----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinpä se on, raskaaksi tulee jos tulee. Testit ei auta mitään, kun tilanne on tässä iässä kullakin mikä on :)

Eksyin sitten kuitenkin sivustoille missä lapsettomuushoitoja... mutta päädyinkin varaamaan ajan vyöhyketerapiaan :) Eikös se nyt ole likipäin sama :cat:

Minusta tuntuu että tän tytön pääasiallinen ongelma on vain se, ettei hän ymmärrä mikä on julkisesti soveliasta puheenaihetta ja miten,ennen kaikkea sen ilmaisee. Minä olen autismipiirteisten henkilöiden kanssa päivät, niin siinä on juuri tätä alentunutta sosiaalisten tilanteiden ymmärrystä paljonkin. Näin sitä vaan mietin,, tai sitten kertakaikkiaan huomioh**ra
Minä veikkaisin tuota huomiohakuisuutta. Autismipiirteisetkin ihmiset ovat yleensä sen verran fiksuja, että ovat oppineet parikymppiseen mennessä käyttäytymään tiettyjen sääntöjen mukaan, vaikka sosiaalisten tilanteiden taju puuttuisi. Ja toisaalta heistä näkee senkin, etteivät he yritä puheellaan provosoida, jos sieltä jotain tilanteeseen sopimatonta joskus tuleekin.

MariQ, hyvä idea!
Mulla oli akupunktio kaverina, ja uskon sillä olleen vaikutusta, että lopulta alkio kiinnittyi pysyvästi kohtuuni ja saimme viimeinkin toivomamme lapsen. Että otat vastaan kaiken hyvän sieltä vyöhyketerapiasta!!

Noh minun kuopus on 2012 syntynyt eikä ehkäisyä ole ollut tänä aikana kuin vuoden, yks km. Mieskin ehti vaihtua parempaan (ainakin tunnetasolla) ja yhteinen vauvatoive ollut nyt 6kk . Lapsia mulla asuu kotona 5 vielä.

MariQ :)
Meidän kohta neljä kutosten ei kannata käyttää ehkäisyä, koska onnistumis-% on tilastollisesti enää vain 0.8%.

Olisi teillä hienoa saada sisarus lapselle! :) Ja tosi hienoa, että sait tunnetasolle sopivan miehen...se on tärkeämpää, kuin sexitaso!:joyful:
Ainakin yli 20-kymppisenä:laughing021Ja tää on vaan mun mielipide...

Suuresti plussapuhuria!! Ovistikut kehiin ja menoksi:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

MariQ :)
Meidän kohta neljä kutosten ei kannata käyttää ehkäisyä, koska onnistumis-% on tilastollisesti enää vain 0.8%.

Olisi teillä hienoa saada sisarus lapselle! :) Ja tosi hienoa, että sait tunnetasolle sopivan miehen...se on tärkeämpää, kuin sexitaso!:joyful:
Ainakin yli 20-kymppisenä:laughing021Ja tää on vaan mun mielipide...

Suuresti plussapuhuria!! Ovistikut kehiin ja menoksi:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Täytyy sanoa että on muuten paras sextasollakin :couchpotato:

MariQ, hyvä idea!
Mulla oli akupunktio kaverina, ja uskon sillä olleen vaikutusta, että lopulta alkio kiinnittyi pysyvästi kohtuuni ja saimme viimeinkin toivomamme lapsen. Että otat vastaan kaiken hyvän sieltä vyöhyketerapiasta!!

JOO,ja yks asia,mä oon käynyt hieronnassa kyllä koko kesän mutta nyt vasta löysin uuden hierojan jolla käyny kahdesti- mulla siis stressi menee suoraan kroppaan aiheuttaen jumit- niin hän sitten sattui tonne alaselkään ja ristiluun päältä löysi kauheet kipeet kohdat. Kun se hieroi niitä, niin mun kohtua alkoi nipistellä, ja samassa muistin kun aikoinaan opiskelin itsekin reflexologiaa niin nuo "linjat" olivat merkittävässä asemassa noiden lisääntymisvehkeiden toiminnassa. Niin että olin ihan että jippii,jatka vaan :cat::hello2
Niin että tuo vyöhyketerapia(reflexologia) on luonnollinen jatkumo tolle hieronnalle :thumleft

:greet025

Ovistikut kohta esillä lähtien kp10....

Luomusti yritetåän...

Kierron pituudesta ei käryä, mutta oisko ovis siellä kp16....:joyful:

Kp 8

4817019b653dd36364cd8bf559517dee
Noniin, tulihan se sieltä vihdoin kp15 :D Luulin jo etten ovuloi tässä kierrossa. Ja sopivasti lapsivapaa viikonloppu... jos nyt en saa seksiä, pistän miehen vaihtoon :))

4817019b653dd36364cd8bf559517dee
Noniin, tulihan se sieltä vihdoin kp15 :D Luulin jo etten ovuloi tässä kierrossa. Ja sopivasti lapsivapaa viikonloppu... jos nyt en saa seksiä, pistän miehen vaihtoon :))

Hannuli77 :) Hieno plussa!!:p

Puhurit ja tuulta matkaan....:cheers:cheers:cheers:cheers

Kiitos Tähti! En nyt vielä juhli, kun en ole seksiäkään saanut, mutta siihen nähden on toiveet korkealla, että alkuun näytti että kierto menee oviksen ajoituksen osalta ihan mönkään. Ja siis hyvä että tikutin, muuten olisin luullut että ovis meni jo.

