----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt meni hermo näihin liian lyhyisiin kiertoihin. Mihin mun nyt kannattaisi ottaa yhteyttä? Siis jos verikokeet ja sais vaikka sitä progesteronia tulemaan? Tervari? Yksityinen gyne vaiko jo joku felicitas?

Nyt meni hermo näihin liian lyhyisiin kiertoihin. Mihin mun nyt kannattaisi ottaa yhteyttä? Siis jos verikokeet ja sais vaikka sitä progesteronia tulemaan? Tervari? Yksityinen gyne vaiko jo joku felicitas?

Peppipupu, paljos sulla on ikää? TK:ssa varmaan on jo "asennetta", kun teillä on "jo kaksi lasta". Yksityisellä saanet parempaa palvelua, tosin vaikea noista yksityislääkäreistäkään on tietää, kuka lähtee käännyttämään nelikymppisten ajatuksia pois lapsitoiveista. Me oltiin viime metrit Felicitaksessa, ja siellä oli jonkin verran tarkempi syyni IVF-juttuihin ja muuta, kun olin jo 44.
No, mulla alkaa flunna helpottaa (kop kop), toivotaan, että jaksamme tänään vielä yrittää ja ettei olisi liian myöhäistä. Nyt minusta tuntuu ovulaatiolta, että ehkäpä ehdimme tähän kiertoon...
kp 17 /?

No mähän olen jo 42...Ajattelin kokeilla ensin yksityistä gyneä. Noi erikoispaikat on 1/3 kalliimpia...

:greet025
Kp 12 ja....alkaa olla jo ovislimoja......:p

Yritetään mennä inssiin ilman letroja:rolleyes:?Jos ilman päästään ovesta sisään...

Ilman tukilääkityksiä.....eli luomuinssi:laughing021(itkeäkö vai nauraa)

.

Toivotaan parasta. Tsemppiä, Tähti ja Katjusha!:hello2

Täällä ovis limoineen oli vähän laimea muutamaan edelliseen verrattuna. Viime viikon alun haaleat viivat r-testissä ehkä sotkivat vielä asiaa. Ei siis mulla mitään erityisen suurta mahdollisuutta tässä kierrossa luulisin :sad001

Toivotaan parasta. Tsemppiä, Tähti ja Katjusha!:hello2

Täällä ovis limoineen oli vähän laimea muutamaan edelliseen verrattuna. Viime viikon alun haaleat viivat r-testissä ehkä sotkivat vielä asiaa. Ei siis mulla mitään erityisen suurta mahdollisuutta tässä kierrossa luulisin :sad001

Pernilla :) Aina on toivoa ja toivotaan parasta+:blob3:cheers

Niin minkä ikäisiä te olette? taidan oikeesti kuulua jo mummopuolelle, joka paikassa

MariQ :)

Kiitos kysymyksestä!

46v....siis lähestyy vauhdilla. Olo on, kuin 25v.:p

Mummoksi oletan tulevani tuolla useamman kymmenen vuoden jälkeen, koska esikoinen on vasta 2v.

.

Paljonko sitä verta sitten pitää tulla.että voi merkkaa kp1? Mä. Vieläkin toivoisin että olis jotain hemmetin kiinnittymisvuotoa. Onko kellään ikinä sellaista ollut. En halua näin lyhyttä kiertoa!

Paljonko sitä verta sitten pitää tulla.että voi merkkaa kp1? Mä. Vieläkin toivoisin että olis jotain hemmetin kiinnittymisvuotoa. Onko kellään ikinä sellaista ollut. En halua näin lyhyttä kiertoa!

Peppipupu ;) Reippaasti....

Kiinnittymisestä tuskin tulee todellista vuotoa.... Toivottavasti olisi siilti sitä :)

Kp1 lasketaan ennen klo 18 alkanutta kunnon vuotoa, näin mulle klinikalla infottiin. Ja kiinnittymisvuodon pitäis olla vaan tuhrua mutta on tapauksia jossa verta tulee kunnolla. Mun kohdunulkoisessa tuli siis ihan normi menkat ja vasta kun luulin et on ovis sainkin R testiin plussan.
Ootko testannut kuiteki?
Sähän voit kysyä lugesteronit vaikka työterveyslääkäriltä. Luulis kun noi on niin ”laimeet” hormonit niin ne voi kirjoittaa vaan pelkkään ylimääräiseen tiputteluun ja lyhyeen luteaaliin.

47 tulee täyteen ensi kuussa. Siksipä kuumeilu on loppunut ja seuraan teidän muiden jännäilyä

41 olen ja lapset 13 ja 11. Tätä päähänpistoa yritetty (tai minä olen, on/off-mieheni ei ole innoissaan) reilu 1.5v.

Täytän kohta 41. En voi kyllä sanoa tällä hetkellä kuumeilevani, kun poika 10 kk työllistää 24/7. En saa tehtyä oikein mitään, kun hän haluaa olla koko ajan äidissä kiinni. Tai sitten täytyy muuten olla jatkuvasti silmät selässä, koska totta kai hän on utelias ja tutkii ja kiipeilee. Iltaisin olen aivan poikki ja rupean vilkuilemaan seitsemän aikoihin kelloa, että milloin kehtaisi käydä nukkumaan. :sleep011

Olen aika väsynyt juuri nyt - takana on enterorokko sekä itsellä että vauvalla sekä muutto toiselle puolelle Suomea. Kaikki on vielä levällään ja nyt pojalle iski flunssa. Tukiverkot ja ystävät jäivät taakse ja pitää ruveta rakentamaan elämää täällä. Onneksi harrastukset alkavat kohta, niin pääsee vähän pois neljän seinän sisältä.

Kuulosti aika negatiiviselta, mutta olen kuitenkin pääosin positiivisella mielellä. Nyt on kuitenkin tullut sellainen olo, että on pakko laittaa vauvasuunnitelmat vähäksi aikaa sivuun ja keskittyä tähän yhteen. Olen hänestä hurjan kiitollinen ja onnellinen ja haluan olla paras mahdollinen äiti hänelle, enkä hiuksiaan repivä stressipesäke. :confused2

Takaisin