Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mitä jos haen ja pääsen takaisin opiskelemaan jne jne jne... pohdin liikaa kaikkea. Uskon minä pikkiriikkisen horoskooppien luonnekuvauksiinkin.
Kortisonia ajattelin siksi kun olen niin epätoivoinen jo, ja joskus kuulemma määrätään hedelmöityshoitojen yhteydessä. Ja pillereitä on niin helppo popsia. Tyhmä idea varmaan. En ainakaan tässä kierrossa kokeile kun en tiedä tsh-arvostakaan.
Jaa, mä en ole huomannut, ett Q10 olisi kiihdyttävää, mutta niinpä kai olemme erilaisia. Minulle kortisoni on aivan automaattinen juttu, jos menen alkionsiirtoon. Yhtäkään 15-20 alkiosta, jotka minuun on laitettu ei ole tarttunut, ennenkuin antoivat prednisolonia. Tytär syntyi kolmannesta alkaneesta raskaudesta prednisolonilla. otin sitä 10 mg päivässä ehkä 10 viikkoa. Mutta normaalit terveet ihmiset eivät moista ainetta tarvitse, vain me "steriilit" :)
Miten Gunvorilla? Et kai jätä meitä tyystin? Olis mukava kuulla raskautesi etenemisestä ja ultrista sun muista tässä omaa plussaa ootellessa...
En osaa sanoa, mutta gyne oli sitä mieltä että mun rv 4+6 keskenmenoni oli vielä kemiallinen. Varmistetaanko noita raskauksia edes verikokeella yleensä, en muista sellaista koetta.
Verikokeet ei kuulu normaaliin repertuaariin millään muotoa automaattisesti. Normaaliin prosessiin kuuluu positiivinen pissatesti ja NT-ultra rv. 11-12.
Minäkään en tiedä, mikä on oikean keskenmenon raja ajallisesti. Ainakin että olisi ollut ultralla todennettavissa ollut raskaus, siis rv. 6 tai jotain.