----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voisko tää olla 45+ kuumeilu ja kälkätysketju, en osaa muualle kirjoittaa vaan jorisen tänne kaiken :rolleyes: sorry ainaiset off topicit

Muistinpa juuri että olenhan tehnyt Hölpön Pölpön nimisen ketjun tuonne muualle, saan purkaa siellä hetkittäistä ylipursuavaa sosiaalisen kanssakäymisen tarvetta :p

Muistinpa juuri että olenhan tehnyt Hölpön Pölpön nimisen ketjun tuonne muualle, saan purkaa siellä hetkittäistä ylipursuavaa sosiaalisen kanssakäymisen tarvetta :p

MariQ :) Saa täälläkin, vaikka pääaihe onkin vauvakuumetta:joyful:

Itselläkin kanssa tuo ajautuu hakoteille....mutta...ei se mitään:p
Jollei kukaan puhu mitään, niin palstahan on silloin turha:joyful:
Ootko sä media alalla?

Viivojen vahvistumista Tähdelle! :hello2 Kuulostaa lupaavalta. Lomalla tuntuu tärppäävän paremmin! Minulla on ollut kaksi nimenomaan lomalla alkanutta luomuraskautta.

Kp 6/7. Vauhdikasta menoa töissä ja kotona. Tukka putkella paikasta toiseen :happy093

Viivojen vahvistumista Tähdelle! :hello2 Kuulostaa lupaavalta. Lomalla tuntuu tärppäävän paremmin! Minulla on ollut kaksi nimenomaan lomalla alkanutta luomuraskautta.

Kp 6/7. Vauhdikasta menoa töissä ja kotona. Tukka putkella paikasta toiseen :happy093

Kiitos Pernilla :)
Jospa olis tärpännyt, vielä toi viiva ei tänään vahvistunut doo9:sad001

Lomalla oli kyllä huikean kivaa:grin!!

Ja nyt sitä lomaa jo muistelee haikeasti...ja odottaa uutta lomaa:joyful:

Missä ja koska te olitte lomalla, kun plussat teille tuli?:rolleyes:

.

Humpty joo mä päätin nyt laskea sen kp 13 dpo - 1. Tänään illalla klo 18 ei mitään enää testissä.

Tähti äkkiä kuva tänne. Dpo9 on kyllä tosi aikainen...pidän niin kovin peukkuja Kreikkavauvalle!

Humpty joo mä päätin nyt laskea sen kp 13 dpo - 1. Tänään illalla klo 18 ei mitään enää testissä.

Tähti äkkiä kuva tänne. Dpo9 on kyllä tosi aikainen...pidän niin kovin peukkuja Kreikkavauvalle!

Peppipupu :)
Kiitos ja toivotaan onnea tähän kiertoon! Tuo kp13 on ihan plussa, voit luottaa siihen :) Vain ultralla tilanne selviäsi tarkaksi.

Mahtaako tulla Kreikkavauvaa:laughing021, ainakin sitä toista vauvaa odotetaan tuhat miljoona-%! Josko vauva tulis edes vielä joskus......:smiley-ashamed008:gen053

.

Last edited by a moderator:
Screenshot_20181011-185629.png

Tähti just niinku katjusha sanoi! Mä olen sitä mieltä että omalla kohdalla ehkä jopa dpo12 on liian aikaisin. Koita vaikka googlettaa testitikku kuvia dpo9. Aika tyhjiä on...
Talukon naisten kesken vasta dpo23 pitäisi ehdottomasti näkyä jotain.

Tähti just niinku katjusha sanoi! Mä olen sitä mieltä että omalla kohdalla ehkä jopa dpo12 on liian aikaisin. Koita vaikka googlettaa testitikku kuvia dpo9. Aika tyhjiä on...
Talukon naisten kesken vasta dpo23 pitäisi ehdottomasti näkyä jotain.

Peppipupu :)

Onko se yksilöllistä? Mulla näkyi selvä plussa jo dpo9.... tiedä sitten tästä:eek:

.

Tähti veikkaan että on. Ehkä jopa jokaisessa raskaudessa eri lailla. Vai onko toi hormonin pissaan erittyminen ihmisen ominaisuus. Mä en osaa sanoa. :pelämän suuria kysymyksiä. Toisaalta sitten kävis järkeen ettei se ovis näkynyt mulla vahvana. Ku saan raskaustesteihinkin viivat vasta myöhään... Hitti kun olis joku lääkäri vastaamassa.

Ensimmäinen lomaplussa, joka olikin varsinainen yllätys, tuli vähän ennen nelikymppisiä Italian Alpeilla vietetyn lomareissun jälkeen ja viimeisin lomaplussa mökillä

Pernilla :) WAU:joyful:

Minkä ikäinen olit jälkimmäisen kohdalla?

:greet025
Täällä ihan negalta nyt r-testi näyttää...:sad001

Ei edes sitä kahta viivaa, mitä testi näytti edellispäivänä...

Jokin roskishaamu siellä mahdollisesti on, mutta siinä kaikki:sad001

Dpo9/10

Takaisin