----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ai an loppu töihin. Kokoajan työmäärä kasvaa ja jokaisesta pikku asiasta huomautellaan vaikkei olisi tarve tai edes meidän osaston syy. Kaikki meidän työtä helpottavat kehitysehdotukset ohitetaan naurahtamalla. Olen monesti pyytänyt, että intraan laitettaisiin joku kohtelias pyyntö olla hiljaa kun kävellään osastojen läpi palavereihin (tää helvetin hieno avokonttori keksintö) mutta on näemmä vaikeaa. Mulla ei enää riitä vkl töistä palautumiseen. Meidän tiimissä on todella paljon sairaslomia ja vaki miehitykselläkin saa jo raataa peräsuoli verillä. Mutta sitä ei huomioida tai edes anneta krediittiä kun on jo kauan vaan venynyt ja paukkunut. Ja siihen päälle toi mun kesälomapyynnön kuseminen. Tänään oli todella lähellä etten vaan todennut että pitäkää konttorinne. Sit onneksi rauhoituin ja tajusin ettei tän lapsiprojektin aikana kannata vaihtaa duunia. Tästä eteenpäin otan rennommin ja teen vaan pakolliset. Myöskään en suostu enää ylitöihin ennenkun mun loma-anomus on allekirjoitettu. :angry4
Nih! Ja mä aijon pirulauta kellistää ton miehen joka välissä ettei ainakaan yrityksestä jää kiinni!

Peppipupu, hyvä suunnitelma tuo kellistäminen!!!!
Mitä työtä teet jos kehtaat avata?

Mä ootan että tää vuoto rauhoittuu, mies oli jo niin iholla aamulla ja muuten ois huvittanut mutta kun liikahdinkin niin lori-lori housussa :(

Kävin puhdistavassa vyöhyketerapiassa ja olin hetken rento, mut kotona kaaos iski päin näköö ja ahdistus laittoi itkemään. Oon niin poikki. Mies sanoitti eilen hyvin mun toimintaa kuinka teen kaikkea toissijaista ettei tarvisi kohdata ahdistusta. Osaa nähdä päihderiippuvuudesta toipumisessa paljon yhtäläisyyksiä. Eilen kun itkin etten jaksa enäämitään niin kertoi että niin hänkään ei jaksanut enää kuin itkeä kun ei jaksanu vetää päihteitä niin paljon et olo olis helpottunut. Eli mun romahdusta osotellaan... sit alkaa helpottaa.

Väärä ketju kirjoittaa tästä mut meni jo

Viikon päästä hedelmällisyyshoito ja siihen mdnnessä meil on täysi mäiske päällä ;)

Hyvääviikonloppua, mul alkoi taas vkl nettitauko!

Taitaa kaikki olla tallettelemassa, kun on niin hiljaista :D Paitsi minä. Kp 22/27-30, Dpo:sta ei hajua, suottaapi olla 11, suottaapi olla jotain muuta tai olematta ollenkaan. Testailen tässä r- ja o-testejä molempia :) Ja kummatkin negaa. Ärsyttää kun on tällainen epämääräinen kierto. Ovistestit loppui juuri kriittisellä hetkellä kp13, uusia sain kp17, mutta ei mitään ovikseen viittaavaa ole ollut kp11 jälkeen. Eikä kyllä mitään muitakaan oireita. Edes normaaleja loppukierron jomotteluja ja pahoinvointia. En tiiä, ei tuu lasta eikä pa*kaa. Mutta testejä riittää, joten testailen varmasti kunnes punaista näkyy. Muistin että olisin viime kierrossa käyttänyt kaikki r-testit, ja tilasin Raskauskeijulta 21kpl + saman verran ovistestejä. Mutta löysinkin kaapista toistakymmentä One Steppiä, ou mai :)

Hannuli, ei tuossa vaiheessa tarvitse olla vielä oireita ja sehän on hyvä, jos on erilaista kuin tavallisesti

Ei täälläkään olla talleteltu, siitä pitää poika visusti huolen. :grin Unikoulua odotellessa...:wink
Vauvauinnissa käytiin aamulla, onneksi ehdittiin vaikka nukuttiin pommiin. Oli vähän levoton yö. :wacky:

Dpo 11-12. Aamulla nega. Lupaavia oireita oli pari päivää, mutta eipä taida olla kummempaa luvassa tästä kierrosta.

Towanda, pienempi nukkuu edelleen suurimman osan yöstä vierelläni. Aika usein myös vanhempikin lapsi. Ilmeisesti olen tottunut olosuhteisiin. Yölliset imetykset reilu vuosi sitten väsyttivät joskus. Lapset nukkuvat makoisasti onneksi.

