----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kannattaa kyllä aloittaa ovistestailu kp10 tai aikaisemminkin, jos et tiedä, milloin juuri sinulla yleensä on ovulaatio. Suurimmalla osalla naisista ovulaatio on 14 päivää ennen kuukautisten alkua, ja suurimmalla osalla kierron pituus on 28 päivää, joten suurimmalla osalla ovulaatio on tosiaan kp14, mutta sitten on tosiaan paljon niitäkin, joilla nuo luvut ovat jotain muuta.

Sitten kun sinulla on tiedossa missä kohtaa kiertoa yleensä ovuloit, ei enää tarvitse aloittaa testausta kovin paljon etukäteen.

Kannattaa kyllä aloittaa ovistestailu kp10 tai aikaisemminkin, jos et tiedä, milloin juuri sinulla yleensä on ovulaatio. Suurimmalla osalla naisista ovulaatio on 14 päivää ennen kuukautisten alkua, ja suurimmalla osalla kierron pituus on 28 päivää, joten suurimmalla osalla ovulaatio on tosiaan kp14, mutta sitten on tosiaan paljon niitäkin, joilla nuo luvut ovat jotain muuta.

Sitten kun sinulla on tiedossa missä kohtaa kiertoa yleensä ovuloit, ei enää tarvitse aloittaa testausta kovin paljon etukäteen.

Tuota noin... pitikö se testi tehdä aamupissasta?????

Tuota noin... pitikö se testi tehdä aamupissasta?????
Minulle sanottiin vain, että aamulla ja illalla, eli ainakaan tuohon 10-20 välille ne eivät sijoittuneet.

Hoitojen alkaessa oli jo tiedossa, etten ovuloi luomuna ollenkaan, eikä hoidoissakaan luomuovulaatiota tullut follikkelin kasvua tukevasta lääkityksestä huolimatta, joten tikutin vain sen yhden kierron, ja sen jälkeen ovulaatio aiheutettiin aina irrotuspiikillä. Ihan hirveää tikutuskokemusta minulla ei siis ole.

Muokattu viimeksi:
Minulle sanottiin vain, että aamulla ja illalla, eli ainakaan tuohon 10-20 välille ne eivät sijoittuneet.

Hoitojen alkaessa oli jo tiedossa, etten ovuloi luomuna ollenkaan, eikä hoidoissakaan luomuovulaatiota tullut follikkelin kasvua tukevasta lääkityksestä huolimatta, joten tikutin vain sen yhden kierron, ja sen jälkeen ovulaatio aiheutettiin aina irrotuspiikillä. Ihan hirveää tikutuskokemusta minulla ei siis ole.

Ja vielä kuulema 4t rakossa ollut ja aina samaan aikaan päivästä.... no jos hieronnan jälkee sit katsois. Tuskin se mitään viel näyttää mutta ihmiskoehan tää onkin

Näin kolmea eri unta viime yönä, ja joka unessa pissasin tikkuun selvän haamun. Herätessä oli hetken aikaa auvoisa olo, kunnes tajusin et se oli unta. No, koitin kaivaa positiivisuutta, että ehkä ne unet olikin ENNE... no ei ollu. Dpo11 ja negaanegaa...

Näin kolmea eri unta viime yönä, ja joka unessa pissasin tikkuun selvän haamun. Herätessä oli hetken aikaa auvoisa olo, kunnes tajusin et se oli unta. No, koitin kaivaa positiivisuutta, että ehkä ne unet olikin ENNE... no ei ollu. Dpo11 ja negaanegaa...

Hannuli :) Enne on!!:p Uskotaan niin:cheers

Itellä tässä kierrossa sama juttu! Olen nähnyt koko yön, että pidän käsissäni montaa raskaustestiä ja niissä kaikissa loisti "neon-värisinä" pitkälle hohtavat vahvat plussat...:grin
Vähönkö heräsin onnellisena:joyful:

Enteenä pidän:p

Esikoisesta näin ikimuistoista plussaunta 1kk ennen plussaa... siinä unessa sukulainen toi mulle kasan raskaustestejä ja kaikissa oli vahva punainen plussa!:grin

.

View attachment 72208 tässäpä teillekin nähtäväksi tämän aamun testit, ylin ovulaatiotesti alin raskaustesti. Kp 6 menossa ja vuotokin on vähän vielä. Mitä ihmettä?
Tari, voi vimpeli!
Olen lukenut, että meidän ikäisillä voi HCG olla normaalistikin (tarkoitan ilman raskautta) jopa 14IU/ml, joten se voi näkyä jossain testissä myös.

Tari, voi vimpeli!
Olen lukenut, että meidän ikäisillä voi HCG olla normaalistikin (tarkoitan ilman raskautta) jopa 14IU/ml, joten se voi näkyä jossain testissä myös.
Tarilla veritestit näyttivät negaa, joten tuostakaan ei voi olla kyse. Minä veikkaan ennemmin viallista tai vanhentunutta testiä, jos siinä on selvä plussa vaikka veritesti on nega.

Tarilla veritestit näyttivät negaa, joten tuostakaan ei voi olla kyse. Minä veikkaan ennemmin viallista tai vanhentunutta testiä, jos siinä on selvä plussa vaikka veritesti on nega.

Suski75 :) Tari73 on kai tehnyt useita testejä...jos muistanko oikein....

Voisko ne kaikki olla viallisia....

Katjusha :) Tässäkö selitys esim. Clearbluen vääriin plussiin...?

Suski75 :) Tari73 on kai tehnyt useita testejä...jos muistanko oikein....

Voisko ne kaikki olla viallisia....
Oliko siis kyseessä selvä plussa eikä mikään viivanpaikka tai hailura? Monesti plussantoivo on niin kova, että viivanpaikkakin tulkitaan plussaksi, vaikka viivanpaikka tulee ihan valmistusteknisistä syistä, eikä tarkoita mitään.

Siksi itse pitäydyn Pregcheckissä, koska siinä plussa näkyy selvästi, siinä ei tarvitse miettiä, onko kyseessä plussa vai nega, koska väri on todella aikaisin todella tumma. Pregcheckissä voi heti todeta, että negaa näyttää, jos siinä on pelkkä viivanpaikka tai hailura, koska plussa on todella selkeä sitten kun sen saa.

Samaa mieltä Suski75:n kanssa.

Kun on seurannut kiertoa, ovisplussa on todella keskimäärin kp14 ja ultran mukaan munasolu irtoaa siitä seuraavana päivänä kp15.

Heittoa voi vähän olla, (päivä-pari) suuntaan tai toiseen ja siksi ovistesti on oivallinen apu asiassa :)

Suski75 :)

Meille on nyt inssin yhteydessä sanottu klinikalta, että paras klo aika mitata ovista on iltapäivällä siinä noin klo 14 ....

Aamulla ei anna vielä tarkkaa tulosta, eikä illallakaan...

Last edited by a moderator:
:greet025 dpo 4-5

Muniksia repii tuttuun malliin...

Alavatsaa johmii...

Vielä muutama päivä jäljellä, jotta pääsee testailemaan:greet015

.

Mä muuten muistan kans kun olen ollu klinikalla hoidos niin sanoivat tosta iltapäivästä. No mä nyt tänää hätäpäissäni siin klo 11 maissa tein ja oletettu nega. Ihan hyvä ettei just nyt tuu painetta seksiin, päsähti päälle taas kuormittavaa juttua joka saattaa tehdä kolmenkin pv tauon ;)

Takaisin