T
Tähti ★
Vieras
Dootti :)
Iäkkäämmät Äidit rulaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, taivas yksin tietää :)
Oireiden perusteella ei pääse "raskautuneiden" joukkoon, mutta tottakai keltarauhashormoni voi tuoda mukanaan rintojen arkuuden ja turvotuksen, ja sitähän kestää sitten viikkoja ja kuukausia :)
Minulla on tullut aaltoina sellaisia nännien kihelmöintikohtauksia, mutta ikävä kyllä en ole raskaana. Parempaa onnea muille!
Jaa-A taitaa maailmankaikkeus viestittää vahvasti mitä mieltä on meidän vauvahaaveesta siin ei paljon hymynaamat testissä auta. Tais tän aamun kerta sit jäädä viimeiseksi mahdollisuudeksi tähän kiertoon
Tähti täällähän minä. Tänään kp9 ja ovis kipuja... Kroppa näemmä aivan sekaisin. Tänään työterveyslääkäri ei sanonut juuta eikä jaata mun lyhyisiin kiertoihin ja huomenna soittaa josko konsultoisi gyneä ja laittaisi mulle lähetteen.
Nää. Oviskivut lähentelee jo menkkakipuja... No nice...
Koittakaahan plussautua niin mullekin tulee onnekkaampi olo! Tsemppiä!!!
Kiitos Dootti, olipa hyvä artikkeli! Ihan varmasti olisin itsekin ollut 20 vuotta sitten aivan erilainen kasvattaja, ainakin kärsimättömämpi.
Dootti :)
On niin hyvä artikkeli, hienoa, että toit sen tänne...
Kysymys, saako sitä lainata tuonne synnyttäneet --40+++ palstalle?
(Olen siellä kirjoitellut, en pidä palstaa vaan Maria75)
Ja entä mikä sun tilanne on? Kuumeiletko edelleen?
Tsemppiä joka tapauksessa!!
.
Me asuttiin 39 m2 kokoisessa asunnossa ja voin sanoa, että kyllä kiristi ja kovaa aina välillä. Siellä oli niin ahdasta, ettei meinattu edes mahtua muuttamaan ulos sieltä.
Mutta onneksi se on vain väliaikaista! Muistat vain hengittää syvään, kun kolhit varpaan/polven/kyynärpään huonekalujen kulmiin ja tavarat putoilevat päälle.