarjolla priimasiittiöitä, kun on aina välillä hunningolla. Et siis voi tietää millainen pupuemo olisit, jos tarjolla olisi vikkeliä, hyvälaatuisia siittiöitä.

Sitten vain sinkkunaisena hoitoihin. Jos tulee plussa, voit siinä kohtaa todeta miehelle, että se on minä ja lapsi tai byebye, jos ei tule plussaa, niin sitten mikään ei muutu, mutta tiedät yrittäneesi. Ei kuulosta niin vahvalta suhteelta, että sen vuoksi kannattaisi vauvahaaveet heittää pois.

Suski75 :) Veit sanat suusta!

Hannuli77 :) Tekisin, noin.... olet ehkä liiaksi ripustautunut tuohon mieheen, vaikka kuullostaa siltä, ettei sinun oikeasti tarvitsisi....

Last edited by a moderator:
Hannuli, mikäli olen ymmärtänyt oikein miehelläsi ei välttämättä ole tarjolla priimasiittiöitä, kun on aina välillä hunningolla. Et siis voi tietää millainen pupuemo olisit, jos tarjolla olisi vikkeliä, hyvälaatuisia siittiöitä.

Hannuli77 :)

Yölento sanoi hyvin! :joyful:

Ei kaikki tosiaan ole vain sun munasoluista kiinni, ei niistä kaikista ole parasta ennen päiväys vielä ohi.

Jos saat hyvät siittiöt, lopputulos on raskaus! :) Klinikalta saat vain parasta! Eikä tarvitse maksaa itseä kipeäksi (=inssi). Eikä sun miehen tarvitse edes tietää koko asiasta, jos siellä käyt, kun ette asu yhdessäkään.

Vielä ehdit, olet 42v...?

Inssin saa, siihen saakka, kun täyttää 46v.

Voi olla, että niitä tarvitsee ottaa useampi, mutta voi onnistua jopa kerrasta, kuten meillä kävi 42-vuotiaana.

Nyt meillä ei enää onnistunut kerrasta, mutta ikäkin on jo eri, joten sun kannattaa toimia nopeasti :) Meillä on yhteensä 6inssiä takana, välillä on ollut taukoja, eikä oviskaa aina osu täysin, koska viikonloppuisin hoitoja ei tehdä. Me jatketaan niin kauan, kunnes onnistuu...mahis on enää 5-6 inssiä, koska hoitosuhde loppuu 46v.

Lapsen teko mielessä ymmärrän Hannulia. Ikää jo on ja tässä mies. Mutta ikävä ettei ole halukkaampi sängyssä eikä lapsen teossa.
Pettämistä itse en osaisi antaa anteeksi. Silloin saisi mun puolesta mennä muitten mukaan. Mutta jokainen omalla tyylillä.

Tuo paine ja seisokki ongelmat on hankalia. Voisko siihen auttaa villimpi seksi vai mikä. Miehen pitäis tuntea olo rennoksi.

Pettämistä itse en osaisi antaa anteeksi. Silloin saisi mun puolesta mennä muitten mukaan. Mutta jokainen omalla tyylillä.

Tuo paine ja seisokki ongelmat on hankalia. Voisko siihen auttaa villimpi seksi vai mikä. Miehen pitäis tuntea olo rennoksi.

Hannuli77 :) Oon pettämisestä samaa mieltä Muskan kanssa!

Sähän et ole pettänyt?

Jos käyt klinikalla sinkkuna hoidossa, se ei ole minusta pettämistä tässä sun tapauksessa... :)

Olet ehkä liian kiltti tms...

.

Kihloissa käytiin, mutta se purkautui vuosi sitten pettämiseem. Siitä asti tää on ollut tämmöistä on/offia. Ja siis tänään tulee lapset taas mulle. Jos ei seksiä ole muutenkaan, niin ei ainakaan noiden teinien kotona ollessa. Ja luultavasti mies menee käymään välillä omaan kotiinsa.

Hannuli77 :) Älä pahoita mieltäsi, mutta mun on pakko sanoa, etten voisi harrastaa seksiä on/off suhteessa, jos suhde on purkautunut pettämisen seurauksena....

Olet arvokkaampi, kuin tuo, jolla tavalla miehesi sinua kohteli:Heartpink

Mun ois supervaikea ajatella miehen tuntemuksia ja rentoutta, jos taustalla olisi pettäminen...olisin varmasti vain katkera tai vihainen!

Ei hänen seisokki taitaisi olla ykkösjuttu, koska onhan sitä ollut, jos on vieraissa käynyt. Jos nyt suoraan sanon, ei tulis omastakaan seksistä mitään, kun ajattelisi sitä, että toinen on käynyt salaa pettämässä ja sitten vielä se, että ryyppää viikkoja putkeen, eikä ne siittiöt varmasti siten ole priimaa.

