----45+++++ kuumeiset

Vti on jotain niin inhottavaa, tsemppiä! Ja älä nyt enää tongi niitä vanhoja testejä roskiksesta, ne näyttää kuivuessaan ihan mitä sattuu. o_O

Pidän peukkuja ja ukkovarpaita yön yli pystyssä, että viiva vahvistuisi aamulla.
 
Tähti täällähän minä. Tänään kp9 ja ovis kipuja... Kroppa näemmä aivan sekaisin. Tänään työterveyslääkäri ei sanonut juuta eikä jaata mun lyhyisiin kiertoihin ja huomenna soittaa josko konsultoisi gyneä ja laittaisi mulle lähetteen.

Nää. Oviskivut lähentelee jo menkkakipuja... No nice...

Koittakaahan plussautua niin mullekin tulee onnekkaampi olo! Tsemppiä!!!
 
Ei jatkunut ihana uni tälle aamulle.... :sad001 Kaikki 4(!) testiä negoja, tai ainakaan en vessan valossa silmät sikkurassa nähnyt mitään. Mikä lie virhe oli eiliset testit... no, leuka rintaan ja menkkoja odottelemaan. Ihan sellaiset tuntemukset onkin.
 
No voi itku :sad010tiedän tunteen :BangHead ..täälläkin vasta tänään dpo 16 hanat pikkuhiljaa aukeilee. Vielähän sulla on toivoa niin kauan kun menkat alkaa, mutta jospa ois jotain kiinnittymisen yritystä vaikka ollut?
Iso :love022
 
Hannuli :)
Voi kurjuus...on tää rankkaa ja niin väärin:banghead: :hug013

Toivotaan, että pääset pian uuteen kiertoon ja plussaat siitä:hug013:cheers


Oliko jollain käytössä kiinnittymistä parantavia metodeja?:rolleyes:

Aloitan tänään palalla baby Aspirinia ja parilla lasilla luomu punkkua. Dpo 6.... ja testit hyllyllä valmiina. Dpo9 aion testata:wink:joyful:
.
Hyvää viikonloppua kaikille palstalaisille! Ja plussapuhurit!!!!:blob6:blob7:blob3:blob6:blob7:hello2:hello2:hello2
 
Niin voi vuorokaudessa mennä tunteissa äärilaidasta toiseen... :rolleyes: Eilinen orastava toivo vaihtui menkkavitutukseen. Tuhruttaa siihen malliin, että kp1 tulee viikonlopun aikana. Yllättävän coolisti olen pettymyksen kuitenkin ottanut. Jotenkin oon asennoitunut jo niin, ettei mulle iltatähteä tule. Vähän jopa nauratti, kun mun eilisessä innossani tilaamat 20 OneSteppiä löytyi postilaatikosta :D
 
Niin voi vuorokaudessa mennä tunteissa äärilaidasta toiseen... :rolleyes: Eilinen orastava toivo vaihtui menkkavitutukseen. Tuhruttaa siihen malliin, että kp1 tulee viikonlopun aikana. Yllättävän coolisti olen pettymyksen kuitenkin ottanut. Jotenkin oon asennoitunut jo niin, ettei mulle iltatähteä tule. Vähän jopa nauratti, kun mun eilisessä innossani tilaamat 20 OneSteppiä löytyi postilaatikosta :D

Hannuli77 :) Sinnikkäästi eteenpäin!:cheers

Meillekin tuli esikoinen vasta hetki sitten ja on vasta 2-vuotias. Nyt kaikki poppakeinot peliin; Baby Aspirin, punkku:laughing002, vihreä tee = kahvi pois, venänalkioöljy ja vehnänoras, ubiqinon, goijimarjat...

Riittävästi hyvänlaatuista rasvaa ja proteiinia, paljon salaattia.

Jätä pois kaikki teollisesti valmistettu ruoka ja valmisruoat. Paino olisi paras olla siellä normissa bmi 20-24.

Inssistä saa apuja, kokeile sitä. Kyllä onnistut!!:cheers:cheers:cheers
 
Hannuli, sympatiaa ...
Meillä oli firmassa illalla juhlat, olin autolla, muilla railakasta.. Tunnelmani laski viihen malliin, että lähdin klo 19 jälkeen kotiinpäin. Automatkalla oli kyynel silmässä. MIkään ei varsinaisesti ole vialla, hormonit vain heittelee! Nyt on kp 28 ja varmastikin menkat alkaa, kun lähden jumppaan riehumaan. Toki mielialakin siitä kohenee.
Iskee tajuntaan, että tässä tää sit oli monella tapaa. Varmaan alkionsiirtopettymykset yms. on nyt käsiteltävänä. Nyt itse koen sitä toisen lapsen toiveen ristiriitaista tuskaa. Aiemmin, kun teimme hoitoja, oli aina jonkinlainen realistinen toivo yllä.
Huoh, no, ylöspäin.
 
Kp 13 eikä oviaplussaa. Ihan pettymys tuli tänään . No 11.9 on laskennallinen ovis että maanantainahan sen plussan pitäiski kai pärähtää. Mut silti meinaa mennä tunteisiin.

Lapsivapaa vkl ei oo ollu oikeen lepoa kun joutunu häsäämään yhden lapsen synttärijuttuja kun viettää niitä muualla kuin kotona. Tarvisin rauhaa ja lepoa että voisi edes toivoa onnistuvansa . Plääh-mieliala.
 
Tsempit Tähti!
MariQ, mulla pakenee ovis etäämmälle, jos yritän sen tavoittaa :)
Tällä kertaa en tiedä, milloin ovuloin, mutta luultavastikin ovuloin, koska (sorry TMI) ummetusta edelleen, vaikka kp 29 menossa. Mieliala on vähän helpottanut, käytiin äskenkin lenkillä työtn ja koirien kanssa...
Voisi kai ne asiat huonomminkin olla, kun on kuitenkin jonkinlainen kierto vielä olemassa. Luteaalivaihe on ehkä vähän venynyt normaaliin tilanteeseeni, Parempi 14 ku 9 päivää.
 
Toivoa ja plussatuulia kaikille :Heartred

Täällä kp 5. Edellinen km:n jälkeisen kierron ovis jäi lopulta mysteeriksi. Ainakin kaikki viimeisetkin rippeet ovat poissa ja nyt uudessa kierrossa.

Hieman epäilyttää voiko vielä onnistua, mutta ainahan sitä kannattaa yrittää :happy7
 
Takaisin
Top