Hannuli :gen014 nyt ei muutakun... :sign19:sign17:hello2:sex

Mulla ilmeisesti oli jo toissapäivänä ovis, tänään oli sen verran korkealla lämmöt jo. Elikkäs dpo2 mennään..vähän tuossa mietin että pitäisikö huomisesta aloittaa Lugesteron. Mulla on jäänyt kaappiin pyörimään laatikollinen. Sinänsä tiiä onko siitä mitään hyötyä, myöhästyttää vaan seuraavaa kiertoa aina. Mun luteaalivaihekin on tässä viimeisen parin vuoden aikana parantunut, joskus aiemmin saattoi olla vain 9 pv jne.
Ehkäpä mä nyt käytän ne pois .. :thumleft

MariQ - mulla on joskus kipeet oviksesta saakka joskus vasta loppukierrosta. Ihan miten millonkin.

Ihanaa kun viikonloppu alkamassa, kaikille rentouttavaa :sleep011viikkistä! Onko kukaan muuten jo piinapäivissä? Olisi kiva tietää ja jännätä mukana! Peppipupu, mikä dpo sulla jo on? Joko aloitat testailut? :binkybaby

En ny ihan piinapäivissä, oiskohan 29.7 ollu viimeset menkat ja kierto kokolailla 30.Pitänee vissiin alkaa oikeen ylös laittamaan josko tässä innostuisi seurailemaan.Oon mä jotain satunnaisia muistiinpanoja laittanut just jos on erityisen kipeet tissit tai tulee jotain vatsatuntemuksia. Meidän rakastelutahdilla sillä ei ole kyllä mitään väliä et testailisko ovista,jos on yli 3pv väliä niin sitten on jo kamalaa.Ollaan tuumittu että tällä paneskelulla kyllä tärppää jos on tärpätäkseen :3some:p

En ny ihan piinapäivissä, oiskohan 29.7 ollu viimeset menkat ja kierto kokolailla 30.Pitänee vissiin alkaa oikeen ylös laittamaan josko tässä innostuisi seurailemaan.Oon mä jotain satunnaisia muistiinpanoja laittanut just jos on erityisen kipeet tissit tai tulee jotain vatsatuntemuksia. Meidän rakastelutahdilla sillä ei ole kyllä mitään väliä et testailisko ovista,jos on yli 3pv väliä niin sitten on jo kamalaa.Ollaan tuumittu että tällä paneskelulla kyllä tärppää jos on tärpätäkseen :3some:p

Ihailtavaa aktiivisuutta, MariQ! :)
Oletpa hyvissä ajoin saanut esikoisenkin.

Minulla meni lähemmäksi 40-kymppisiä, kun vasta tajusin, että haluan lapsia. Harmittaa, etten ollut kypsempi nuorempana, mutta elämä meni näin.. Onneksi sain lapset vielä myöhemmällä iällä.

Täällä r-testi näytti km:n jälkeen hailuraa alkuviikosta, joten ovista saa odotella vähän pidempään.

Ihailtavaa aktiivisuutta, MariQ! :)
Oletpa hyvissä ajoin saanut esikoisenkin.

Minulla meni lähemmäksi 40-kymppisiä, kun vasta tajusin, että haluan lapsia. Harmittaa, etten ollut kypsempi nuorempana, mutta elämä meni näin.. Onneksi sain lapset vielä myöhemmällä iällä.

Täällä r-testi näytti km:n jälkeen hailuraa alkuviikosta, joten ovista saa odotella vähän pidempään.

Ihanaa että sait kumminkin lapsia vielä ! Mä olin ollut jo 16 v saakka vauvakuumeinen ja jos oisin uskaltanut niin oisin jo silloin halunnu esikoisen. Nyt olin paria kk vaille 20 jo.

Voikun mun vanha kroppa viel toimisi !!!! 6.9 on vyöhyketerapia ”lapsettomuuteen” , eli Ensi kierron alussa . Tietty jos olisi käynyt jo iloisesti ja Onni matkaan tarttunut ....

Peppipupu, aa okei.. mä jotenkin kuvittelin että olit jo dpo:illa :greet025
Jokos Hannuli sait kaadon tehtyä?? :blob7

MariQ - ai että miten ihailtavaa tuo teidän tahtinne :thumleft mä en muista tuollaista sitten alkuhuuman..good old days:cheers nytkin ei keretty (eikä huvittanu) panee kun kerran tähän ovikseen. Että mahikset on mitä on, tai no eipä sitä tarvi kun sen yhden kerran ja yhden :sign19 laughing7 aikataulutus oli ainakin hyvä.

:salut

Takaisin