----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hannulilla dpo8, enkä ole vielä testaillut.. Usko tärppiin on pyöreä nolla. Ensinnäkin saattoi olla että myöhästyttiin ajoituksessa, seksiä oli vasta vuorokausi ovisplussasta. Toisekseen olen syönyt heti oviksesta lähtien tulehduskipulääkekuurin selän takia. Samoja "oireita" on kuin viime kierrossa näihin aikoihin, johtuen varmasti lugeista. Eli huonoa oloa, alavatsaa kiristää. Ehkä mä huomenna huvikseni testailen, kun noita halpistestejä riittää :rolleyes:

Minusta RFSU:n testit ovat kamalia, samanlainen haamu niissä aina on, oli raskaana tai ei, kun taas Pregcheck näyttää raskaana todella äkkiä leffaviivat -- kun RFSU:n testi näyttää samasta pissasta niitä iänikuisia haamujaan.

Lisää kyylättävää. Häiritseekö kun tänne noita laitan? Siksi mä tonne toiseen ketjuun kävin postaa niitä jos tää ärsyttää ketä.
Kun spekulointi siis ei ole loppunu. Pregcheck nega (25miu) RFSU liuska (25miu) jotain ja RFSU puikko (10miu) melkeinpä haamu?
Häiritsee vaan se että pc ei tehny mitään kun se on mun luottotesti. Jos siihen ois tullu myös viivaa oisin jo kovin toiveikas. Huomiselle on apteekin testi.

Miten muut? Joko Hannuli testailee kohta?

Alemmassa selkee väri :gen014

mulla on laskennallinen ovis vasta 11.9, toki alan nyt tikuttaa kp 10 eli milloinkohan se on...se on ihan semmoinen mielenkiintoinen juttu mulle, koska seksistähän ei meillä tihkase. Ai että oon taas niin onnellinen kun pääsi niistä menkoista eroon, saa puuhailla ihman mitään sängyn vuoraamista lapsen pissalakanoilla :angel4

Tänään ei tullut mihinkään testiin yhtään mitään (Apteekin kasetti ja Rfsu) . Aivan blankot, että se siitä ja menkkoja odotellessa :sad010

parempaa onnea seuraaville piinistelijöille!!

Dpo9, eilen ja tänään tullut lugemössön seassa hieman rusehtavaa phs:aan, ei pyyhkiessä. Eikö kiinnittymisvuoto olis kirkasta? Ehkä mulla lugeista huolimatta puskee tiputtelua läpi. Testattu hätänega :p

Tänään ei tullut mihinkään testiin yhtään mitään (Apteekin kasetti ja Rfsu) . Aivan blankot, että se siitä ja menkkoja odotellessa :sad010

parempaa onnea seuraaville piinistelijöille!!

HumptyD :)

Halit:hug013

Samanlainen oli mulla viimekierrossa....ensin näkyi ja sit hävisi... voi meitä "naisparkoja", on tässä kestämistä:hug013

Tsemppiä jatkoon!:cheers
Ei auta, kuin yrittää...uutta putkeen:cheers

Minusta RFSU:n testit ovat kamalia, samanlainen haamu niissä aina on, oli raskaana tai ei, kun taas Pregcheck näyttää raskaana todella äkkiä leffaviivat -- kun RFSU:n testi näyttää samasta pissasta niitä iänikuisia haamujaan.

Suski75 :) ...kuten Clearblue.....:laughing001

:smiley-ashamed008

Suski75 :) ...kuten Clearblue.....:laughing001

:smiley-ashamed008
Kyllä, RFSU on aivan anaalista ja laitoin niille palautetta kuvan kera!
Se Apteekin Testiin tullut viiva tosin vähän mietityttää että oisko ollut kuitenkin jotain kiinnittymisyritystä. Toivottavasti ei nyt luget paljoa viivästytä vuotoa. Paskaa....

Kyllä, RFSU on aivan anaalista ja laitoin niille palautetta kuvan kera!
Se Apteekin Testiin tullut viiva tosin vähän mietityttää että oisko ollut kuitenkin jotain kiinnittymisyritystä. Toivottavasti ei nyt luget paljoa viivästytä vuotoa. Paskaa....

HumptyD :)

Miten sulle kävi?

Ei ole tullut vielä vastausta takaisin jos sitä meinasit.
Pc testasin aamulla ja jotain (?) siihenki tuli mutta eiköhän ne hanat kohta aukee.

Mites muilla menee? :brb::p

Jaahas, ei sisi vielä kunnon plussia ketjussa tähän lähtöön.
Mulla menossa vissiin kp 24, noin viikko oviksesta ehkä, monta päivää ollut menkkakramppeja, tänään venyvää valkkaria. Että ottaapa siitä sitten selkoa. Menkat alkaa 2-3 päivän kuluessa, jos meinaa.
Tsempit kaikille ja plussapuhallus!!

Hellou, pitkästä aikaa. Täällä taistellaan edelleen plussaa testiin. On ollut vaikka mitä taka iskua ja muuta muutosta elämässä,niin ei ole kerennyt käymään täälläkään. Olkapää meni rikki, saikulla 2.7 lähtien ollut, ja loppua ei näy. Muutto tulossa, ja eläin kaverit lisääntyneet. Eilen sain anafylaktisen reaktion ampiaisen pistosta. Olin sairaalassa monta tuntia tarkkailussa. Tänään kävin perhesuunnittelu neuvolassa Ja yksityiselle puolelle ne vaan työntää. Raskaustestissä tänään kp 6 plussa virtsatestissä ja taas veritestissä arvo alle 5, mitä vittua kysyy epätietoinen kanta-hämeestä. Ja näytin sen testin terveyden hoitajallekkin. Mä en taas ymmärrä. Miten voi tulla pissasta täysin selvä plussa ja verikokeesta ei.... Oli vahvistunut eilisestä vielä se plussa. Kummatkin testit näytin siellä. Mulla kuulemma hormonit vaan sekaisin. Mikä hiton hormoni pistää raskaustestin näyttämään positiivistä??

Mulla olis piinispäivät, jos uskoisin vähääkään tärppiin, dpo~10. Mutta se että olen varma negasta, ei estä testihullua testaamasta :D Testaaminen on vaan niin kivaa! Ja negojahan tän aamun testit oli, One Step (10) ja Sofi (25). Illemmalla vielä Sofi, jossa näin (yllätys) viivanpaikan. Saahan tän ajan näin kulumaan menkkoja odotellessa :))

IMG_20180904_091521.jpg tässäpä teillekin nähtäväksi tämän aamun testit, ylin ovulaatiotesti alin raskaustesti. Kp 6 menossa ja vuotokin on vähän vielä. Mitä ihmettä?

Tari mikä testi? Ja oliko testi tuore? Joskus testit voivat näyttää vääriä positiivisia, jos viimeinen käyttöpäivä on jo mennyt.

Mitä mä höpötin että muka kp10 alkais ovistestit, mun kierto noin 30, cb testipaketti sanoi että kp 13 alkais testit... mitä mieltä konkarit??????

Sanoinko että kävin vyöhyketerapiassa?AUTSIS!!! Se vyöhykepuikolla kaivelu ei oo kyl miellyttävintä mutta ainaki rentoutti ja sai aikaan kauheet halut [emoji56]

Hedelmällisyystestit negaa et ei ainakaan pitäis olla viel menopaussi ovella [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Takaisin