----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peppipupu - kyllä huomenna on taas testit pississä :p en vaan kovin toiveikas ole. Googletin koko päivän koira Rfsu vääriä plussia ja niit on kuvia netti pullollaan. Toki kaikki paskatkin testit näyttää myös raskauden sitten kun on kunnolla hormonia jo mutta sit on näitä joissa aina joku feikkiviiva

Mä meinaan aina kirjoittaa peppupupu :laughing014

Tähti - kyllä tuo linkki plussa vai ei- ketjuun toimii ainakin mun luurissa ja läppäril.
Miten teillä esikoinen sai alkunsa? Ja miksi inssiä suositeltu? Tervetuloa piinailee!

Tähti, on meillä molemmista suvuista tehty sukuselvitystä. Tänä vuonna ilmestyi myös sukukirja, mutta en ole niistä hoksannut katsoa, minkä ikäisenä kukin on synnyttänyt. Lähinnä nimiä olen seurannut ja tarinoita. Nämä äidin puolen vanhat äidit ovat äidinäiti ja äidinäidinäiti. Äiti ja äidinäiti ovat nämä iltatähdet.

Tähti, on meillä molemmista suvuista tehty sukuselvitystä. Tänä vuonna ilmestyi myös sukukirja, mutta en ole niistä hoksannut katsoa, minkä ikäisenä kukin on synnyttänyt. Lähinnä nimiä olen seurannut ja tarinoita. Nämä äidin puolen vanhat äidit ovat äidinäiti ja äidinäidinäiti. Äiti ja äidinäiti ovat nämä iltatähdet.

Yölento :) On lähes erikoista synnyttää ---50vuotiaana, vaikka se onkin (ainakin klinikan mukaan) tosi harvinaista....

Geenit määrittelee kaiken:grin:rolleyes:
.

Tähti, kyllä geenien lisäksi elintavat vaikuttavat myös paljon. Ja lisäksi tässä iässä pitää olla vielä hyvä tuuri.

Miten teillä esikoinen sai alkunsa? Ja miksi inssiä suositeltu? Tervetuloa piinailee!

HumptyD :)

Ei meille suositeltu, vaan itse se haluttiin! :)

Ja nappas ekasta yritys kerrasta!

Miehellä on vasta-aineita siittiöissä, jonka takia itse haluttiin tätä vaihtoehtoa. Klinikka sanoi, ettei vaikuta... vuosi yritettiin.

Raskautumiselle onnistumis mahdollisuudet ekassa raskaudessa 43-vuotiaana on aika pienet.

Meillä sillä kierrolla se oli 100% :grin (ja omasta päätöksestä).

.

Last edited by a moderator:
Minä kyllä raskaudun herkästi oikeilla lääkkeillä, mutta tässä iässä munasolujen laatu alkaa olla niin heikko, että kesken menee. :confused:

Minä kyllä raskaudun herkästi oikeilla lääkkeillä

Suski75 :)
Sama itselläni, mutta miehen vasta-ainelle ei voi mitään.... selvästi raskauduin herkästi, kun miehen siittöit pestiin ja vasta-aineet poistettiin..

Lapsi syntyi 5***** lapsena, 43-vuotiaana, ja koko raskaus oli täysin ongelmaton :) Ei edes pahoinvointia.

Niin helppoa oli kaikki:laughing021
Ei lääkityksiä.

Samalla tavalla nyt toista yritetään, vaikka ikää onkin kertynyt jo lisää..

Munasolut korkealla iällä on sitä arpapeliä, - on sutta ja savea... Lääkkeillä ei niitä voi niitä parantaa.

.

Last edited by a moderator:
tässä iässä munasolujen laatu alkaa olla niin heikko, että kesken menee. :confused:

Suski75 :)
Jospa silti saat plussan:cheers... laatu toki kärsii iästä, mutta super hyviäkin yksilöitä on silti joukossa!:cheers

Otatko riittävästi vitamiineja ja syöt voimaruokia?

.

Mä meinaan aina kirjoittaa peppupupu :laughing014

Tähti - kyllä tuo linkki plussa vai ei- ketjuun toimii ainakin mun luurissa ja läppäril.

HumptyD :) ennakoiva tekstinsyöttö, aina saa korjata....:laughing014 nykyään kirjorusvirheitä riittää.

Miltä sun testi tänään näyttää?:rolleyes:

Ja lisäksi tässä iässä pitää olla vielä hyvä tuuri.

Yölento :)
En oo varma tuurista, vaan ajattelen, että kaikki tapahtumat elämässä on ennalta päätetttyjä, teimme sitten mitä vaan. Esim. että ihmiset on tarkoituksella omassa elämässä, samoin omat lapset. Ne tulevat, joiden on tarkoitus syntyä, ei voi synnyttää väärää lasta, vaan se on ennalta määrätty asia.

