----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Dootti, olipa hyvä artikkeli! Ihan varmasti olisin itsekin ollut 20 vuotta sitten aivan erilainen kasvattaja, ainakin kärsimättömämpi. :happy119

Se siitä oviksen hyödyntämisestä tänää :( Teini järjesti sellaisen show’n ettei mitää jakoo että ajatukset ois missää seksissä. Mies jäi päivystämään että teini nukahtaa eikä yritä uudelleen karata...

Jaa-A taitaa maailmankaikkeus viestittää vahvasti mitä mieltä on meidän vauvahaaveesta :( siin ei paljon hymynaamat testissä auta. Tais tän aamun kerta sit jäädä viimeiseksi mahdollisuudeksi tähän kiertoon

No la ja su aamujen peuhuille lasketaan nyt toivo. Jos tänään ovis niin tänään viel ehtii? Aamullakaan ei saatu viritetty fiilistä, takana vajaa 5t unta ja huoli. Voi persus että ottaa pattiin.

A29982D3-F5E0-4D45-A835-8BAC91CE1A72.jpeg Tuossa on meidän toivo

Tsemppiä kuumeilijoille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Onko nännien arkuus raskausoire?:rolleyes:

Rinnat on tooodella kipeät, sattuu joka puolelta ja etenkin nännit, kovat ja kipeät.

DpIUI 9

Tähti, taivas yksin tietää :)
Oireiden perusteella ei pääse "raskautuneiden" joukkoon, mutta tottakai keltarauhashormoni voi tuoda mukanaan rintojen arkuuden ja turvotuksen, ja sitähän kestää sitten viikkoja ja kuukausia :)
Minulla on tullut aaltoina sellaisia nännien kihelmöintikohtauksia, mutta ikävä kyllä en ole raskaana. Parempaa onnea muille!

Tähti, taivas yksin tietää :)
Oireiden perusteella ei pääse "raskautuneiden" joukkoon, mutta tottakai keltarauhashormoni voi tuoda mukanaan rintojen arkuuden ja turvotuksen, ja sitähän kestää sitten viikkoja ja kuukausia :)
Minulla on tullut aaltoina sellaisia nännien kihelmöintikohtauksia, mutta ikävä kyllä en ole raskaana. Parempaa onnea muille!

Katjusha :)

Kiitos!! Tää ihan ekaa kertaa mulla... siksi tätä hämmästelen ja kummastelen... nyt toista päivää kestänyt :)

Tsemppiä Katjusha!!:cheers

Last edited by a moderator:
Jaa-A taitaa maailmankaikkeus viestittää vahvasti mitä mieltä on meidän vauvahaaveesta :sad001 siin ei paljon hymynaamat testissä auta. Tais tän aamun kerta sit jäädä viimeiseksi mahdollisuudeksi tähän kiertoon

MariQ :)

....:laughing002 jos (ja kun)maailmankaikkeus päättää kaikesta, niin asia meni just näin...:joyful:

Jännityksellä seurataan lopputulemaa:cheers

Eläähän ne siittiöt useamman päivän:drunken_smilie

.

Tähti täällähän minä. Tänään kp9 ja ovis kipuja... Kroppa näemmä aivan sekaisin. Tänään työterveyslääkäri ei sanonut juuta eikä jaata mun lyhyisiin kiertoihin ja huomenna soittaa josko konsultoisi gyneä ja laittaisi mulle lähetteen.

Nää. Oviskivut lähentelee jo menkkakipuja... No nice...

Koittakaahan plussautua niin mullekin tulee onnekkaampi olo! Tsemppiä!!!

Peppipupu :) Saitteko kuitenkin tilanteen hyödynnettyä?

Kaikki varmasti yrittävät plussautua ja jospa vaikka sinä nyt yllätät kaikki!!:joyful::cheers
.

Kiitos Dootti, olipa hyvä artikkeli! Ihan varmasti olisin itsekin ollut 20 vuotta sitten aivan erilainen kasvattaja, ainakin kärsimättömämpi. :happy119

Towanda :) Samaa mieltä ja jos saa lisätä vielä jotain, niin olisi rahattomampi, sekä elämänkokemusta vailla...

Nyt on paljon parempi pohja tulevaisuutta varten tarjota lapselle... :) On käyttörahan lisäksi myös "varallisuutta"...joten on mahdollisuus tarjota lapselle hyvä koti, asuinympäristö, ruokaa, puhtaat vaatteet, molemmat vanhemmat läsnä kotona...myös joskus extraa (hoplop/ulkomaanreissut jne).. elämänkokemus ja sen myötä kertynyt "viisaus"...

