----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä viluttaa, kiukuttaa, närästää, kova nälkä ja särkee päätä....

Mies pitää näitä raskausoireina:laughing014 :laughing021

Dpo ~ 6/7

Aarg... Eilen miehellä viimeinen sarjapeli ja koska voittivat nousivat kakkosdivariin. No siinä kentällä sitten jo skumppaa ja siitä saunailtaan. Heräsin puoli neljä kun tuli kotiin kaverin kanssa. Oli pyörtynyt baariin ja lanssi paikalle. Onneksi pelikaverit toi kotiovelle. Tuo on niin pöljä... Jos muutenkin juo vähän niin ehkä olis kannattanut ottaa iisimmin. :smiley-angelic006

Aarg... Eilen miehellä viimeinen sarjapeli ja koska voittivat nousivat kakkosdivariin. No siinä kentällä sitten jo skumppaa ja siitä saunailtaan. Heräsin puoli neljä kun tuli kotiin kaverin kanssa. Oli pyörtynyt baariin ja lanssi paikalle. Onneksi pelikaverit toi kotiovelle. Tuo on niin pöljä... Jos muutenkin juo vähän niin ehkä olis kannattanut ottaa iisimmin. :smiley-angelic006
Peppipupu, kerrankos sitä nyt sarjatasoa korotetaan ja mitä sitten jos vähän pyörtyy, mutta ajattelit tietysti, miten simpat kärsii tuollaisesta rellestämisestä!

Peppipupu, kerrankos sitä nyt sarjatasoa korotetaan ja mitä sitten jos vähän pyörtyy, mutta ajattelit tietysti, miten simpat kärsii tuollaisesta rellestämisestä!

Peppipupu ja Yölento :)

Meilläkin kävi miehelle samaan tapaan loman alussa...meni vähän lujaa ja hän oli huolestunut simpoista, just ennen ovista:sad001

Sanoin hänelle, etten usko, että yksi pyörtymiskerta niitä tappaa:laughing002
Mutta toki vähän iisimmin saisi asioista innostua.

Haha, toi on niin hyvä :D pointsit Yölennolle!!
Noh, meikäläistä ei päästetty piinasta sitten kuitenkaan - aamuläpö ei sitten pysyvästi noussutkaan, eli toistaiseksi ei todisteita ovulaatiosta. Eilen ja tänään on ovislimaolo, mutta onkohan nää näitä mielikuvitusoireita taas :)
kp 18 tai jotain

Viime yönä tuli tuntemukset masuun ihan ku olis ollut ovis!!! kp 12!!! oli suunnitelmissa että aloitan vasta tänään testaamaan ovista eli kp 13, viime kierrossa plussa tuli kop 14...no tänään nega ovis, katsotaan huomenna uudelleen, mutta edelleen jomottaa mahaa niin että luulen viime yönä oviksen tapahtuneen. Tänään pitää saada rakas kellistettyy,tuskin tuottaa ongelmaa, vallankin kun sille jo infoo tälleen päivällä ja saapi hehkutella sitä päivän ;) Onneksi puhailtiin jo sunnuntai aamunakin, että ainaki yhdet talletukset alla, ja jos tännää sit uuet :) Kiva kun himottaa tällee ovisaikaan ihan älyttömästi :rolleyes:

Mulla on ihanan virkeä olo!! Mä vähän kauhulla ajattelin että ei juma jos mun astma on junnannu henkee jo pidemmän aikaa, koska siihenhän tottuu ettei hapetu kunnolla, koska nyt kun kävin lauantaina päivystyksessä jossa hengittelin atroventtiä laitteella, ja alkoi suun kautta kortisoni sekä inhalaatiot tuplana, niin alkaa olo piristymään. Vitsi oon miekin sairas muija.

Haha, toi on niin hyvä :D pointsit Yölennolle!!
Noh, meikäläistä ei päästetty piinasta sitten kuitenkaan - aamuläpö ei sitten pysyvästi noussutkaan, eli toistaiseksi ei todisteita ovulaatiosta. Eilen ja tänään on ovislimaolo, mutta onkohan nää näitä mielikuvitusoireita taas :)
kp 18 tai jotain

Haha ha... :laughing021
jes, Yölento veisteli!:laughing002

Katjusha :) Mennäänköhän me taas samassa? Sinun dpo?

Lämpöhän laskee, kun tapahtuu kiinnittyminen.... jospa se on sulla sitä:cheers

En ole seurannut lämpöjä ollenkaan, ainoastasn loppukierrossa tuolla kp 29 --> mikäli menkkoja ei näy. Raskaana ollessahan lämmöt jää pysyvästi ylös.

Mä vaan hämmästelen sitä, ettei rinnat tässä kierrossa ole yhtään arat (joka mahd. positiivinen enne:bounce)..... päätä särkee toista päivää, kuin krapulassa, (cocktailit jäi Kreetalle).