Hannuli77 :) Minusta olet ripustautunut liiaksi tuohon mieheen. Ajattele sitä, ettei häntä kiinnostanut yhtään mikään, kun kävi vierasta köyrimässä:arghh:

Vitsit, kun meinaan suuttua sun puolesta!:banghead:
(täällä ei oo hymiöö, jossa potkitaan toista, laittasin sen tähän...no ehkä tuo :smiley-angry026)
.

Tuo pettämisen hyväksyminen on kyllä Hannulin oma asia. Siinä turhaa lähteä neuvomaan. Voi sanoa kuinka itse suhtautuisi mutta ei nyt neuvoa.
Meistä kukaan ole.täydellinen.
Hannuli kuitenkin kuumeilee täällä niinkuin muutkin. Ja plussaa toivon niinkuin kaikille täällä!!!

Ei hänen seisokki taitaisi olla ykkösjuttu, koska onhan sitä ollut, jos on vieraissa käynyt.

Hannuli77 :) Minusta olet ripustautunut liiaksi tuohon mieheen. Ajattele sitä, ettei häntä kiinnostanut yhtään mikään, kun kävi vierasta köyrimässä:arghh:

.

Ei voi ku peesata!!!
Oot niin paljon arvokkaampi mitä tuollainen pettävä kotioloissa eunukki-pukki ansaitsee!!! On offiin ei pidä tyytyä et oo tyytyväinen siin itsekään joten mikset hitto soikoon ota onnee omiin käsiin, mies hiiteen, ite klinikalle jne!!!!! Letrot ei oo kalliita ja inssi muutaman satasen( muistaakseni)

Tule onnelliseksi oman voimasi kautta!!!!

Pettäminen on asia, mitä ei voi hyväksyä, mutta sen yli voi päästä. Ulkopuolelta asiat näkee yksipuolisesti, ei näe niitä asioita mitkä on mihinkin johtanut, millainen mun mies on pohjimmiltaan, miten sen lapsuus- ja nuoruuskokemukset on tehnyt siitä sellaisen, jonka on vaikea uskoa että joku tosissaan on ja pysyy sen rinnalla. Mä en mielestäni ripustaudu. Meillä vaan on takana niin isot tunteet, että en voisi kuvitella elämääni kenenkään muunkaan kanssa. Kokeilin tapailla muita meidän puolen vuoden eron aikana. Lopputulema oli aina, että kaipasin vain yhden luo. Kukaan muu ei tunnu samalta. Tuo seisomisjuttu on taas ihan oikeasti herkkä asia, eikä mitenkään poikkeuksellista. Kun on paineita työ- ja yksityiselämässä, ei seksi ole päällimmäinen asia. Ei mullekkaan. Meillä on läheisyttä, seksi on hyvää ja "kaikilla herkuilla", silloin kun on. Tää on vaihe, niitä tulee, kaikille väittäisin. Itsekästä olisi väen vängällä vaatia ja pakottaa, saati mennä klinikalle toisen selän takana. Ei vauva ole mulle kuitenkaan pakkomielle, että haluaisin sen keinolla millä hyvänsä. On päiviä, jolloin mietin, että ihan hullu ajatus edes, kun nyt elämä on jo niin sujuvaa ja mulla omaa aikaa ja parisuhdeaikaa ja lapset isoja ja helppoja.

Tää kierto nyt meni näin. Tulee uusia. Olin alunperinkin sillä mielellä, että jos lasta ei itsekseen ilman hoitoja tule, sitä ei ole enää mulle tarkoitettu. Säästyypähän ainakin lugeja, kun ei tartte tähän kiertoon käyttää. Ehkä pikku tauko piinailussa tekee jopa hyvää. Ja ainakin mun kroppa toimii, kun ovuloin ilman lääkitystä :)

Hannuli, hyvä että tiedät mitä haluat. Ei tunteitaan voi valita. Meillä oli myös niin, että alusta asti oli selvää, ettei hoitoihin lähdetä.

Teet Hannuli juuri niinkun parhaaksi näet. Eikä kukaan täällä tarvitse selvityksiä sinun päätöksistösi. Your life your rules.
Pettäminen on kamala asia, olen ollut molempina osapuolina. Nykyisessä suhteessa ei ole ollut pettämistä mutta jos sitä käy oikein miettimään miten itse reagoisi niin tuskin suhde menisi katkolle Jos kyseessä oli vain ns yhden illan pano. Eri asia jos suunnitelmallista selän takana yhteydenpitoa, säätämistä, tunteita & seksiä sit olis liikaa.
Seisokkiongelmista myös kokemusta ja tämä yhdessä suhteessa jossa miehellä oli masennus. Hyvin hyvin herkkä asia ja hankala käsitellä kun miehisyys kyseessä.
Mutta siis tarkoitus ei ollut omaa napaa kaivaa vaan sulle tsempit kuin myös sympatiat ja toivottavasti sitten seuraavaan kiertoon onnistaa paremmin!

