T
Tähti ★
Vieras
Täällä viluttaa, kiukuttaa, närästää, kova nälkä ja särkee päätä....
Mies pitää näitä raskausoireina
Dpo ~ 6/7
Mies pitää näitä raskausoireina
Dpo ~ 6/7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Peppipupu, kerrankos sitä nyt sarjatasoa korotetaan ja mitä sitten jos vähän pyörtyy, mutta ajattelit tietysti, miten simpat kärsii tuollaisesta rellestämisestä!Aarg... Eilen miehellä viimeinen sarjapeli ja koska voittivat nousivat kakkosdivariin. No siinä kentällä sitten jo skumppaa ja siitä saunailtaan. Heräsin puoli neljä kun tuli kotiin kaverin kanssa. Oli pyörtynyt baariin ja lanssi paikalle. Onneksi pelikaverit toi kotiovelle. Tuo on niin pöljä... Jos muutenkin juo vähän niin ehkä olis kannattanut ottaa iisimmin.
Peppipupu, kerrankos sitä nyt sarjatasoa korotetaan ja mitä sitten jos vähän pyörtyy, mutta ajattelit tietysti, miten simpat kärsii tuollaisesta rellestämisestä!
Haha, toi on niin hyvä :D pointsit Yölennolle!!
Noh, meikäläistä ei päästetty piinasta sitten kuitenkaan - aamuläpö ei sitten pysyvästi noussutkaan, eli toistaiseksi ei todisteita ovulaatiosta. Eilen ja tänään on ovislimaolo, mutta onkohan nää näitä mielikuvitusoireita taas :)
kp 18 tai jotain
Ai vitsi, pitäisköhän itekkin kokeilla tota vyöhyketerapiaa?
Olen rehellisesti kade MariQ:n viriilistä miehestä Itellänihän himot jyllää liki koko ajan.
Sitten jännäämään saanko seksiä ja jos saan, niin miten saan ujutettua sen sopivaan väliin. Olen rehellisesti kade MariQ:n viriilistä miehestä Itellänihän himot jyllää liki koko ajan.
Ai niin mä eilen juttelin murulle kun päässä pörrännyt yks idea meidän työkuvioista, jossa saatais tehdä duunii yhdessä ja samalla hoitaa perhettä. Aikamoinen iso idea, ja vaatisi muuttoa, mutta...huh, ihan mahtava energialataus tuli siitäkin kun sanoin sen hänelle. Oon jo viikkoja elänyt jotain ihme rinnakkaiselämää jossa käyn sellaisessa duunissa, tosin tää mun ajatus olis että me pidettäis sitä yhdessä. Mies suhtautu ihan myötämielisesti, ja miksi ei suhtautuis, on tehnyt sitä duunii muiden palkollisena.
Mut oli huikeeta kun sain sanottua millaista ajatusta miun nuppi ideoinu.
Se on varmaan ne hormooniheittelyt mitkä saa tuossakin kohtaa pahoinvoinnin aikaan?
No, siis...
taas on tässäkin kierrossa ihan kunnolla yrjötty, kuten aina dpo7...
Ei siis riipu inssistä, sillä sama olo tuli luomuna ilmankin
Tähti dpo7
.
Se on varmaan ne hormooniheittelyt mitkä saa tuossakin kohtaa pahoinvoinnin aikaan?
Nyt meen kultasepälle tuunauttamaan mulle vihkisormusta joka on mun mummoni vanha. Siinä ei oo kaiverruksii mutta laitatan siihen ny samalla sitten. Huh huh aika käy vähiin eikä olla ees juhlapaikkaa viel päätetty
MariQ :)
Tuo on siis suvun perintösormus!? :)
Onko sormus ollut mummoasi aiemmin muilla suvun naisilla?
Elääkö mummosi vielä?
Mulla on 91-v. mummo ja sormus on yhä hänellä. Mentiin naimisiin kaksi vuotta sitten
.