----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milloin Hirvi sulla on testattu kilppariarvot? Mä kävin eilen ja sain vastaukset tänään, olivat 1.15 ja 15 et käsittääkseni tosi hyvät. Ainakin TSH.
 
mitä jos haen ja pääsen takaisin opiskelemaan jne jne jne... pohdin liikaa kaikkea. Uskon minä pikkiriikkisen horoskooppien luonnekuvauksiinkin.

Kortisonia ajattelin siksi kun olen niin epätoivoinen jo, ja joskus kuulemma määrätään hedelmöityshoitojen yhteydessä. Ja pillereitä on niin helppo popsia. Tyhmä idea varmaan. En ainakaan tässä kierrossa kokeile kun en tiedä tsh-arvostakaan.

Hirvi :) Kiinnostavalta kuullostaa, että lähtisit opiskelemaan...vielä iällä... :)

Saako kysyä mitä alaa?:rolleyes:

Useaa kunnei opiskelu kiinnosta edes nuorena.

Mielenkiintoista:angel3 Kerro jotain...:grin:eek:

.
 
Jaa, mä en ole huomannut, ett Q10 olisi kiihdyttävää, mutta niinpä kai olemme erilaisia. Minulle kortisoni on aivan automaattinen juttu, jos menen alkionsiirtoon. Yhtäkään 15-20 alkiosta, jotka minuun on laitettu ei ole tarttunut, ennenkuin antoivat prednisolonia. Tytär syntyi kolmannesta alkaneesta raskaudesta prednisolonilla. otin sitä 10 mg päivässä ehkä 10 viikkoa. Mutta normaalit terveet ihmiset eivät moista ainetta tarvitse, vain me "steriilit" :)
 
Jaa, mä en ole huomannut, ett Q10 olisi kiihdyttävää, mutta niinpä kai olemme erilaisia. Minulle kortisoni on aivan automaattinen juttu, jos menen alkionsiirtoon. Yhtäkään 15-20 alkiosta, jotka minuun on laitettu ei ole tarttunut, ennenkuin antoivat prednisolonia. Tytär syntyi kolmannesta alkaneesta raskaudesta prednisolonilla. otin sitä 10 mg päivässä ehkä 10 viikkoa. Mutta normaalit terveet ihmiset eivät moista ainetta tarvitse, vain me "steriilit" :)

Katjusha :) Q10 on todella kiihdyttävää.

Harmittaa, kun sillä voisi saada laatuaparantavia vaikutuksia.

Mikä sun on verenpaine:rolleyes:

Mulla luvut 110/60 ja syke 48. Herkästi kiihdyttää vaikka kuppi kahvia, saati Q10.
Nyt jo vihreä tee tuntuu varsin piristävältä kahvin sijaan...:sorry:

.
 
Jokaisen keho reagoi omalla tavallaan eri aineisiin. Toisilla ei itakahvi vaikuta mitenkään yöuniin.
Söin raskausaikana Q10 muistaakseni 150 mg eikä verenpaine noussut pikemminkin laski, suunnilleen tuohon, mitä sinulla on. Minulla on normaalisti jotain 125/75 standardiarvot .
 
Käyn kerran kuussa labrassa niin kauan kunnes arvot ovat kunnossa.

Opiskelusta taidan olla kiinnostunut vain siksi, että en löydä työpaikkaa missä viihtyisin edes vähän. Oikeasti olen ihan poikki. Yritän itse asiassa vähän väliä opiskella jotain, mutta siitä ei tule mitään... Luulen että minun ei kannattaisi hakea mihinkään tällä hetkellä, vaan odottaa parempia aikoja. En ehkä ole sen paremmin opiskelu- kuin työkunnossakaan.

Alakaan ei ole selvä.
 
Hirvi, joo ei se ole helppoa. Tavallaan sitä ei voikaan tietää ennenkuin kokeilee jossain työpaikassa oloa, että viihtyykö työssä ja porukassa ja millä lailla. Jos ei oo ihan terässä, silloin voi vetää oman huonon olon vuoksi tavallaan vääriäkin johtopäätöksiä. Mä olin mun edellisessä työpaikassa 9 vuotta, intohimoni hiipui loppua kohti enkä nähnyt muuta tietä, kuin vaihtaa firmaa. Se auttoi joknin verran. Pahan olon kuitenkin poisti vasta tytön syntymä. Minulla oli varmasti jonkinlainen lapsettomuusmasennus eikä ne kilpparitkaan aina olleet priimaa.
 