Kiitos sanoistanne! Ihmissuhteet on moninaisia ja monimutkaisia. Se että on Rakkaus, merkitsee eniten. Olen elänyt vuosia suhteessa, jossa ahdisti ja tunteet olivat kuolleet. Sellaiseen en enää pystyisi.

Vielä ei ole munasolu irronnut, ja itse asiassa aamuinen testi ei ehkä vielä ollutkaan lopullinen plussa. Koitan pidätellä munasolua kiinni viimeiseen asti :grin Sinnittele sinnittele, huomisiltaan ainakin. 24-48h plussasta, siihen toivoni laitan. Sitten voisi vielä teoreettiset mahdollisuudet olla. Jos saan seksiä. Ja minähän saan!

Jos heppi nousee vieraissa sängyissä mutta ei omassa, on se minusta ihan viimeisiä merkkejä siitä, että suhde on loppu.

Ymmärrän kyllä senkin, ettei välttämättä yksinkään lasta halua tehdä, etenkin jos lapsia on jo. Ja jos ei vakaa parisuhdekaan ole erityisen tärkeä arvo, voi hyvin tyytyä on-off-suhteeseenkin. Elämä on täynnä valintoja.

Suski, tuo nyt oli aika kärkkäästi sanottu. Heppi seisoi kyllä omassakin sängyssä ennen ja jälkeen episodin, jota en enempää avaa. Tämä potenssiongelma on ollut viime kuukausina tapetilla, ja oikeastaan mun silmissä ongelma on ollut, että mies haluaa "väärään aikaan". Mulla kun se on just tasan ne muutamat päivät jolloin olisi "pakko".

On se kyl herkkää sen sanon. Mekin mentiin joskus ”muumimukilla”, kun yhdyntä ei vaan onnistunut ja mies halus kuitenkin joka kiertoon antaa mahdollisuuden yrittää lasta.
Nyt on ollut paljon enemmän seksiä, kun ei ole koko ajan joku lapsettomuushoitokuuri päällä. Hyvä niin.

Hei siskot rauhassa! Tää liippaa nyt sitä samaa keskustelua masentumisesta. Ihan totta jos et ole alkoholisti tai elänyt vierellä ihan hirveesti en menis kommentoimaan. Se on sairaus. Joka muuttaa ihmisen. Se ihminen johon olet rakastunut on todella kaukana usein kun juova juo. Se on se koukku... Joo jokainen ottakoon vastuun teoistaan jne jne mutta kun se ihminen ei voi sille sairaudelleen juuri mitään kun se muuttaa ajattelua myös kun on selvin päin.

Mä en jaksanut. Enkä tuomitse itseäni. Mutta satasella nostan hattua niille jotka jaksaa ja uskoo ja välittää juovista. Hannuli :salut

Myöskään ulkopuolinen ei voi oikein tilannetta arvioida oikein. Juominen aiheuttaa tietynlaista käytöstä, jokainen on kuitenkin yksilö ja siellä juova sisällä on oikeasti ihminen!

Hannuli jaksat niin kauan kun jaksat. Toivon, että teidän tarina menee paremmin kun mun ja exän. Meillä oli pettämisen lisäksi väkivaltaa. Sä tarvitset ennen kaikkea tukea. Sinä urhea nainen! Teet elämästäsi just sellaista kun haluat! Pus!

Meillä oli pettämisen lisäksi väkivaltaa. Sä tarvitset ennen kaikkea tukea. Sinä urhea nainen! Teet elämästäsi just sellaista kun haluat! Pus!

Peppipupu :) Väkivaltaa....oi hirvitys mitä olet kokenut :hug013

Kiitos sanoistanne! Ihmissuhteet on moninaisia ja monimutkaisia. Se että on Rakkaus, merkitsee eniten. Olen elänyt vuosia suhteessa, jossa ahdisti ja tunteet olivat kuolleet. Sellaiseen en enää pystyisi.

Vielä ei ole munasolu irronnut, ja itse asiassa aamuinen testi ei ehkä vielä ollutkaan lopullinen plussa. Koitan pidätellä munasolua kiinni viimeiseen asti :grin Sinnittele sinnittele, huomisiltaan ainakin. 24-48h plussasta, siihen toivoni laitan. Sitten voisi vielä teoreettiset mahdollisuudet olla. Jos saan seksiä. Ja minähän saan!

Hannuli77 :) Toivottavasti se on teillä rakkaus. Joskus nämä asiat sekoitetaan "läheisriippuvuuden" kanssa.

Mutta koska teillä on rakkautta, mies sallii varmasti klinikka käynnit ja jopa maksaa sun puolesta ne :)

Takaisin