----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 Heissan!

Onko täällä muita lähiaikoina r-testaavia?:rolleyes:
Taidetaan olla aika harvassa, kun ikä on jo korkea.

Käsissä pyörii jo RFSU:n 10mIU testit, muistaakseni ne aikaiset...:p Mutta nyt matkalla kauppaan, jos löytyisi muitakin. Esim. Clearbluen en hairahdu enää "satavarmasti!":angelic:
Äääh mä niin tunnen tuon testien polttelun näpeissä :)

Mut mua nyt oikeesti sapettaa että ilmeisesti myöhästyin oviksen bongaamisesta mut täytyy kai sit laskee että se ovis oli eilen ja sen mukaan mennä.

Lapset on saaneet tänään taas kaiken sekaisin ja miehellä kuudes savuton pv, alkaa hänel helpottaa, mut itsel pinna tänää kärynnyt kyllä. Kun ei mitkää sopimukset niinku toimi taas tässä huushollissa.

:greet025 Heissan!

Onko täällä muita lähiaikoina r-testaavia?:rolleyes:
Taidetaan olla aika harvassa, kun ikä on jo korkea.

Käsissä pyörii jo RFSU:n 10mIU testit, muistaakseni ne aikaiset...:p Mutta nyt matkalla kauppaan, jos löytyisi muitakin. Esim. Clearbluen en hairahdu enää "satavarmasti!":angelic:

Täällä vasta kp6.. Tähän kiertoon ajattelin tutustua noihin ois testeihin kun en oo aiemmin niitä kokeillut

MariQ, kovin tutulta kuulostaa! Täälläkin mies aina yrittää lopettaa polttamista ja sit kiristää ja vituttaa. Ja kun sillä helpottaa ni sit mun fiilikset purkautuu ja sen saa teinit niskoilleen

Sympatiaa naiset! ja Tsempit oviksen bongailuun Hilma, ja Tähdelle piinapäiväkannustus, jaksaa jaksaa :D
Täällä edelleen kananmunalimaa, en ymmärrä mitään :) Kp 20 menossa vissiin. Ladytimer laskelmoi oviksen eiliseen, saattoi olla aika lähellä (ellei jo toissapäivänä), tai toivoa ainakin sopii, että munasolu on irronnut! Aamulämpö ei ollut erityisen optimistinen, mutta katellaan vielä pari päivää, ja sitten taas pari päivää jne... Hullu taijan olla ;)

Hilman kanssa ollaankin melkein kiertokaimoja, täällä kp7. Edelleen pikkuisen tuhruttaa, ja sekös ärsyttää. Totuin jo niukkaan 4 päivän tahtiin. Mies tulee tänään ja seksiä tekis mieli 3 viikon tauon jälkeen (!!!!), mutta mulla on joku fiksaatio, että sekstailut on nounou, jos mitään värillistä vuotelee. Noooh, kunnon pesut ennen ja jälkeen, kauhee panetus :smiley-angelic002 Toki mietin, että pitäisin miestä puutteessa ens viikkoon, niin varmistaisin sen olevan kypsää viljaa h-hetkenä... mutta en taida malttaa. Ovistestailun aloitin varuiksi jo eilen, ettei mene ohi niin kuin viimeksi. Vielä ei hätää ole

Tähdelle tsemit piinailuun. Täällä eletään hengessä mukana. Samoin muille kierron vaiheesta riippumatta, nyt niitä kesävauvoja alulle!

Mä testasin viel tänää kp 15 ovista, negaa. Uskottava se on että ohi meni.

Raskas pv oltiin koko pv adhd seminaarissa miehen kanssa.

:greet025
Täällä SUPER hailakka plussa r-testissä!!:drunken_smilie

(tai sit vaan näen mitä haluan:scratch)

Ikänäkö jo haittaa, mutta testissä on jotain. Kuvaa siitä ei vielä saa. Dpo8.

Ei oireita, vain päänsärky, joka on kestänyt kohta 4päivää putkeen, edellispäivänä yrjösin illan ja etoi seuraavan päivän. Ruoka ei maistu, sen sijaan makeanhimo kova, kun tavallisesti en pidä makeasta ollenkaan. Tissit ei yhtään arat, kuten loppukkerrossa yleensä....

On tää nyt jännä tilanne, jääkö kenialliseksi, vai alkaisko vahvistua:cheers

.
Tähti -dpo 8 (luomu)

.

Tähdelle tsemit piinailuun. Täällä eletään hengessä mukana. Samoin muille kierron vaiheesta riippumatta, nyt niitä kesävauvoja alulle!

Kiitos Hannuli :)

Jännää onkin, koska testissä näkyy jotain...ja se mikä itseäni innostaa/kiinnostaa, niin nyt on vasta dpo8.

Viime kierrossa siis jotain myös näkyi, mutta vasta dpo14 ja se oli liian myöhäistä. Ekassa raskaudessa (inssi) näkyi hailura dpo8 ja sit selvä haamuplussa dpo9 :)

Nyt tosin en tiedä ihan tarkkoja päiviä, koska tämä on tullut luomuna mukaan Kreetalta:joyful: Luultavasti on dpo8 ovisplussatestin perusteella.

