----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hilma, vähän samanlainen tarina, mutta minulla teinit ehtivät aikuisiksi asti kun tuo mies tuli eikä mukana tullut bonuslapsia. Yritystä ennen pysyvää plussaa ehti kertyä 2,5 vuotta, jona aikana kaksi km. Iltatähti täyttää kohta 2 vuotta. Tsemppiä.
Minulla oli käytössä foolihappo, sinkki D-vitamiini ja greippimehu. Lisäksi vähensin kemikaalikuormaa ja vältin kaikkia lääkkeitä, erityisesti tulehduskipulääkkeitä. Mies söi myös vitamiineja ihan myötätunnosta :)

Tervetuloa Hilma, ja plussapuhallus sinne!
Hitto, mulle ei tuu ilmoituksia tästä ketjusta, ehkä oon liian laiska ite osallistumaan... Noh, täällä on menossa kp 13 ja mies palaa metsästysreissulta, ollut liki viikon veks. Että toivottavasti jaksetaan talletella. Tosin, on ihan luovuttanut olo, kun ei tunnu tämä kierto käynnistyvän enää lainkaan. Aloin taas valvoa aamuyöstä, välillä en myöskään saa illalla unen päästä kiinni. Kilpparit on ok, joten varastin kp 27 yksityisen gynen. Eipähän tälle lisääntymisasialle enää taida mitään mahtaa, mutta jengissä oon, vaikkakin realistisin tunnelmin.

Heippa kaikille!
Joukkoon voisi liittyä yksi kuumeilija lisää ☺️ yritystä takana reilu vuosi ja yksi alkuraskauden km. Mulla ennestään kaksi teinityttöä ja ajattelinkin etten enää halua lapsia. Löytyi uusi Rakas monen vuoden yh elämän jälkeen ja kaikki ajatukset ja haaveet meni uusiksi . Uusi rakas toi mukanaan perheeseen myös pienen pojan.
Nyt kp28/27 ja tänä aamuna nega

Tervetuloa Hilma79 :)

Plussapuhuria!! :)

Kaikille nopeat terveiset täältä Kreetan auringon alta:p....sain yhteydet palstalle taas toimimaan.

:greet025 hei kaikki ja plussapuhuria!!

Terveisiä Kreetalta..täällä joka päivä ollut 25-27C... :)

Ovis hyödynnetty (kp14-15):p
Yöllä.

Loma vaikuttaa mahtavalta, vaikka lapsen etukäteen maksettu hoito ole onnistunutkaan, sillä poika ei halua sinne jäädä.

Ne rahat meni hukkaan, mutta nin kivaa on yhdessä....ja loma on vasta alussa!:joyful:

Hannuli, tsempit ja pahoittelut!
Täällä perhe taas koossa. Vähän alkoi jo pärstä ärsyttämään, mutta kylläpä helpotti, kun talleteltiin edes... jotenkin sitä viihtyy niin hyvin yksin(kin), että sit kun tulee toinen pyörimään siihen, niin kestää tovin tottua :)

Hannuli, voi ei.. Tsempit!
Katjusha, tiedän tunteen. Toisinaan on ihan kiva olla yksin omien ajatusten kanssa ja ihan hiljaa, mut on se kuitenkin ihana että tuo toinen vierelle on tullut :Heartred

Osaisikohan teistä joku valaista mua koskien rintojen arkuutta ennen menkkoja? Mulla siis kierukan poiston (8/17) jälkeen tissit on tullu aina kipeeks viikko oviksen jälkeen. No nyt on kaks (ei peräkkäistä) kiertoa menny niin ettei kipeydy ollenkaan ja kierto on venyny pari päivää. Mistähän tuo vois johtua? Ja tiiän et kaikki kierrot voi olla erilaisii jn. mutta kun itellä on niin samaa kaavaa noudattanu muuten ni mietityttää. Ekan kerran olin jo varma että oisin raskaana, mut en kuitenkaan..