Hirvi pitäiskö sun antaa itsellesi lupa "olla rauhassa" hetki ja odottaa inspiraatiota opiskeluun. Ettei olis paineita. Jos se taloudellisesti on mahdollista ettei sen puolesta kiire opiskeleen ja sitä myötä töihin.
 
Hirvi, ota ihan rauhassa aikaa itsellesi. Opiskelemaan ehtii kyllä ihan milloin vaan. Elämä kuljettaa aina eteenpäin, mutta välillä on hyvä vaan hetki olla ihan rauhassa ja makustella mihin suuntaan haluaisi lähteä kulkemaan. Itse olen alanvaihtaja ja opiskelen uutta ammattia. Mulla pelotti vaihto työelämästä opiskelijaksi ja ennenkuin hain kouluun, kävin avoimen ammattikorkean kursseilla hiukan makustelemassa että onko tää mun juttu. Ja olihan se. Tsemppiä kovasti mietintöihin, kyllä se oma suunta kirkastuu sitten kun hetki on oikea!
 
Miten Gunvorilla? Et kai jätä meitä tyystin? Olis mukava kuulla raskautesi etenemisestä ja ultrista sun muista tässä omaa plussaa ootellessa...
 
Gunvor :) Ole luottavaisin mielin. Varmasti wc käynnit alussa jännittää. Usko, että kaikki menee hyvin :) Tsempit! :smiley-bounce016

Kemiallinen on kai sinne, kunnes verikokein todettu... tietääkö joku? Vai oonko väärässä? MUTTA sitä ei kannata etukäteen pelätä.

Vielä ei näy ovis mitään testissä. Muniksia kylläkin repii tosi lujaa, varsin aikaisin.

Kp10/29(30)

.
 
Last edited by a moderator:
En osaa sanoa, mutta gyne oli sitä mieltä että mun rv 4+6 keskenmenoni oli vielä kemiallinen. Varmistetaanko noita raskauksia edes verikokeella yleensä, en muista sellaista koetta.
 
En osaa sanoa, mutta gyne oli sitä mieltä että mun rv 4+6 keskenmenoni oli vielä kemiallinen. Varmistetaanko noita raskauksia edes verikokeella yleensä, en muista sellaista koetta.

Hirvi :) Ainakin mulla varmistettu verikokeella, oliko about kp40/29(30)... en enää muista tarkkaa päivää, mutta aika pian positiivisen testin jälkeen. Siinä mitataan arvot ja, jos vastaavat tiettyjä arvoja, niin oletuksena on hyvin etenevä raskaus.

Mulle ainakin asia kerrottiin ja silloin kemiallisuus poissuljettiin.

Eikö sinulle tehty verikokeita missään vaiheessa?:rolleyes:



.
 
Voi ny... Käsittämätöntä, että multa on vissiin menny tässä kierrossa ovis ohi.:banghead: Huomasin kyllä fyysisiä merkkejä, mutta ajattelin kuitenkin, ettei vielä voi olla ja ehkä merkit vaan alko aikasemmin ku yleensä. Ois pitäny vaan testailla, vaikka aikaiselta vaikuttikin. Nyt oireet kadonneet ja testi ei näytä plussaa...:sorry:
Täytyy ensi kierrossa luottaa kroppaan.
 
Verikokeet ei kuulu normaaliin repertuaariin millään muotoa automaattisesti. Normaaliin prosessiin kuuluu positiivinen pissatesti ja NT-ultra rv. 11-12.
Minäkään en tiedä, mikä on oikean keskenmenon raja ajallisesti. Ainakin että olisi ollut ultralla todennettavissa ollut raskaus, siis rv. 6 tai jotain.
 
Verikokeet ei kuulu normaaliin repertuaariin millään muotoa automaattisesti. Normaaliin prosessiin kuuluu positiivinen pissatesti ja NT-ultra rv. 11-12.
Minäkään en tiedä, mikä on oikean keskenmenon raja ajallisesti. Ainakin että olisi ollut ultralla todennettavissa ollut raskaus, siis rv. 6 tai jotain.

Katjusha :) Kemiallinen raskaus ja keskenmeno on kai eri asioita...:eek:
Sitä Gunvor kysyy..

.
 
Takaisin
Top