Näin siis ajattelen, en usko tuuriin:wideyed:

.

MInäkin uskon tarkoitukseen tai ennalta määräykseen usein (en toki aina), että ei tunnu siltä, että itse voisin hallita tilannetta - koska en pysty.
Viime päivät olen nähnyt liikaa toista lasta odottavia tuttuja ja tuntemattomia... :sad001
No, elämä on. Toisaalta olen onnellinen, että alan olla toipunut raskaudesta ja piiiitkästä alatiesynnytyksestä, lopultakin.
Katjusha ja tyttö 1 v 9 kk

Miltä sun testi tänään näyttää?:rolleyes:
Tuonne samaan plussa vai ei-ketjuun sen postasin. En jaksa uskoa tsäänssiin, eka testi oli nega ja toisesta pisusta tuli taas jotain viivaa joka on nyt ihan selkeä kuivuttuaan. Tänään siis jo dpo10 ja huomenna jos ei tule II viivaa niin lopetan luget. Mulle on kaikissa neljässä raskaudessa tullu plussa dpo9-11.
Mulla on jo ihan luovuttanut olo

Tässä https://aijaa.com/fI1FKC ylempi ovis- alempi rtesti

HumptyD, ei tuo mitenkään toivottomalta näytä. Sinuna odottaisin vähintään ylihuomiseen. Ei kirvestä kaivoon liian aikaisin

Tuonne samaan plussa vai ei-ketjuun sen postasin. En jaksa uskoa tsäänssiin, eka testi oli nega ja toisesta pisusta tuli taas jotain viivaa joka on nyt ihan selkeä kuivuttuaan. Tänään siis jo dpo10 ja huomenna jos ei tule II viivaa niin lopetan luget. Mulle on kaikissa neljässä raskaudessa tullu plussa dpo9-11.
Mulla on jo ihan luovuttanut olo

Tässä https://aijaa.com/fI1FKC ylempi ovis- alempi rtesti

HumptyD :) Näkyyhän siellä jotain... :cheers

On selvästi jotain....uutta testiä huomenna:cheers

Lisää kyylättävää. Häiritseekö kun tänne noita laitan? Siksi mä tonne toiseen ketjuun kävin postaa niitä jos tää ärsyttää ketä.
Kun spekulointi siis ei ole loppunu. Pregcheck nega (25miu) RFSU liuska (25miu) jotain ja RFSU puikko (10miu) melkeinpä haamu?
Häiritsee vaan se että pc ei tehny mitään kun se on mun luottotesti. Jos siihen ois tullu myös viivaa oisin jo kovin toiveikas. Huomiselle on apteekin testi.

Miten muut? Joko Hannuli testailee kohta?

Lisää kyylättävää. Häiritseekö kun tänne noita laitan? Siksi mä tonne toiseen ketjuun kävin postaa niitä jos tää ärsyttää ketä.
Kun spekulointi siis ei ole loppunu. Pregcheck nega (25miu) RFSU liuska (25miu) jotain ja RFSU puikko (10miu) melkeinpä haamu?
Häiritsee vaan se että pc ei tehny mitään kun se on mun luottotesti. Jos siihen ois tullu myös viivaa oisin jo kovin toiveikas. Huomiselle on apteekin testi.

Miten muut? Joko Hannuli testailee kohta?

HumtyD :) Tuohan on alkava plussa.... varovaiset onnittelut!!:love7

Mariq tiesitkö että yli 80ml vuotoa on epätavallisen runsaat menkat? Mä en. Itsehän vuodan kupin mukaan reippaan 180ml /kk. J tässä kuussa kahdesti. Hieman on ohut olo kun on reuman takia muutenkin veretön ja hemppa alhaalla.

Juu mä tiedän!!!! ja olen sitä nauranutkin että herranjumala kun mä voin vuotaa 6x kuukupin PÄIVÄSSÄ!!!!!!!!! Kun mä koetan selittää tätä määrää terveydenhuollossa niin ei ne tajuu kuin mä voin tietää määrät. Ja siis toi 180ml vrk on alakanttiin oikeasti noin kolme pv kestää se vuoto jossa tuokaan ei piisaa vaan tulee yli jne. Ja sitten on niitä tavallisia päiviä joissa vuodan vain reilun desin päivässä...Jotta juu vähän on ohut olo ,hb 123 rautavarastot iha loppu eikä ne oikeen nouse vaikka koko ajan rautaa vedän, koska vuoto.

Tuo 80 ml KOKO menkkojen aikana on mulle lähes vitsi

Takaisin