Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seitsemännellä luokalla saimme oppilaanohjauksen tunnilla seksivalistuksesta yhden kortsun, jonka opettaja käski aina pitää lompakossa tai kukkarossa mukana. Varmaan sitä viisi vuotta siellä kannoin ilman minkäänlaista käyttötarvetta, kunnes joku kertoi että niissä on käytettävä-ennen-päivämäärä, sitten heitin sen roskikseen.
Tosin raskautumisen vaikeudesta ei kukaan puhunut
No kun opettaja käski! Väitti, ettei koskaan voi etukäteen tietää, milloin sitä tarvitsee, niin toki minä uskoin. Vaikka siis tuossa vaiheessa minulla ei ollut minkäänlaista äksöniä tuolla saralla.Suski75 :) Ajattelit pitää varuiksi lompakossa mukana, hauska
No kun opettaja käski! Väitti, ettei koskaan voi etukäteen tietää, milloin sitä tarvitsee, niin toki minä uskoin. Vaikka siis tuossa vaiheessa minulla ei ollut minkäänlaista äksöniä tuolla saralla.
Aikuisena olen ihan osannut sanoa "ei" jos ei kumia ole, eikä sekään mikään maailmanloppu ole ollut.
Mä en tiedä mutta jotenkin masentaa ja halusin jonkun plussaavan että saisi uskoa tähän projektiin jotenkin.
No, on poissuljettu niin kauan kun kuitenkin jollain tasolla olen yhdessä tuon miehen kanssa. Jos olisin ihan yksin, harkitsisin sitä kyllä. Vaikka sekään mitään auta, jos mun solut on kaput.Hannuli, oliko se inssi lahjoitussoluilla ihan poissuljettu? Voisi olla hyväksi sinun mielenterveydellesi.
Onko siis niin, että tuo luteaalivaihe on ilman lääkitystä suurinpiirtein sama aina? Eli ovis liikkuu lutis on sama - >kierto loppuu mulla ovis plus 9-10 päivää? Toi menis mun kalenterin tuntemuksiin aika hyvin.
No, on poissuljettu niin kauan kun kuitenkin jollain tasolla olen yhdessä tuon miehen kanssa. Jos olisin ihan yksin, harkitsisin sitä kyllä. Vaikka sekään mitään auta, jos mun solut on kaput.
HumptyD :)Tähti, miten g-pistettä voi puristaa?
Minusta tuntuu, että silloin kun itse olin nuori, pidettiin ihan automaationa, että lapset "hankitaan" 25-30 -vuotiaana, eikä asiaa edes harkita lähempänä 40 tai yli (tulee vaan kromosomivikaisia tmv.)... voi kun olisi tiennyt, mihin itsekin "joutuu"...
No, on poissuljettu niin kauan kun kuitenkin jollain tasolla olen yhdessä tuon miehen kanssa. Jos olisin ihan yksin, harkitsisin sitä kyllä. Vaikka sekään mitään auta, jos mun solut on kaput.
En ole, ei edes asuta yhdessä, toki yli puolet viikosta ollaan yhdessä ja aina kun lapset on isällään. Kihloissa käytiin, mutta se purkautui vuosi sitten pettämiseem. Siitä asti tää on ollut tämmöistä on/offia. Ja siis tänään tulee lapset taas mulle. Jos ei seksiä ole muutenkaan, niin ei ainakaan noiden teinien kotona ollessa. Ja luultavasti mies menee käymään välillä omaan kotiinsa.Hannuli77 :) Oletko naimisissa?