Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä veikkaisin tuota huomiohakuisuutta. Autismipiirteisetkin ihmiset ovat yleensä sen verran fiksuja, että ovat oppineet parikymppiseen mennessä käyttäytymään tiettyjen sääntöjen mukaan, vaikka sosiaalisten tilanteiden taju puuttuisi. Ja toisaalta heistä näkee senkin, etteivät he yritä puheellaan provosoida, jos sieltä jotain tilanteeseen sopimatonta joskus tuleekin.Minusta tuntuu että tän tytön pääasiallinen ongelma on vain se, ettei hän ymmärrä mikä on julkisesti soveliasta puheenaihetta ja miten,ennen kaikkea sen ilmaisee. Minä olen autismipiirteisten henkilöiden kanssa päivät, niin siinä on juuri tätä alentunutta sosiaalisten tilanteiden ymmärrystä paljonkin. Näin sitä vaan mietin,, tai sitten kertakaikkiaan huomioh**ra
Noh minun kuopus on 2012 syntynyt eikä ehkäisyä ole ollut tänä aikana kuin vuoden, yks km. Mieskin ehti vaihtua parempaan (ainakin tunnetasolla) ja yhteinen vauvatoive ollut nyt 6kk . Lapsia mulla asuu kotona 5 vielä.
MariQ :)
Meidän kohta neljä kutosten ei kannata käyttää ehkäisyä, koska onnistumis-% on tilastollisesti enää vain 0.8%.
Olisi teillä hienoa saada sisarus lapselle! :) Ja tosi hienoa, että sait tunnetasolle sopivan miehen...se on tärkeämpää, kuin sexitaso!
Ainakin yli 20-kymppisenäJa tää on vaan mun mielipide...
Suuresti plussapuhuria!! Ovistikut kehiin ja menoksi
MariQ, hyvä idea!
Mulla oli akupunktio kaverina, ja uskon sillä olleen vaikutusta, että lopulta alkio kiinnittyi pysyvästi kohtuuni ja saimme viimeinkin toivomamme lapsen. Että otat vastaan kaiken hyvän sieltä vyöhyketerapiasta!!
Noniin, tulihan se sieltä vihdoin kp15 :D Luulin jo etten ovuloi tässä kierrossa. Ja sopivasti lapsivapaa viikonloppu... jos nyt en saa seksiä, pistän miehen vaihtoon :))
onko teillä tissit kipeet oviksesta lähtien?
En ny ihan piinapäivissä, oiskohan 29.7 ollu viimeset menkat ja kierto kokolailla 30.Pitänee vissiin alkaa oikeen ylös laittamaan josko tässä innostuisi seurailemaan.Oon mä jotain satunnaisia muistiinpanoja laittanut just jos on erityisen kipeet tissit tai tulee jotain vatsatuntemuksia. Meidän rakastelutahdilla sillä ei ole kyllä mitään väliä et testailisko ovista,jos on yli 3pv väliä niin sitten on jo kamalaa.Ollaan tuumittu että tällä paneskelulla kyllä tärppää jos on tärpätäkseen
Ihailtavaa aktiivisuutta, MariQ! :)
Oletpa hyvissä ajoin saanut esikoisenkin.
Minulla meni lähemmäksi 40-kymppisiä, kun vasta tajusin, että haluan lapsia. Harmittaa, etten ollut kypsempi nuorempana, mutta elämä meni näin.. Onneksi sain lapset vielä myöhemmällä iällä.
Täällä r-testi näytti km:n jälkeen hailuraa alkuviikosta, joten ovista saa odotella vähän pidempään.