----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt taas narinaa tästä puhelin vau-foorumista. Eikö tällä pysty ees tykätä viesteistä!!!! Jo on köyhää!!! Vai onko vaa ompuille näin huono softa????

Minä käytän kännykällä ihan selainta ja webbisivuja, paljon parempi käyttökokemus kuin kännykkäsovelluksella.

Apua! Dpo12 ja pöntöllä huomasin, että pikkaisen vaaleanpunaista tullut suojaan. Se siitä sitten, kierto alkaa normaalia aikaisemmin... Aattelin tehdä kuitenkin jo perinteeksi muodostuneen aamutestin, ja... noh... tommonen tuli :shock: One Step 10miU. Tää on niitä harvoja testejä, mihin en oo ikinä saanu MITÄÄN, edes viivanpaikkaa tihrustettua. Jännittää!!! Onko tää nyt taas turhaa toivoa :cry:
24f0153f7d29d9c13bf2eba021bbd375

En uskalla kyllä edes toivoa mitään. Ihan menkkamaiset tuntemukset ja tosiaan pikkasen vaaleanpunaista oli yöllä tullut.

Hannuli77 Kerro miten asia edistyy, mä ainakin näen tossa ihan zoomailemattakin selvän viivan! :)

Apua! Dpo12 ja pöntöllä huomasin, että pikkaisen vaaleanpunaista tullut suojaan. Se siitä sitten, kierto alkaa normaalia aikaisemmin... Aattelin tehdä kuitenkin jo perinteeksi muodostuneen aamutestin, ja... noh... tommonen tuli :shock: One Step 10miU. Tää on niitä harvoja testejä, mihin en oo ikinä saanu MITÄÄN, edes viivanpaikkaa tihrustettua. Jännittää!!! Onko tää nyt taas turhaa toivoa :cry:

hyvin näkyy ilman tihrusteluu että toinen hentoinen viiva siinä on.Nyt kuule ++++++++++

Rfsu:n herkkä (10mIU) Apua, kädet tärisee! :shock: Hentoinen viiva, mutta näkyy väriä luonnossa. PC nega. En usko, enenenen. Niin monta pettymystä, väärää haamua ja viivanpaikkaa tässä 1.5 vuoden aikana tullut. One Steppejä on enää yksi, pakko tilata lisää. Tästä kun romahdan, niin tipun korkealta.

ad2954e041509c599c83e13284b85395

Hannuli!! Todellakin näkyy :smiley-bounce016 toivottavasti siitä nyt lähtee vahvistumaan!! PC ei ole noin herkkä, se on 25miu joten ei muutakun kipin kapin kauppaan hakee lisää! Varmasti huomenna jo PCkin näyttäisi jotain!:happy093.

Oi kun jännää Hannuli. Mulla hyvin vähäinen kokemus r.testeistä mutta onesteppiä käytin mitä käytiin ja negatiivinen oli negatiivisesti ja tuommoinen viiva oli mulla haamu.

Nyt sormet ja varpaat ristiin!!! Iltapissastakin voi tulla jo vahvempi, ainakin mulla oli vahvemmat viivat kuin aamusta.

Rfsu:n herkkä (10mIU) Apua, kädet tärisee! :shock: Hentoinen viiva, mutta näkyy väriä luonnossa. PC nega. En usko, enenenen. Niin monta pettymystä, väärää haamua ja viivanpaikkaa tässä 1.5 vuoden aikana tullut. One Steppejä on enää yksi, pakko tilata lisää. Tästä kun romahdan, niin tipun korkealta.

ad2954e041509c599c83e13284b85395

Hannuli :)
Jeee...tätä se sun ennenuni tarkoitti!!:love7:cheers
Varovaiset onnittelut...oot raskaana,:love7ONNEA!!!!
:Heartbigred

Last edited by a moderator:
Hannuli :)
Jeee...tätä se sun ennenuni tarkoitti!!:love7:cheers
Varovaiset onnittelut...oot raskaana,:love7ONNEA!!!!
:Heartbigred

Tähti :)) Ei nyt vielä onnitella todellakaan! Hui! Oon niin kyyninen nykyään noiden testien suhteen, että en usko ennenkuin KAIKKI näyttää selvän viivan. Nuo tän päivän testit haalistui päivän mittaan kuivuttuaan liki viivanpaikoiksi. Toki niitä enää sais myöhemmin katellakkaan, mutta minkäs sitä itelleen voi :D Huomisaamu jännittää kyllä enemmän kuin ikinä! Hamstrasin eri testejä niin paljon kuin mun lähikaupasta ja -apteekista kehtasin.

Tähti :)) Ei nyt vielä onnitella todellakaan! Hui! Oon niin kyyninen nykyään noiden testien suhteen, että en usko ennenkuin KAIKKI näyttää selvän viivan. Nuo tän päivän testit haalistui päivän mittaan kuivuttuaan liki viivanpaikoiksi. Toki niitä enää sais myöhemmin katellakkaan, mutta minkäs sitä itelleen voi :D Huomisaamu jännittää kyllä enemmän kuin ikinä! Hamstrasin eri testejä niin paljon kuin mun lähikaupasta ja -apteekista kehtasin.

Hannuli77 :)

Aivan parasta onnea aamun testaukseen:cheers Todella toivon, että tämä olisi sun "lucky" kierto:Heartpink

Kiitos Tähti! :heart: Asennoidun negoihin, tärppi tuntuisi liian utopistiselta kaikkien tän kierron lääkekuurien ym takia..

Kiitos Tähti! :heart: Asennoidun negoihin, tärppi tuntuisi liian utopistiselta kaikkien tän kierron lääkekuurien ym takia..

Hannuli77 :) Saat asennoitua, mutta asennoidun sun puolesta siihen, että sinne plussa tulisi!!

Kaikki peukut pystyssä ja ristissä sulle:cheers:cheers:cheers :cheers

Takaisin