Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä käytän kännykällä ihan selainta ja webbisivuja, paljon parempi käyttökokemus kuin kännykkäsovelluksella.
Apua! Dpo12 ja pöntöllä huomasin, että pikkaisen vaaleanpunaista tullut suojaan. Se siitä sitten, kierto alkaa normaalia aikaisemmin... Aattelin tehdä kuitenkin jo perinteeksi muodostuneen aamutestin, ja... noh... tommonen tuli :shock: One Step 10miU. Tää on niitä harvoja testejä, mihin en oo ikinä saanu MITÄÄN, edes viivanpaikkaa tihrustettua. Jännittää!!! Onko tää nyt taas turhaa toivoa :cry:
Rfsu:n herkkä (10mIU) Apua, kädet tärisee! :shock: Hentoinen viiva, mutta näkyy väriä luonnossa. PC nega. En usko, enenenen. Niin monta pettymystä, väärää haamua ja viivanpaikkaa tässä 1.5 vuoden aikana tullut. One Steppejä on enää yksi, pakko tilata lisää. Tästä kun romahdan, niin tipun korkealta.
Hannuli :)
Jeee...tätä se sun ennenuni tarkoitti!!
Varovaiset onnittelut...oot raskaana,ONNEA!!!!
Tähti :)) Ei nyt vielä onnitella todellakaan! Hui! Oon niin kyyninen nykyään noiden testien suhteen, että en usko ennenkuin KAIKKI näyttää selvän viivan. Nuo tän päivän testit haalistui päivän mittaan kuivuttuaan liki viivanpaikoiksi. Toki niitä enää sais myöhemmin katellakkaan, mutta minkäs sitä itelleen voi :D Huomisaamu jännittää kyllä enemmän kuin ikinä! Hamstrasin eri testejä niin paljon kuin mun lähikaupasta ja -apteekista kehtasin.
Kiitos Tähti! :heart: Asennoidun negoihin, tärppi tuntuisi liian utopistiselta kaikkien tän kierron lääkekuurien ym takia..