Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitten vain sinkkunaisena hoitoihin. Jos tulee plussa, voit siinä kohtaa todeta miehelle, että se on minä ja lapsi tai byebye, jos ei tule plussaa, niin sitten mikään ei muutu, mutta tiedät yrittäneesi. Ei kuulosta niin vahvalta suhteelta, että sen vuoksi kannattaisi vauvahaaveet heittää pois.
Hannuli, mikäli olen ymmärtänyt oikein miehelläsi ei välttämättä ole tarjolla priimasiittiöitä, kun on aina välillä hunningolla. Et siis voi tietää millainen pupuemo olisit, jos tarjolla olisi vikkeliä, hyvälaatuisia siittiöitä.
Pettämistä itse en osaisi antaa anteeksi. Silloin saisi mun puolesta mennä muitten mukaan. Mutta jokainen omalla tyylillä.
Tuo paine ja seisokki ongelmat on hankalia. Voisko siihen auttaa villimpi seksi vai mikä. Miehen pitäis tuntea olo rennoksi.
Kihloissa käytiin, mutta se purkautui vuosi sitten pettämiseem. Siitä asti tää on ollut tämmöistä on/offia. Ja siis tänään tulee lapset taas mulle. Jos ei seksiä ole muutenkaan, niin ei ainakaan noiden teinien kotona ollessa. Ja luultavasti mies menee käymään välillä omaan kotiinsa.
Tuo paine ja seisokki ongelmat on hankalia. Voisko siihen auttaa villimpi seksi vai mikä. Miehen pitäis tuntea olo rennoksi.
Ei hänen seisokki taitaisi olla ykkösjuttu, koska onhan sitä ollut, jos on vieraissa käynyt.
Hannuli77 :) Minusta olet ripustautunut liiaksi tuohon mieheen. Ajattele sitä, ettei häntä kiinnostanut yhtään mikään, kun kävi vierasta köyrimässä:arghh:
.
Meillä oli pettämisen lisäksi väkivaltaa. Sä tarvitset ennen kaikkea tukea. Sinä urhea nainen! Teet elämästäsi just sellaista kun haluat! Pus!
Kiitos sanoistanne! Ihmissuhteet on moninaisia ja monimutkaisia. Se että on Rakkaus, merkitsee eniten. Olen elänyt vuosia suhteessa, jossa ahdisti ja tunteet olivat kuolleet. Sellaiseen en enää pystyisi.
Vielä ei ole munasolu irronnut, ja itse asiassa aamuinen testi ei ehkä vielä ollutkaan lopullinen plussa. Koitan pidätellä munasolua kiinni viimeiseen asti Sinnittele sinnittele, huomisiltaan ainakin. 24-48h plussasta, siihen toivoni laitan. Sitten voisi vielä teoreettiset mahdollisuudet olla. Jos saan seksiä. Ja minähän saan!