On myös hyvät yhteydet isovanhempiin, joita lapsi arvostaa :)

Ihan täydellinen ei silti kukaan ole, eikä meitä haittaa, jos lapsi nukahtaa illalla yhden tunnin myöhemmin viikonloppuna, kun pitäisi:laughing002

40+++45++++ rules!!! :cheers

Dootti :)

On niin hyvä artikkeli, hienoa, että toit sen tänne...

Kysymys, saako sitä lainata tuonne synnyttäneet --40+++ palstalle?
(Olen siellä kirjoitellut, en pidä palstaa vaan Maria75)

Ja entä mikä sun tilanne on? Kuumeiletko edelleen?:rolleyes:

Tsemppiä joka tapauksessa!!:cheers
.

Jaa ihmeessä sinnekin. Mähän olen ”vasta” 36, mutta tää ryhmä tuli heti mieleen, et pitää teille jakaa. Ootte upeita naisia! :)

Edelleen kuumeilen, ei ole tärppiä tullut. Pitää vaan jaksaa uskoa ja yrittää. :)

Tähti mulla tuli viimeksi kipeäksi heti ovulaation jälkeen ja itse diagnoosin taas keltarauhashormonin puutteen. Jotenkin jostain luin että jos ovis oireet kympillä päällä niin estrogeeni liian ylhäällä ja saattaa estää sen oikean ovulaation. Mutta sitten taas sulla jo 10 päivää oviksesta niin pitäisin lupaavana merkkinä. Jossain oli linkki noihin oireisiin ja kuinka moni ollut raskaana mistäkin oireesta eri kierron päivinä. Onnistuisikohan joku kaivamaan? Mulla ei ole kun tämä känny niin ei ehkä onnistu kovin helposti.

Meillä muutto päällä. Melkein kaikki tavarat jo täällä Espoossa ja alkaa tuntua kodilta. Katotaan kuinka kiristää kun asuu 33m2 yli vuoden. Tietty helpottaa kun saa valita materiaaleja tulevaan kotiin.

Ja joo me hyödynnetään kaikki päivät aina oli yritys päällä tai ei:wink) ei löydy hässihymiötä)

Mulla edelleen kaivaa se liian lyhyt kierto. Tässä pohdin minne menisin sitten sitä selvittelemään. Aavassa yksi gyne hoitanut hyvin, 100e käynti mutta sitten tulee labrat jne päälle. Mehiläiseen olen kerran jo varannut lapsettomuus puolelle ajan, mutta menin sen sitten perumaan. Vissiin menee lähelle 300e käynti. Onko kellään kokemusta mitä ekalla kerralla tehdään? Ja mihin kierron vaiheeseen toi eka kerta olis hyvä? Apuuva... Ja kumman valitsen? Ja en ole varma haluanko sittenkään kuulla ettei enää mahdollisuuksia... Jotenkin itse nyt haraan vastaan. En haluaisi heti joutua hoitoihin vaikka varmaan kaikki apu olisi nyt otettava vastaan. Kertokaa pliis teidän ekoista käynneistä ja missä ja paljonko maksoi

Nyt siis kp13 ja ollaan hyödynnetty. Tosin mitään ovikseen edes hitusesti viittaavaa en ole huomannut. :smiley-angry019

Me asuttiin 39 m2 kokoisessa asunnossa ja voin sanoa, että kyllä kiristi ja kovaa aina välillä. Siellä oli niin ahdasta, ettei meinattu edes mahtua muuttamaan ulos sieltä. :hilarious:
Mutta onneksi se on vain väliaikaista! Muistat vain hengittää syvään, kun kolhit varpaan/polven/kyynärpään huonekalujen kulmiin ja tavarat putoilevat päälle. :shy:

Me asuttiin 39 m2 kokoisessa asunnossa ja voin sanoa, että kyllä kiristi ja kovaa aina välillä. Siellä oli niin ahdasta, ettei meinattu edes mahtua muuttamaan ulos sieltä. :hilarious:
Mutta onneksi se on vain väliaikaista! Muistat vain hengittää syvään, kun kolhit varpaan/polven/kyynärpään huonekalujen kulmiin ja tavarat putoilevat päälle. :shy:

Towanda :) Et ole yksin...

Niin se lähes kaikilla lähtee liikkeelle, ennen kuin alkaa vaurastua.

Lähes sama muistikuva:smiley-ashamed004 :laughing002

.

Vuoden. Aluksi meitä oli vain kaksi aikuista sekä koira ja kissa, sitten syntyi vauva ja eläimet valitettavasti poistuivat keskuudesta. :sad001 Onko teillä joku varasto jonne voitte viedä kaiken ylimääräisen?

Kyllä tila on ihana asia, ahtauden jälkeen sitä osaa arvostaa ihan uudella tavalla! :happy093

Takaisin