Peppipupu
Asioista perillä oleva
Mä oon ai an loppu töihin. Kokoajan työmäärä kasvaa ja jokaisesta pikku asiasta huomautellaan vaikkei olisi tarve tai edes meidän osaston syy. Kaikki meidän työtä helpottavat kehitysehdotukset ohitetaan naurahtamalla. Olen monesti pyytänyt, että intraan laitettaisiin joku kohtelias pyyntö olla hiljaa kun kävellään osastojen läpi palavereihin (tää helvetin hieno avokonttori keksintö) mutta on näemmä vaikeaa. Mulla ei enää riitä vkl töistä palautumiseen. Meidän tiimissä on todella paljon sairaslomia ja vaki miehitykselläkin saa jo raataa peräsuoli verillä. Mutta sitä ei huomioida tai edes anneta krediittiä kun on jo kauan vaan venynyt ja paukkunut. Ja siihen päälle toi mun kesälomapyynnön kuseminen. Tänään oli todella lähellä etten vaan todennut että pitäkää konttorinne. Sit onneksi rauhoituin ja tajusin ettei tän lapsiprojektin aikana kannata vaihtaa duunia. Tästä eteenpäin otan rennommin ja teen vaan pakolliset. Myöskään en suostu enää ylitöihin ennenkun mun loma-anomus on allekirjoitettu.
Nih! Ja mä aijon pirulauta kellistää ton miehen joka välissä ettei ainakaan yrityksestä jää kiinni!
Nih! Ja mä aijon pirulauta kellistää ton miehen joka välissä ettei ainakaan yrityksestä jää kiinni!