Mulla vasta menkat loppumassa että josko tästä pääsis talletuksiin tänään jopa? Sen verran rasittava ilta oli kyllä että voi olla et fiilikset ei oikee ny oo kohillaan. Mä oon kaikenlisäks flunssanen, vetäny vitskuu ja mustaherukkajuomaa ja levänny ku mies oli yhen poijjaan kaa metsäretkellä yötä myöten ja kaks pienintä oli kuopuksen isällä ja ja ja mulla siis tytöt kotona. Eli lepoo. Mutta niin vauvarintamalla ei tietty edistystä, viikkoon ei oo tapahtunu mitään muuta ku nukkumista sängyssä, tokkoha aitä enää osaakaan. Ääh ehkä uusilla fiiliksillä huomenna sit.

No ei täälläkään ole talletettu, mua nyt ei jaksa kiinnostaakkaan kun oviksen tietämillä :IMG:
Muuten menny taas niin vauhdikkaasti tää viikonloppu että huh..
Hannulin tapaan myös testejä täällä kulutettu mutta se yks fucking viiva siinä vaan seisoo :angry4 tänään dpo 12 jo. Tosi pitkälle oon kyl päässy ilman lugeja. Eilen oli vähän tuhrua mut tänää ei mitään eli odotettavissa on maanantai aamua piristämään helvetillinen vuoto, että se on taas ilahduttava viikon aloitus :smiley-angry016
Tsemppiä, josko joku nyt saisi sen II siihe testiin :blob7

Suski jos kuitenkin? Mä ainakin taidan olla ihmisiä joilla näkyy jotain vasta 15-16 dpo?

Samoin Hannulille pidän peukkuja!

Itse joka menkkojen aikaan lupaan, että ostan niitä ovis testejä ja aletaan kunnolla hoitamaan tätä "projektia" ja sitten jotenkin jarrutan. Mä kai pelkään, että menee suorittamiseksi. Töh... Mulla siis vasta kp6

Tänään tuli yhdellä vessareissulla vaaleanpunaista paperiin. Joko ne menkat siell kolkuttelee? Luget on tähän asti pitänyt tuhrut poissa, mutta viime kierrossa tuli myös pikkaisen vaaleanpunaista pari päivää ennen vuotoa. Tokihan toivon jotain kiinnittymisjuttuja, sillä kierron toisesta seksikerrasta on 9päivää. Jos olisikin ovis ollut normaaliin aikaan kp15-16, vaikkei mitään oireita ollutkaan. Noh, selviää täsdä viikon sisään. Jatkan negojen testailua siihen asti.

Tsemppiä Hannuli! Miltä testit tänään näytti?:pompus:
On se nyt jo kumma jos ei ala jollekin tulla jo tähänkin ketjuun onnistumisia :anyone

Tsemppiä Hannuli! Miltä testit tänään näytti?:pompus:
On se nyt jo kumma jos ei ala jollekin tulla jo tähänkin ketjuun onnistumisia :anyone
Negaa näytti, vaaleanpunaista tulee hitusen phs:aan, menkkamaiset tuntemukset alavatsalla. Että eiköhän se ollut taas tässä. Huolestuttavaa on se että ovis tän mukaan aikaistui kp11, ei voi olla kunnon munasolu silloin näin luomuna. Sekä se että seksin ajoitus oli liki täydellinen. Ei se vaan tuu ni ei tuu. Alkaa olla luovutusfiilikset.

Hetken mietin vielä, olisiko mulla varaa inssiin luovutetuilla siittiöillä... tuota on/off-miestä en klinikalle saa. Mutta mitä sekään auttaa jos vika on mussa. IVF on poissuljettu, tarttisin lottovoiton.

:sad001

Heippa kaikille!
Joukkoon voisi liittyä yksi kuumeilija lisää ☺️ yritystä takana reilu vuosi ja yksi alkuraskauden km. Mulla ennestään kaksi teinityttöä ja ajattelinkin etten enää halua lapsia. Löytyi uusi Rakas monen vuoden yh elämän jälkeen ja kaikki ajatukset ja haaveet meni uusiksi . Uusi rakas toi mukanaan perheeseen myös pienen pojan.
Nyt kp28/27 ja tänä aamuna nega

Tervetuloa Hilma! Itselläkin 2 teiniä, enkä kuvitellutkaan hurahtavani kuumeiluun enää o_O Ja ilmeisen liian myöhään, yritystä 1v9kk eikä mitään raskauteen liittyvää tänä aikana.

Toivotaan sulle parempaa plussapuhuria kuin meille muille tähän asti!

Kiitos!
Joo en todellakaan ajatellut ryhtyväni enää tähän kun itsekseen oli niin helppoa ja teinitkin selviytyy jo itsekseen monesta asiasta. Mutta minkäs teet kun mies tuli ja vei jalat alta! :wink
Ensimmäinen tosiaan tarttui jo yk2 mutta meni pian kesken. Talvi ehkä mennyt enemmän pohtiessa että haluanko tosiaan ja on tullakseen jos tulee, mutta nyt alkaa kuume nostamaan päätään enemmänkin. Alkaisi nyt vaan menkat jotta päästäisiin taas pupuilemaan :wink nyt on greippimehua käyty hakemassa, mitähän sitä muuta kokeilis..?

Takaisin