Hilma, mulla tulee rintaoireita, jos on "kova" (eli hyvä) ovulaatio ollut tai keltarauhashormonilääkitys päällä. Ovuloimattomissa kierroissa, jotka voi siis ollaa lyhyitä tai pitkiä, on jäänyt ne progesteronioireet pois.

MariQ, enpä tiiä, en itse ainakaan vielä osaa lopettaa - vaikka merkit siihen suuntaan antais osviittaa :)
Onnittelut merkkipäivästä!!

MariQ, onnea! Ei silti vielä kirvestä kaivoon, vaikka on merkkipäivä. Olet vain päivän vanhempi kuin eilen.

Hei oletteko kaikki käyneet testaamassa "todennäköisyydet" lääkärissä? Mietin että onko tarpeen heti käydä vai voiko odottaa esim vuoden loppuun?

Osaisikohan teistä joku valaista mua koskien rintojen arkuutta ennen menkkoja? Mulla siis kierukan poiston (8/17) jälkeen tissit on tullu aina kipeeks viikko oviksen jälkeen. No nyt on kaks (ei peräkkäistä) kiertoa menny niin ettei kipeydy ollenkaan ja kierto on venyny pari päivää. Mistähän tuo vois johtua? Ja tiiän et kaikki kierrot voi olla erilaisii jn. mutta kun itellä on niin samaa kaavaa noudattanu muuten ni mietityttää. Ekan kerran olin jo varma että oisin raskaana, mut en kuitenkaan..

Hilma79 :)

Jospa se olisi sulla hyvä merkki:cheers

Omalla kohdalla rinnat eivät kipeytyneet positiivisessa kierrossa:joyful:

Nyt dpo 3/4....rinnat olivat kipeät heti oviksesta, mutta arkuus lähti tänään pois.....

Jännää:3some

Hei oletteko kaikki käyneet testaamassa "todennäköisyydet" lääkärissä? Mietin että onko tarpeen heti käydä vai voiko odottaa esim vuoden loppuun?

Peppipupu :)

Tilastollinen todennäköisyys on kerrottu olevan 0.8% ja se perustuu ikään 45++

Hilma79 :)

Jospa se olisi sulla hyvä merkki:cheers

Omalla kohdalla rinnat eivät kipeytyneet positiivisessa kierrossa:joyful:

Nyt dpo 3/4....rinnat olivat kipeät heti oviksesta, mutta arkuus lähti tänään pois.....

Jännää:3some

Ei ollut hyvä merkki, tänään kp1.. Toivotaan että sun tuntemukset olisi hyvä merkki! :happy:

Hilma, pahoittelut!
Peppipupu, omat todennäköisyydet - tieto perustuu ihan kokemukseen = ei yhtään luomuraskautta koskaan :) Todennäköisyyksistä kaikkineen näissä hommissa, se voi nuorellakin naisella olla 0% tai 40% per kierto, koska hedelmällisyytemme on niin yksilöllinen. Vaikka mitään vikaa ei löydy, voi olla ettei raskaus koskaan ala, ja toisaalta, vaikka sanottaisin, että ei ole mahdollisuutta, jokin ihme onnekkaimmille kuitenkin tapahtuu.
Katjusha kp 15 ihan niinku olis ovulaatio-oireita, en tiiä ehdittiinkö tähän vai livahtiko ohi alkuviikosta.

Mä tarkoitinkin lääkärillä tekemässä jotain verikoikeita liittyen omaan hedelmällisyyteen? Joku ams tai joku testi? Saako sen helposti ja paljonko maksaa? Ja onko noi menopaussia testaavat pissatikut ok? Mä nyt niitä kaksi tilasin.. Kertooko mitään?

Ja mihin perustuu se, että aikainen ovis on huono? Mä aina kuvittelin että hyvä kun on aikaa kiinnittyä?

Takaisin