Tähti Dpo 6/7

Plussatuulta sinne!!:cheers:cheers:cheers

Tähti, jaa-a, en oikein usko, että millään voisin olla dpo-päivillä... Parina päivänä jos mittais lämmön vielä. Mulla oli siis vain yhtenä päivänä kohonnut lämpö, eli ei olla implantation dipissa millään (6-9 dpo)... Eilen jäi tallettelut väliin, mutta onhan tuossa jo putki alla (ke-la), ei voi siitä jäädä kiinni :) Mutta toivossa on hyvä elää. Sehän oliskin teille ihan mahtava tuliainen, jos olis kyytiläinen matkassa :)
MariQ, toivotaan, että hapetut hyvin nyt :) Plussapuhallus myös sinne!!

Kiitos kiitos, mulla on ihana fiilis tästä kierrosta. Sain niin hyvän vyöhykehoidon, mylläs kyllä kohdun ja munikset niin perusteellisesti että huh. Ja taas on yksi asia selvitetty,eli yksi este taas voitettu, ja saatu tää mun keuhkotauti aisoihin, oon niin onnellinen. Mieskin just vastas että tilaus otettu vastaan ;)

Mua kiinnostais kanssa toi lämmön mittaus, mutta oon nii hätänen ylösnousussa. Puhelin pyytää aina sydämensykettä mittaamaan ku herään, sen saa mitattuu luurilla, miksei lämpöökin saa? Jos, eiku KUN tässä aletaan odottamaan meidän pikkuista, niin hommaan dopplerin jonka saa tohon puhelimeen kiinni :)

Ai niin mä eilen juttelin murulle kun päässä pörrännyt yks idea meidän työkuvioista, jossa saatais tehdä duunii yhdessä ja samalla hoitaa perhettä. Aikamoinen iso idea, ja vaatisi muuttoa, mutta...huh, ihan mahtava energialataus tuli siitäkin kun sanoin sen hänelle. Oon jo viikkoja elänyt jotain ihme rinnakkaiselämää jossa käyn sellaisessa duunissa, tosin tää mun ajatus olis että me pidettäis sitä yhdessä. Mies suhtautu ihan myötämielisesti, ja miksi ei suhtautuis, on tehnyt sitä duunii muiden palkollisena.
Mut oli huikeeta kun sain sanottua millaista ajatusta miun nuppi ideoinu.

Ai vitsi, pitäisköhän itekkin kokeilla tota vyöhyketerapiaa? Joskus vuosia sitten kävin joitakin kertoja, en kyllä enää muista mihin hain apua... :grin Ei kai se ota jos ei annakkaan. Ainakin saa rentoutua hetken.

Täällä kp5 ja kääntynyt tiputteluksi. Olikin ihan kunnon menkat. Kolme päivää normaalia vuotoa, ei megarunsasta, mutta sidettä sai vaihtaa useamman kerran. Kohtahan tässä saa jo alottaa tikuttelun, jos viime kierrossa ovis oli kp 11. Niin se aika kuluu. Sitten jännäämään saanko seksiä ja jos saan, niin miten saan ujutettua sen sopivaan väliin. Olen rehellisesti kade MariQ:n viriilistä miehestä :wacky: Itellänihän himot jyllää liki koko ajan.

Ai vitsi, pitäisköhän itekkin kokeilla tota vyöhyketerapiaa?
Olen rehellisesti kade MariQ:n viriilistä miehestä :wacky: Itellänihän himot jyllää liki koko ajan.

Suosittelen vyöhyketerapiaa!! Tää tekee juuri tätä hoitoo nimellä hedelmällisyyshoito.
Ja juu,arvaappa kiitänkö jumalaani tuosta miehestä, siis kaiken muun ihanan ja hyvän lisäksi hän on ihanan viriili,ja silti välillä hävettää olla niin kiimassa siihen .Mut juu hän tykkää kyl :rolleyes::notworthy

Sitten jännäämään saanko seksiä ja jos saan, niin miten saan ujutettua sen sopivaan väliin. Olen rehellisesti kade MariQ:n viriilistä miehestä :wacky: Itellänihän himot jyllää liki koko ajan.

Hannuli77 :)

Mitä jos hankit houkuttelevan alusasun...:joyful: Vinkkaat miehelle, että nyt ratsaille!

Mies mukaan vyöhyketerapiaan....

Vähänkö oon hyvä antaan vinkkejä:smiley-ashamed008

Mutta täytyyhän sun saada mies messiin oikealla hetkellä, ethän sä huviksi popsi letroja...kerro se sille!:singing:

Plussatuulta sinne!!:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Ai niin mä eilen juttelin murulle kun päässä pörrännyt yks idea meidän työkuvioista, jossa saatais tehdä duunii yhdessä ja samalla hoitaa perhettä. Aikamoinen iso idea, ja vaatisi muuttoa, mutta...huh, ihan mahtava energialataus tuli siitäkin kun sanoin sen hänelle. Oon jo viikkoja elänyt jotain ihme rinnakkaiselämää jossa käyn sellaisessa duunissa, tosin tää mun ajatus olis että me pidettäis sitä yhdessä. Mies suhtautu ihan myötämielisesti, ja miksi ei suhtautuis, on tehnyt sitä duunii muiden palkollisena.
Mut oli huikeeta kun sain sanottua millaista ajatusta miun nuppi ideoinu.