Jospa säkin onnistut tässä kierrossa, kellistä vaan se mies, kun reissuiltaan saapuu! Plussaonnea!!:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Tähdelle piinapäiväkannustus, jaksaa jaksaa :D
Täällä edelleen kananmunalimaa, en ymmärrä mitään :) Kp 20 menossa vissiin. Ladytimer laskelmoi oviksen eiliseen, saattoi olla aika lähellä (ellei jo toissapäivänä), tai toivoa ainakin sopii, että munasolu on irronnut! Aamulämpö ei ollut erityisen optimistinen, mutta katellaan vielä pari päivää, ja sitten taas pari päivää jne... Hullu taijan olla :wink

Kiitos Katjusha :)

Me jännätään uutta testiä huomenna miehen kanssa, dpo9....

Suurinta kestämistä aiheuttaa eniten työnantaja, koska pomolle on iskenyt vauhtisokeus, eikä kukaan ehdi kaikkea! Mulla on niin paljon töitä, etten usko edes selviytyväni niistä!:sad001

Kohta on jo 150hlöä meillä täällä ihan pikku perhefirmassa, eikä sekään hlö-määrä käytännössä riitä.

Toivottavasti olet saanut talleteltua ja ovis on toivottavasti ohi, sekä munasolu jo hienosti irronnut ja hedelmöittyy ihan näillä hetkillä!! Tsemppii!!:cheers:cheers:cheers

Ei haittaa, on ihanaa olla vähän hullu:grin

.

Last edited by a moderator:
Tähti :happy093!

Mä olen Mariq kanssa samoilla melkein. Kp14 ja haamua vaan ovis testiin..

Peppipupu :)

Teillä kummallakin ovis sit ohi ja menette samoilla päivillä!!:cheers

Ovistesti tulee "kai" yleensä negaksi oviksen jälkeen.

Plussatuulta ja jännää!!:cheers:cheers:cheers

.

Tähti, kuulostaa lupaavalta!! Jännityksellä huomiseen :)
Peppipupu, mun tuntuma olis, ettei mikään noista olis plussa. Testiviivan tarttis olla kontrolliviivan vahvuinen.
Plussapuhallus ketjuun
Katjusha kp 20, Talletteluista ei voi olla kiinni (kp 13-16 ja 18)

Mä oon saanu joskus noilla liuskoilla oikeasti plussan ovistestiin, niin et ne on tosiaan hyvin samaa luokkaa, mutta koskapa en jaksa arpoa niin cb digi on mun valinta. Mä en oikeen osaa sanoo oisko toi kp 13 vaiko ei ...

Mulle iski jo tiistai -iltana päänsärky, niskat taas iha jumissa. Eilen otin seminaaripäivälle panadolin, käytän kipulääkkeitä todella vähän. Nyt aamulla piikkipallolla hieroin ja venytin niskan ja takaraivon niin että jos pärjäisi nyt aamun.

Pissattanut on taas toista päivää, yölläkin vissiin kolmesti kävin. Harmittaa että niin hyvän hoidon sain niin sit muut "taivaan merkit" niin huonosti :( eli tätä kipua ja sit jopa miehen kanssa keskustelu meni vähän pöpeliksi. Hänellä on tää yks ärsyttävä tapa eli vetäytyä kokonaan keskustelusta jos tuntee pettymystä itseensä. Se on jännä tapa, ei omatoimisesti osaa korjata mun vääränlaisia ajatuksia, siis jos käsitän asian väärin siis siten väärin miten hän ei tarkoittanut. Hankala selittää. Itse toimin niin että välittömästi korjaan sen toisen ajatuksen kertomalla selvemmin miten näen/koen asian. Ja huvittavinta että se asia kirposi eilisestä seminaarista jonka takia otin puheeksi tämän erilaisen kokemuksen.. huvittavaa, olemme ammatillisesti adhd asiantuntijoita mutta myös omakohtaisia adhd- kokemusosaajia Liikaa varmaan tätä aihetta eiliselle :D

Peppipupu, se on kuitenkin mahdollista että tuo kp13 oli sun huippu - sen sit näkee siitä rupeeko viivat haalistumaan. Mittaatko sä aamulämpöjä? Se on myös hyvä varmistus.

Mulla on jotenkin kroppa sekasin, melkein toivon että stressistä eikä mitään vaihdevuosihäröilyjä vielä nelikymppiselle tulisi. Ainakin oma äiti pääsi yli 50v mutta eipä se sitä sano etteikö mulle jo ois oven takana. Nimittäin mulla oli ovis kp9!!! Niin että mitähän vittua.:shifty:
Ikinä nevöevö ole ollut noin ajoissa. Kerkeekö siellä kypsyä edes kunnollista munasolua noin nopeaa. No kahteen kertaan on talletettu että ei voi kun taas toivoa. Ainakin ne kaikki raskaudet mitä mulla on olleet ovat olleet aikaisista oviksista kp12-13 mutta tämä taitaa olla liian aikainen.
Mutta pitänee hakea se silverlining tästä, eli pääsipä nopeammin piinaileelaughing7

:greet025
Tänään r-testi samanlainen... dpo9.

RFSU:n herkkä 10mIU/ml

Jotain siellä on...ehkä... :rolleyes:

Jännä, että eilisessä testissä näkyi kaksi viivaa :) Sitten illalla testi oli useamman tunnin kuivumisen jälkeen blanco....

Takaisin