----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnistuneessa raskauksissa minulla testit ovat näyttäneet plussaa vasta lähempänä testipäiviä. Esikoisen kohdalla aloitin testaamisen (liian) aikaisin ja muistan vieläkin illan, jolloin testasin herkällä ja luotettavalla cb-testillä negan - ja ilmoitin miehelle, että se oli sitten siinä!! Seuraavana päivänä en enää testannut, mutta kas virallisen testipäivän aamuna alkoi tuntua jotain ja testissä selkeää +++

Mä sain kuopuksesta plussan vasta rv 4+4. Ja samana päivänä herkkä 10 testi näytti ihan hailakkaa (aiempina päivinä negaa), Clearblue vahvan viivan. Silloin meni luotto noihin halpoihin herkkistesteihin (joita tilailen nyt urakalla :grin )

Mua anteeks nyt vituttaa niin, että en tiedä miten päin olisin. Miehen kanssa riita eilen, yllätysyllätys, seksistä. Ovis näillä näppäimillä, edellisestä seksikerrasta liki KUUKAUSI, ja hän ei halua! Suuttui mulle, kun en ymmärrä, miltä hänestä tuntuu kun ei seiso. Mä taas itkin ja loukkaannuin, että ei kyse ole kuin siitä että hän ei halua MUA. Kun seisomisen kanssa ei ole ollut ongelmia, jos mies on ollut sillä päällä. Oon ite ollut haluton edellisessä suhteessa, ja silloin ihan siksi, että seksi kyseisen ihmisen kanssa ällötti. Siksikin oon herkillä, kun pelkään että aiemmin niin seksuaalinen mies ei enää vaan kiihotu musta. Niin tai näin, tää viikonloppu (ja tod.näk. ovis ja koko kierto) on menetetty :sad001

Hannuli halit! Se juominen vie seisokin, saattaa vaikuttaa yllättävän pitkään putken jälkeen. Meillä oli exän kanssa samat riidat ja mulla sama tunne. Lopulta viimeisen vuoden aikana 3 yritystä ja mä hypin seinille... Homma ei ole kiinni susta, toki riidat ei auta tohon vaan pahentaa. Mutta jos sen pitäisi myöntää että juominen ton aiheuttaa niin olisi heikoilla. Oon niin pahoillani!

Kiitos Peppipupu :Heartred Kyllä mä välillä mietin, onko tää vauvan yritys tän arvosta... mulla on kauhea stressi, milloin ovis on ja onnistunko saamaan seksiä silloin. Kaikki pyörii sen yhden onnistuneen seksikerran ympärillä, muuten menee koko kuukausi "hukkaan".

Mun ovistesti vahvistuu taas...? Nyt parempi kun kp13 mutta ei ihan vielä yhtä tumma kun kontrolli.. Kp17. Jos huomenna tulee plussa niin on kyllä häikkää lutisvaiheessa kun jää 10 päivää tai alle. :sorry:

Peppipupu, ei voi tietää, ennenku seuraava kierto rävähtää päälle. Luteaalivaihe on melkolailla vakio, ovulaatio voi välillä vaeltaa myöhemmäksi.

Pieni toivonkipinä, ovistesti ei vielä näytä plussaa, eli ilmeisesti ei niin aikainen ole kuin viimeksi. Limaa erittyy runsaammin ja muniksia juilii. En siis usko oviksen olevan vielä viikonlopun aikana, jippii! Nyt siis kp10 ja tavoitteena seksiä lapsivapailla ma-ti aikana. Tosin helpommin sanottu kuin tehty, mies kokee painostusta ja on ahdistunut, mun pitä odottaa että se tekis aloitteen.

Mä olen taas ollut ihan väärässä oman kiertoni suhteen, ilmeisesti sillon kp9 on ollut joku ovis yritys, nimittäin lämmöt sitten tipahti takaisin alas ja nyt on taas ovisjuilimisia. Limoja ei ole ollu vielä, eli ilmeisesti kuitenkin vasta edessä päin! :dance011Kun vaan jaksaisi vielä paneskella..:laughing014

M
Tähti no voi piru... :sorry:
Mä päätin sitten mennä sen eilisen mukaan eli lasken tänään dpo0. Onneksi mies tuli mökiltä jo päivällä niin ilmoitin että hiphop vauvantekopuuhiin. Eipä vastustellut. Ja illalla otetaan vielä varman päälle. Tosin me ollaan menty jo koko kk vähintään joka toinen päivä. :wink:love022

HumptyD, voihan ... mulla on menossa kp 23 (?) ja ovulaatio ei vieläkään ole toteutunut! Lämmöt seilaa, ovulaatiolimaa on ollut ainakin noin 10 päivää. Että tältä pohjalta. Toivon sulla nopeampi toteutus :)!
Pahoittelut Tähti!
Meillä tytöllä ja miehellä flunssaa, ei pääse tänään(kään) hommiin. Että saapa nähä miten huominen.

Humpty se on kuule vaan jaksettava naida mikäli mielii tuotosta :hilarious:

Muska77 :) Aina ei tunnu sekään riittävän:scratch:hungover:

Onko kellään käynyt mielessä kohdun asento? Se kai vaikuttaa siihen, pääseekö siittiöt helposti sisään...:wideyed:

Mulle sanottiin kerran, että on taaksepäin, niin kannattaa panna takaapäin:laughing021 Mutta joo, ei ole vitsi.....

Tässä kierrossa olin päällä, niin ehkä meni mönkään sen takia:sad015 Mies kun ei usko näihin ollenkaan.

Tähti mulla myös voimakkaasti taaksepäin kallistunut. Ei kyllä koskaan kukaan puhut mistään asennosta...

Peppipupu :)

Mulla ei voimakkaasti, mutta kuitenkin.

Nuorena gyne niin sanoi ja jäi pysyvästi mieleen..... sanoi, että sitten kun alat lapsia hankkia, niin kannatta huomioida asia....

Taaksepäin kallistunut täälläkin. Käsittääkseni onnistumisen kannalta ei kai asennolla väliä. Ei ainakaan viimeksi plussatessa..

Minunkin siskolla on taaksepäin kallistunut kohtu, ei liene vaikuttanut mitään - kaksi lasta 1 vuoden ja 2 päivän erolla.

Takaisin