MariQ :) Onnea suunnitelmiin!:cheers

Mikä sen hienompaa, kuin oma yritys! :) Tehkää ihmeessä.

Meillä samat ajatukset, mutta vähän kariutuneet välillä, kun selvää fokusta ei ole ja oma riskinottokyky on näköjään surkea....haaveena asia on edelleen, mutta haluan muutaman vuoden lisäaikaa.

Hatunnosto sinne!!
Ja plussapuhuria!!!:cheers:cheers:cheers:cheers

:hello

No, siis...

taas on tässäkin kierrossa ihan kunnolla yrjötty, kuten aina dpo7...:depressed:

Ei siis riipu inssistä, sillä sama olo tuli luomuna ilmankin:eek:

Tähti dpo7
.

:hello

No, siis...

taas on tässäkin kierrossa ihan kunnolla yrjötty, kuten aina dpo7...:depressed:

Ei siis riipu inssistä, sillä sama olo tuli luomuna ilmankin:eek:

Tähti dpo7
.
Se on varmaan ne hormooniheittelyt mitkä saa tuossakin kohtaa pahoinvoinnin aikaan?

On kyllä sitkeessä tää mun "keuhkorutto" nimittäin edelleen yskittää toki on vähentyny hyvin vähään mut limaa irtoo ja nyt äsken kun kävelin eskarilta autolle niin tuntui ettei taas ilma kulkenu keuhkoihin saakka kunnolla. Hitto soikoon!!!!

Joo meinas eiliset tallettelut mennä ohi suun ku suutuin miehelle!!! Ollaan menty aina yhtä aikaa petiin paitsi joskus harvoin kun oon jääny viel omia juttuja tekemään. Niin hän meni petiin ilman mua ja sanomatta ja mä olin että mit vit... siinä sit hetken toruin sitä ja koko akti oli vähän vaivautunut mut hyvän asian puolesta ;)

Eilen tuli laitettuu työhakemus kumminkin palvelukseen, on kyllä sama toimiala mitä mietittii miehenkin kanssa, mut oli hassuu että tuo työpaikka tuli vastan nyt kun just oltii puhuttu vastaavasta. No saas nähdä ...

Nyt meen kultasepälle tuunauttamaan mulle vihkisormusta joka on mun mummoni vanha. Siinä ei oo kaiverruksii mutta laitatan siihen ny samalla sitten. Huh huh aika käy vähiin eikä olla ees juhlapaikkaa viel päätetty

Se on varmaan ne hormooniheittelyt mitkä saa tuossakin kohtaa pahoinvoinnin aikaan?

MariQ :)

Mä en tiiä....kun olo vaan jatkuu ja päänsärky. Siis etoo:depressed:

Mutta huomenna taidan testata, kun utelias kerran olen:p

Dpo7/8

:greet025 Heissan!

Onko täällä muita lähiaikoina r-testaavia?:rolleyes:
Taidetaan olla aika harvassa, kun ikä on jo korkea.

Käsissä pyörii jo RFSU:n 10mIU testit, muistaakseni ne aikaiset...:p Mutta nyt matkalla kauppaan, jos löytyisi muitakin. Esim. Clearbluen en hairahdu enää "satavarmasti!":angelic:

Nyt meen kultasepälle tuunauttamaan mulle vihkisormusta joka on mun mummoni vanha. Siinä ei oo kaiverruksii mutta laitatan siihen ny samalla sitten. Huh huh aika käy vähiin eikä olla ees juhlapaikkaa viel päätetty

Tuo on siis suvun perintösormus!? :)

Onko sormus ollut mummoasi aiemmin muilla suvun naisilla?:rolleyes:

Elääkö mummosi vielä?

Mulla on 91-v. mummo ja sormus on yhä hänellä. Mentiin naimisiin kaksi vuotta sitten:joyful:
.

Tuo on siis suvun perintösormus!? :)

Onko sormus ollut mummoasi aiemmin muilla suvun naisilla?:rolleyes:

Elääkö mummosi vielä?

Mulla on 91-v. mummo ja sormus on yhä hänellä. Mentiin naimisiin kaksi vuotta sitten:joyful:
.

Ei varsinaisesti kuin mulle perintönä tullu mummoltani. Nyt saas nähdä mitä sanoo kultaseppä ku lähti arvioon , sitä pitäis suurentaa 2mm mulle, mummo oli niin siro <3 ja valitettavasti kuollut jo 23 vuotta sitten.

Takaisin